style34 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата ми ли не става или майсторите... ПОМОЩ!
Collapse
X
-
-
[quote="style34"]Да де ама ти не говориш ли за датчика дето е на термостата? Него съм го сменил. Въпроса е за датчика, който се намира на колекторите и е за температурата на входящия въздух дали има такава роля. Ако да - още в събота ще го сменя.[/quoteНаистина може да прави мизерии и този датчик. Ами ако само го откачиш? Еку ще вкара пак в сервизен режим мотора и би трябвало ако е от него да има промяна. Най малко няма да вдига тези високи обороти.От откачането на сондата голяма разлика във вървенето едва ли ще видиш. Но дали остава проблема на студено?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Откачал съм го този датчик и започва да свети инжекцията. Но като запаля пак е с високи обороти. Един път сутринта като запали пак на 2500 оборота го откачих и веднага спаднаха оборотите, но явно е било случайно, защото след това съм го пробвал поне 10 пъти тоя номер и нямаше разлика. Вчера откачих ламбдата, но по едно време като загря колата пак започнаха да играят оборотите. Сутринта пак запали на над 2000. Преди да я махна не бях махнал клемите, днес ще пробвам и това без да я закачам, ама ме съмнява тя да е проблема. Макар, че не би ли трябвало да е влошена динамиката като е откачена, а то ако не по-добре, то поне не върви по-зле колата?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
И забравих да кажа, че новото моторче е Хофер, и на диагностиката при хит-ко се изписваше на компютъра "Параметри на самоадаптиране". Те обаче не знаеха какво точно е това. Казаха, че "не излизало" такова самоадаптиране на моята кола за да го пуснат. Danchojn, на теб къде ти правиха адаптирането на моторчето?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Да не би тогава проблема да е по връзките - куплунзите. Защо не пробваш, като запалиш и и дигне оборотите, да почнеш да мърдаш куплунзите по датчиците. На старата ми кола имах такъв проблем с датчика за положинието на дроселната клапа и оборотите доста играеха. На диагностика всичко ок. Проблема обаче го открих чак след 1 година преследване. Според мен май е това. Щом има моменти в които колата работи добре, а и факта че като загрее се оправя.Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
style34 написа:И забравих да кажа, че новото моторче е Хофер, и на диагностиката при хит-ко се изписваше на компютъра "Параметри на самоадаптиране". Те обаче не знаеха какво точно е това. Казаха, че "не излизало" такова самоадаптиране на моята кола за да го пуснат. Danchojn, на теб къде ти правиха адаптирането на моторчето?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:style34 написа:И забравих да кажа, че новото моторче е Хофер, и на диагностиката при хит-ко се изписваше на компютъра "Параметри на самоадаптиране". Те обаче не знаеха какво точно е това. Казаха, че "не излизало" такова самоадаптиране на моята кола за да го пуснат. Danchojn, на теб къде ти правиха адаптирането на моторчето?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами мърдам ги куплунзите ама нищо не става. Ще пробвам другия път да откача буксата на темп. датчик на термостата. Сменен е ама знае ли човек? Не знам ама все си мисля, че е нещо от електрониката, защото като махна акумулатора и после поне за малко няма проблеми, пали си на 1200 оборота и си ги сваля постепенно.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Danchojn написа:Това го чувам за първи път! Компютъра го наглася според датчиците. За друго не знам. Може би щото е друга марка се налага, но пък те нали трябва да са напълно заменими?
Коментар
-
Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
kokopati написа:style34 написа:Е добре де ама като махна клемата на акумулатора и после всичко е ок за малко време. Когато е загряла бях написал, че и сто пъти да гася и да паля не вдига големи обороти, но играят често. Вдига ги яко само когато е нацяло изстинала. А и старото ми моторче е в мен, сменям ги - няма разлика. Но ако трябва ще отида да го адаптират само ми кажете това къде може да стане в София със сигурност, защото като ходих при Бобо от Алфа форума не спомена за такова нещо.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
wwalker написа:Това е един от онези проблеми, дето се отразяват кофти на нервите и бюджета, ако тръгнеш да ги мислиш. Мен не би ме притеснявало, ако колата пали на около 2к, щом след минута всичко се нормализира. Или пропускам нещо?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар