Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ми ли не става или майсторите... ПОМОЩ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    kokopati написа:
    wwalker написа:
    Това е един от онези проблеми, дето се отразяват кофти на нервите и бюджета, ако тръгнеш да ги мислиш. Мен не би ме притеснявало, ако колата пали на около 2к, щом след минута всичко се нормализира. Или пропускам нещо?
    да нали е в движение, все пак става въпрос за кола на над 10 години .
    Моята и тя е така от автоматичния смукач в началото е с по-високи обороти преди да загрее особенно зимата.
    kokopati ,koichop@abv.bg

    Коментар


      #32
      kokopati написа:
      kokopati написа:
      wwalker написа:
      Това е един от онези проблеми, дето се отразяват кофти на нервите и бюджета, ако тръгнеш да ги мислиш. Мен не би ме притеснявало, ако колата пали на около 2к, щом след минута всичко се нормализира. Или пропускам нещо?
      да нали е в движение, все пак става въпрос за кола на над 10 години .
      Моята и тя е така от автоматичния смукач в началото е с по-високи обороти преди да загрее особенно зимата.
      Понякога и трябват доста повече от 1 минута да се оправи. А и преди да се появи тоя проблем не ми играеха оборотите и си палеше винаги на около 1200 оборота. Понякога отива и на 3000 оборота, а сигурно не е хубаво за двигателя. Проблема действително се отразява много на бюджета и още повече на нервите. Но най-дразнещото е, че няма един майстор да каже - това е проблема и точка. Ако има такъв кажете ми къде е, за да отида. И не съм съгласен, че като колата е над 10 години и трябва само да върви. А и като цяло е много поддържана и запазена. Само тоя шибан проблем...
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #33
        Преди много години един приятел си купи опел капка доста запазен, повозихме се 2-3 дни и започна да дига яко оборотите. Но това беше на топъл двигател-около 3000-караше се без газ, понякога си ги сваляше, но до 1200-1500, след това пак ги дигаше. Момчето имаше късмет, че оше втория майстор му каза да смени свещите и колата му заспа. Та исках да кажа, че такива проблеми са много трудни и се разбъзиква цялата кола-на кой би му хрумнало, че може да е от свещите?

        Коментар


          #34
          Пробвал съм с два комплекта свещи - няма разлика. Абе ужас!
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #35
            style34 написа:
            Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.
            Със сигурност може да стане при Бобо, ако въобще може да се прави такова нещо - за адаптирането.Обаче доколкото знам (от него) стъпковото моторче се самообучава. Друг е въпроса, че може и да имаш грешка в компютъра, който преди това да трябва да се изчисти.... Моят съвет е да му се обадиш и да отидеш при него да я види.

            Коментар


              #36
              maiska написа:
              style34 написа:
              Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.
              Със сигурност може да стане при Бобо, ако въобще може да се прави такова нещо - за адаптирането.Обаче доколкото знам (от него) стъпковото моторче се самообучава. Друг е въпроса, че може и да имаш грешка в компютъра, който преди това да трябва да се изчисти.... Моят съвет е да му се обадиш и да отидеш при него да я види.
              щом като откачиш клемите се рестартира компютара и се изчистват грешките ,при всички положения нещо трупа грешка в компютъра виж гарнитурата на аспуха долу да не би изпуска дим и да заблуждава сондата ,пробвай да откачиш клемите за 5 мин и виж дали ще се оправи.да не би да ти е износен разпределителния вал
              kokopati ,koichop@abv.bg

              Коментар


                #37
                style34 написа:
                Да де ама ти не говориш ли за датчика дето е на термостата? Него съм го сменил. Въпроса е за датчика, който се намира на колекторите и е за температурата на входящия въздух дали има такава роля. Ако да - още в събота ще го сменя.
                Точно за него датчик говоря.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #38
                  Може и този датчик да е. Но защо си тръгнал по пътя на смяната на всичко. Една диагностика би открила много неща. Например температурните датчици не винаги се откриват като грешка от ЕКУ-то, но на диагностика, като видят на монитора че температурата на въздуха ти се отчита като -50 градуса, а на вън е 40 градуса жега, смятам знаеш.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #39
                    Колега, колкото и неприятно ми е да го кажа, но те съветвам да отидеш в сервиза на АИ. Знам гадове са, дерът кожи, но там на читава и пълна диагностика. Всичките ти главоболия до сега не струват парите които ще им оставиш но ще решат проблема. Имам в пред вид ще ти кажат от какво е. Ти си прецени дали те да го оправят. Повярвай ми много ми беше трудно да ти напиша това, щото аз самия в сервиз не стъпвам - оправям се сам и доста главоболия съм си спестил. Но при теб проблема може да се окаже и в ЕКУ и няма смисъл да се бърника толкова колата! Иначе може да стане като при мен и старата ми кола, дето писах по-горе. Открих проблема но след една година преследване.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #40
                      Благодаря, че се опитвате да ми помогнете колеги. Не съм специалист, но ако е износен разпределителния вал дали от това ще вдига яко обороти сутрин и ще играят като загрее? А и ако е механичен проблема си мисля, че след рестарт на ЕКУ-то нещата няма да се оправят, а сега се оправят макар и за малко. Само да спомена, че колата върви много. Ускорява на всички предавки много добре. Като махна буксата на датчика за темп. на вх. въздух няма разлика, така че си мисля, че не е от него, защото ако е ЕКУ би трябвало да влезе в някакъв авариен режим. Но ще го сменя де. То толкова пари напразно набутах, че за 20 лева... Колко може да струва една диагностика в АИ? Вчера и днес карах без ламбда. Сутринта пак вдигна обороти и като загря ми играеха леко оборотите. И от нея май не е. И знаете ли какво стана - когато стигнах до работа взеха да се клатят доста оборотите и тогава махнах буксата на ТПС-а и спряха да играят. Рано е разбира се за всякакви изводи, но ще видим днес и утре как ще е, мисля да пробвам да карам без него. Като ходих при Бобо ми нагласи ъгъла на ТПС-а и 3-4 дни нямах никакви проблеми, но после същата работа пак. И така си купих от колега от форума на старо друг ТПС, но пак си го имаше проблема и реших, че не е от него. Възможно ли е и двата да са развалени? Или да трябва там някакво адаптиране?
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #41
                        Колеги, можете ли да ми кажете нещо за сервиз ЮВЕ на Симеоновско? Мисля и там да пробвам за диагностика на нерешимия ми проблем.
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          #42
                          style34 написа:
                          Колеги, можете ли да ми кажете нещо за сервиз ЮВЕ на Симеоновско? Мисля и там да пробвам за диагностика на нерешимия ми проблем.
                          здрасти колега не знам да ли си си оправил колата но преди да сменяш нещо отиди на елкон да ти проверят потинцинометрите.Единият потинцинометър играе роля при ниските обороти а другия на високите,ако този на ниските ти е прецакан ще имаш точно този проблем.
                          ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                          Коментар


                            #43
                            вземи му откачи буксата докато прави мизерия проблема би трябвало да е там дава грешна информация на еку-то ако се нормализират кото го откачиш там е проблема
                            fiat bravo 16_16v 103hp

                            Коментар


                              #44
                              Огледал ли си да нямаш някъде някакво спукано вакумче и да ти смуче въздух, от това може да вдига много обороти. Има едно което тръгва от колектора минава под смукателите и отива от дясно на реиката на инжекторите, виж първо него на работеща кола го размърдаи да видиш ще има ли някво менкане на обороти. То е навряно на кофти място където се грее от мотора и гумата се втвърдява и често се пука, обърни му внимание. Има едни спреиове за почистване на карбуратори те са няква етерна основа с него на работещ мотор като пръскаш около смукателите и други места ако вдигне обороти значи засмуква от спрея и лесно можеш да намериш "пробитото" място. Иначе ако не е няква такава глупост оства компа забрави за всички варианти с износени валове свещи кабели и боклуци от тях не може да е, само датчици и комп и управление на моторче може да е ( а то не се самоубочава не се залъгваи) самоубочава се компа да работи с него. Можеш да пробваш и следното, даи газ към 3-4000 оборота като държиш така газта откачи моторчето, пусни газта и пак го закачи, след това повтори това упражнение 2-3 пъти, по този начин караш компа да "намери" моторчето в напълно затворено състояние а от там на сетне тои си знае работата. (ба ли му мамата и тва ли ще три помогне ама........., ти е***ба и чупените фиати дет сме накупи)
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #45
                                Колеги, благодаря за отговорите, това маркуче под колекторите го смених, не беше от него. Последно от сервиза ми казаха, че ЕКУ-то е прецакано, не знам си кво си, защото като мърдали буксата му и оборотите се менели, ама не било от слаба връзка ами от ламбда интеграл или нещо такова, не запомних добре. И момчето ми каза, че със свински опашки са затегнали буксата да не мърда. И дали от това, дали защото са преинсталирали софта, вече 3-4 седмици, пали нормално и като загрее колата не играят оборотите. Щях да пиша и по-рано, но изчаквах да видя резултата.
                                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                                Коментар

                                Working...
                                X