Братле, дай 20 лв. и смени този скапан датчик. Аз имах абсолютно същия проблем. Както и много други колеги и той е основната причина да се побърква моторчето за празния ход и да ти трупа грешки компютъра. И на мен ми счупиха моторчето преди време на темпрата точно шото според тях то било блокирало.... а се оказа, че компютъра отчита грешка в моторчето, но причината да трупа там грешка е точно заради повреден датчик(мисля трябва да е един син, поне не темпрата беше син). Таааа като смених кирливия датчик и си върнах старата кола. иначе 2 месеца се видях в чудо. А причината че ти вдига оборотите толкова докато е студена колата е, че датчика казва на компютъра, че етопла,докато е студена, или че е супер студена и подава повече гориво и така се форсира, като позагрее се нормализират малко нещата, но пак от време на време си сефорсира, щото както е топъл мотора и изведнуж компютъра разбира, че е студена иии подава повече гориво, или изпада в други режими на работа...... таааа сменяй датчика. На диагностика не се открива, но прави големи мизерии
За кой датчик става дума?
style34 написа:
Да де ама ти не говориш ли за датчика дето е на термостата? Него съм го сменил. Въпроса е за датчика, който се намира на колекторите и е за температурата на входящия въздух дали има такава роля. Ако да - още в събота ще го сменя.
Колега как се развиват нещата дай малко инфо оправи ли се къде е бил проблема?
Коментар