След направени 3 диагностики, две в сервиза на хит-ко и една при Бобо в София, все още няма решение на проблема ми. А той е, че сутрин или когато колата е стояла 5-6 часа без да работи, в 90% от случаите като запаля и вдига над 2000-2500 оборота. Като позагрее се оправят нещата, макар че и оборотите играят не рядко. Смених стъпков мотор, темп. датчик на термостата, ТПС, МАП сензор. Абсолютно без резултат, даже ме е яд, защото оригиналните части нямат нищо общо с ментетата на нашия пазар. Махна ли акумулатора за по-дълго, после 1-2 дена всичко е наред и след това същата история. Не съм сменил само темп. датчик за входящия въздух. Но има ли смисъл да набутам и там 20 лева. Мисля си, че не е той причината. Всяка сутрин с ужас си паля колата. Кажете има ли някой датчик, който да оказва роля в случая? Или кажете къде да отида при някой, който знае какво да провери както трябва и да решим проблема. Между другото зимата, когато беше много студено си палеше нормално на 1200-1300 оборота. В по-топлите дни палеше на високи обороти. Сега всеки път е така. Идеи, колеги?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата ми ли не става или майсторите... ПОМОЩ!
Collapse
X
-
Re: Колата ми ли не става или майсторите... ПОМОЩ!
Опи колега.Нямам представа къде е проблема..обаче и на един приятел прави така..значи, като я запали студена оборотите ту се качват ту падат, а когато даде газ почва се едно да се дави...не върви както трява когато дадеш газ се едно има няква клапа и от време на време се набира пък понякога направо се спъва. Иначе върви ама след 3000 оборота! Кво може да е това...някой, ако знае да сподели!Също така каза, че дебитомера му бил омазнен все едно е заливан с масло, пък не мисля, че това е нормална тъй, като от там минава само въздух.Fiat Marea 1.6 16v Bipower
Citroen Saxo 1.6 VTS 90 k.c.
Citroen Saxo 1.6 16v 118 k.c.
-
Ами не знам вече. Няма ли начин ЕКУ-то да се провери по някакъв начин и да се поправи? Преди да стане тоя проблем си работеше перфектно и оборотите бяха бетон. По два месеца не съм я палил и после палеше от раз и си държеше нормални 1200 оборота. Сега също пали без проблем само дето ще литне. Има ли възможност ламбдата да прави мизерии? Уж не играе при студен мотор, но знам ли?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:Ами не знам вече. Няма ли начин ЕКУ-то да се провери по някакъв начин и да се поправи? Преди да стане тоя проблем си работеше перфектно и оборотите бяха бетон. По два месеца не съм я палил и после палеше от раз и си държеше нормални 1200 оборота. Сега също пали без проблем само дето ще литне. Има ли възможност ламбдата да прави мизерии? Уж не играе при студен мотор, но знам ли?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
snake написа:Повредената, заспала, дори лиспваща ламбда сонда не води до толкова високи обороти. А не е ли възможно проблема да е чисто механичен, нещо с педала или жилото на газта ?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не е жилото или педала, гледал съм ги. Вече с месеци е такова положението. Докато е топла колата мога да я изгася и запаля 100 пъти и оборотите не са високи, макар и да играят доста често 850-1100. Но минат ли 5-6 часа и запаля - ужас над 2500. Кое друго влияе на оборотите на празен ход? Днес изключих ламбдата, не усетих разлика във вървенето. Ще видя утре как ще е и ще пиша.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Братле, дай 20 лв. и смени този скапан датчик. Аз имах абсолютно същия проблем. Както и много други колеги и той е основната причина да се побърква моторчето за празния ход и да ти трупа грешки компютъра. И на мен ми счупиха моторчето преди време на темпрата точно шото според тях то било блокирало.... а се оказа, че компютъра отчита грешка в моторчето, но причината да трупа там грешка е точно заради повреден датчик(мисля трябва да е един син, поне не темпрата беше син). Таааа като смених кирливия датчик и си върнах старата кола. иначе 2 месеца се видях в чудо. А причината че ти вдига оборотите толкова докато е студена колата е, че датчика казва на компютъра, че етопла,докато е студена, или че е супер студена и подава повече гориво и така се форсира, като позагрее се нормализират малко нещата, но пак от време на време си сефорсира, щото както е топъл мотора и изведнуж компютъра разбира, че е студена иии подава повече гориво, или изпада в други режими на работа...... таааа сменяй датчика. На диагностика не се открива, но прави големи мизерииСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Да де ама ти не говориш ли за датчика дето е на термостата? Него съм го сменил. Въпроса е за датчика, който се намира на колекторите и е за температурата на входящия въздух дали има такава роля. Ако да - още в събота ще го сменя.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар