Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ми ли не става или майсторите... ПОМОЩ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    style34 написа:
    Да де ама ти не говориш ли за датчика дето е на термостата? Него съм го сменил. Въпроса е за датчика, който се намира на колекторите и е за температурата на входящия въздух дали има такава роля. Ако да - още в събота ще го сменя.
    Този веднага се вижда на диагностика дали отчита вярно. На компютъра си показва каква температура отчита на входящия въздух. Странно ако е в него причината, пък да не са го видяли Ако не се лъжа, би трябвало ако той е разкачен, да ти държи стабилни 1500 оборота.Разбира се, стъпковия мотор е обичайния заподозрян в случая. Казваш сменил си го, но ако ти се занимава разгледай стария и новия - новите работят на по-друг принцип, поне тези на магнети марели. При мен след смяната му се появиха проблеми, който се оправиха като отидах на диагностика, където изписа грешка в самообучаващ се елемент(познай кой). Момчето цъка там нещо и каза, че го е обучил. След това нещата се оправиха, но при мен държеше не високи, а обратното - ниски обороти.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      [quote="style34"]Да де ама ти не говориш ли за датчика дето е на термостата? Него съм го сменил. Въпроса е за датчика, който се намира на колекторите и е за температурата на входящия въздух дали има такава роля. Ако да - още в събота ще го сменя.[/quoteНаистина може да прави мизерии и този датчик. Ами ако само го откачиш? Еку ще вкара пак в сервизен режим мотора и би трябвало ако е от него да има промяна. Най малко няма да вдига тези високи обороти.От откачането на сондата голяма разлика във вървенето едва ли ще видиш. Но дали остава проблема на студено?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Откачал съм го този датчик и започва да свети инжекцията. Но като запаля пак е с високи обороти. Един път сутринта като запали пак на 2500 оборота го откачих и веднага спаднаха оборотите, но явно е било случайно, защото след това съм го пробвал поне 10 пъти тоя номер и нямаше разлика. Вчера откачих ламбдата, но по едно време като загря колата пак започнаха да играят оборотите. Сутринта пак запали на над 2000. Преди да я махна не бях махнал клемите, днес ще пробвам и това без да я закачам, ама ме съмнява тя да е проблема. Макар, че не би ли трябвало да е влошена динамиката като е откачена, а то ако не по-добре, то поне не върви по-зле колата?
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #19
          И забравих да кажа, че новото моторче е Хофер, и на диагностиката при хит-ко се изписваше на компютъра "Параметри на самоадаптиране". Те обаче не знаеха какво точно е това. Казаха, че "не излизало" такова самоадаптиране на моята кола за да го пуснат. Danchojn, на теб къде ти правиха адаптирането на моторчето?
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            #20
            Да не би тогава проблема да е по връзките - куплунзите. Защо не пробваш, като запалиш и и дигне оборотите, да почнеш да мърдаш куплунзите по датчиците. На старата ми кола имах такъв проблем с датчика за положинието на дроселната клапа и оборотите доста играеха. На диагностика всичко ок. Проблема обаче го открих чак след 1 година преследване. Според мен май е това. Щом има моменти в които колата работи добре, а и факта че като загрее се оправя.Поздрави!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              style34 написа:
              И забравих да кажа, че новото моторче е Хофер, и на диагностиката при хит-ко се изписваше на компютъра "Параметри на самоадаптиране". Те обаче не знаеха какво точно е това. Казаха, че "не излизало" такова самоадаптиране на моята кола за да го пуснат. Danchojn, на теб къде ти правиха адаптирането на моторчето?
              Това го чувам за първи път! Компютъра го наглася според датчиците. За друго не знам. Може би щото е друга марка се налага, но пък те нали трябва да са напълно заменими?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Danchojn написа:
                style34 написа:
                И забравих да кажа, че новото моторче е Хофер, и на диагностиката при хит-ко се изписваше на компютъра "Параметри на самоадаптиране". Те обаче не знаеха какво точно е това. Казаха, че "не излизало" такова самоадаптиране на моята кола за да го пуснат. Danchojn, на теб къде ти правиха адаптирането на моторчето?
                Това го чувам за първи път! Компютъра го наглася според датчиците. За друго не знам. Може би щото е друга марка се налага, но пък те нали трябва да са напълно заменими?
                моето моторче е марели. откачал съм акумулатора по различни причини поне 5 пъти. всеки път едно и също след това- докато е на смукач и ги държи 1200 и плавно падат до 850 сичко ок. като загрее малко и вече никой не кара моторчето да вдига оборотите почва да гасне почти- не успява, но клати оборотите. след 15-20 км в града се оправя и почва да си ги държи. според мен това е самоадаптирането при мен. двг 1,6 16в
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  Ами мърдам ги куплунзите ама нищо не става. Ще пробвам другия път да откача буксата на темп. датчик на термостата. Сменен е ама знае ли човек? Не знам ама все си мисля, че е нещо от електрониката, защото като махна акумулатора и после поне за малко няма проблеми, пали си на 1200 оборота и си ги сваля постепенно.
                  The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                  Коментар


                    #24
                    Danchojn написа:
                    Това го чувам за първи път! Компютъра го наглася според датчиците. За друго не знам. Може би щото е друга марка се налага, но пък те нали трябва да са напълно заменими?
                    Аз смених магнети марели(USA) с магнети марели(Полша, такива са в магазините поне във Варна). Разлики(видими):1. Главата на буталото на второто е на резба и можеш да си я развиеш;2. Буталото на първото има една вдлъбнатина надлъжно, за да не може да се развива;3. Пужинките даже са различни - на второто в двата края има едни чопчета за захващане, целта на които имам само съмнения за какво е;4. Имам съмнения, че хода напред-назад на второто става посредством развиване/навиване.Факт - новото заработи нормално само след неизвестно за мен адаптиране на диагностика, като преди адаптирането даваше грешка, а след това такава не се е появявала.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #26
                        style34 написа:
                        Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.
                        на газ или бензин караш ,ако караш на газ трупа грешки в компютара и вдига оборотите , в какво състояние ти е въздушния филтър ,ако е много зацапан действа като смукач и вдига оборотите.
                        kokopati ,koichop@abv.bg

                        Коментар


                          #27
                          kokopati написа:
                          style34 написа:
                          Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.
                          на газ или бензин караш ,ако караш на газ трупа грешки в компютара и вдига оборотите , в какво състояние ти е въздушния филтър ,ако е много зацапан действа като смукач и вдига оборотите, махни въздушния филтър и я запали без него да видим какво ще стане.
                          kokopati ,koichop@abv.bg

                          Коментар


                            #28
                            Нямам газ. Филтъра го смених преди около 3000 км. Горивен също. Кабели и свещи също.
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар


                              #29
                              Това е един от онези проблеми, дето се отразяват кофти на нервите и бюджета, ако тръгнеш да ги мислиш. Мен не би ме притеснявало, ако колата пали на около 2к, щом след минута всичко се нормализира. Или пропускам нещо?
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                wwalker написа:
                                Това е един от онези проблеми, дето се отразяват кофти на нервите и бюджета, ако тръгнеш да ги мислиш. Мен не би ме притеснявало, ако колата пали на около 2к, щом след минута всичко се нормализира. Или пропускам нещо?
                                да нали е в движение, все пак става въпрос за кола на над 10 години .
                                kokopati ,koichop@abv.bg

                                Коментар

                                Working...
                                X