Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Капризи! Понякога не иска да запали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    благодаря за съвета jenshen73 :D Така се мъчих и аз с тава запалване,ама от както смених тоз датчик всичко си е ОК!П.П>Като гледам колегата неще да увира ,ама да си блъска главата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

    Коментар


      #32
      Ами не се е оплаквал отдавна - вероятно е открил и отстранил проблема си, но не казва какъв е бил - нали трябва да гадаем... после - защо фиатите били толкоз зле
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        Така. Вие сякаш по поръчка писахте в темата, сутринта пак ми направи белята, звъннах на техика за който писах по-напред и той дойде и естествено пред него си запали без проблем, само се беше позадавила от предишните опити. Според него има лоша връзка за + на бобината, след работа ще се ровичкам в пакета наново. Не беше си показвала магариите до тази сутрин всичко си беше наред.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #34
          О, колега, аз още първия път е трябвало да видя, че си от Габрово. Извинявай, повече няма да давам глупави предложения да купуваш каквото и да е. Продължавай в същия дух Може и всички бобини да са...
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #35
            Ммм дааа! Няма значение от къде съм въпросът е принципен, щом има следствие има и причина и точно нея търся, с течението на времето съм се научил на някои неща: да се мъча да мисля защо е така, да не си хвърлям труда и парите на вятъра и щом техника и той е на същото мнение и не се съмнява в датчика за който така настояваш мога да му вярвам. От друга страна за пореден път подчертавам че колата не пали на студено, а ти твърдиш че датчика като загрее и т.н. може да се окаже и той в един момент, но на компа той не дава никакви индикации за грешка. Заинатил съм се с тази кола и ще открия проблема рано или късно, но не на принципа на пробите и грешките този период съм го минал отдавна да разглобя половината кола и да се окаже че трябва да стегна някоя гайка на предната броня - забрави.Нямам нищо против съветите които ми давате и съм благодарен за всеки от тях, но се мъча да съпоставя конкретния съвет със ситуацията и дали той ще ми реши проблема, иначе можете да се бъзикате колкото си щете аз понасям майтап нали съм от Габрово.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #36
              Казах ти още в началото - датчика на коляновия вал не се хваща на диагностиката - дадох 36лв за същата без резултат. Като цяло - пали/не пали беше станало на късмет. Студена палеше, а понякога се инатеше. Само сутрин нямах проблеми и/или ако я в валял дъжд да я охлади. Дори една вечер я оставих в курорта Златни Пясъци защото изгасна 5мин. след като бях тръгнал. НО! Ти си мисли, никой не ти пречи...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #37
                Добре съгласен съм с теб, само ми обясни по подробно за тази датчик и ще отида да го купя ако си прав:- при какви ситуации прави беля: студен или топъл- как мога да го измеря: студен или топъл- като го меря какво трябва да ми дадеи защо при тебе сутрин нямаш проблеми и както казваш като се охлади също а при мен е обратното, може ли да дава фира в различните ситуации, по различен начин да се държи при теб и при мен. Не се инатя ама просто тези 60 лв. не са ми излишни бе човек трябва да знам защо наистина ги давам и че това ще ми реши 100% проблема.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #38
                  Датчикът на коляновия вал (датчик запалване) е магнитен датчик, подобен на датчикът на хол, но не съвсем. Представлява намотка около сърцевина, като целта му е да получава информация от белег на коляновия вал. Лошото при него е, че когато ту работи ту не - не може да се хване на диагностиката и даваш 36лв за тоя дето духа...При мен правеше странни въртели - примерно - пали си нормално, тръгвам, стигам, гася и ... не мога да запаля. Или - паля си, тръгвам и ... колата изгасва - след това няма палене докато не се поохлади. Охлажда се - въртя като изумен и ... греда. Оставям да преспи, качвам се, врътвам и пали от раз. Според хората до които съм се допитал - проблемите (симптомите) са променливи по ред причини. Примерно - сгрява се датчика, разширяват се намотките и проблемната спира да прави контакт, а и обратното е възможно. Разбери ме правилно, 60лв. не са екзестенциални, т.е. няма да умреш ако го смениш. Вярно, ако е ненужна смяната - ще имаш и резервен... За това - разсъждавай си по темата, прави се на Сизиф и когато отхвърлиш всички други причини - ела на моя съвет и го смени тоя датчик. Проблема с някои части на електрониката е, че не можеш да си сигурен кога ще те направят на маймуна
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #39
                    jenshen73 написа:
                    - не може да се хване на диагностиката и ...
                    Хваща се без проблеми.
                    Golf lll 2.0 113 hp /American Edition

                    Коментар


                      #40
                      che написа:
                      jenshen73 написа:
                      - не може да се хване на диагностиката и ...
                      Хваща се без проблеми.
                      И на мен така ми каза техника, но не искам да споря вече, като открия причината ще пиша най подробно.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #41
                        А акумулатора наред ли е?
                        Golf lll 2.0 113 hp /American Edition

                        Коментар


                          #42
                          che написа:
                          jenshen73 написа:
                          - не може да се хване на диагностиката и ...
                          Хваща се без проблеми.
                          И как се хваща, като нямаше грам записана грешка? Или ще ми кажеш, че съм си въобразявал, че е от датчик колянов вал, но по случайност като съм го сменил - се е оправило. Хайде, колеги, моля ви, нека да не говорим на изуст. ПИСАХ ВЕЧЕ БЕ - ХОДИХ на диагностика. В компютъра нямаше записани НИКАКВИ грешки. Не показа НИКАКВИ грешки, не диагностицира НИКАКВИ неработещи възли. АМАН! Пич, оправяй се сам. Писна ми на чепа.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #43
                            jenshen73 написа:
                            che написа:
                            jenshen73 написа:
                            - не може да се хване на диагностиката и ...
                            Хваща се без проблеми.
                            И как се хваща, като нямаше грам записана грешка? Или ще ми кажеш, че съм си въобразявал, че е от датчик колянов вал, но по случайност като съм го сменил - се е оправило. Хайде, колеги, моля ви, нека да не говорим на изуст. ПИСАХ ВЕЧЕ БЕ - ХОДИХ на диагностика. В компютъра нямаше записани НИКАКВИ грешки. Не показа НИКАКВИ грешки, не диагностицира НИКАКВИ неработещи възли. АМАН! Пич, оправяй се сам. Писна ми на чепа.
                            И на мен ми писна да споря, не значи че при теб като не е хваната грешка че изобщо няма да хване на нито един автомобил, сигурно зависи каква е грешката незнам и не споря за това. Техника ми каза ела ще го закача на компа и ще ти откача датчика да видиш че ще го засече. Точка по спора!Акумулатора върти като за световно.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #44
                              Искам само да кажа, че колегата jenshen73 е напълно прав, поне според мен!!!Същият случай като неговият имаше един приятел с БМВто си! Ходихме на диагностика и НЯМАШЕ грешки в компа! След доста умуване сменихме датчика и всичко се оправи Успех, колега!
                              BMW E90 320D
                              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                              Коментар


                                #45
                                То моя Фиат и на приятеля ти БМВ-то са някакви дефектни коли с неработещи правилно компютри. Нищо, че моята е 3 години по-млада от на НикМар...Писна ми да споря по ред причини. Една от причините е - датчика като се откачи МОЖЕ и да отчете грешка, но както е "проблемен" не отчита. Габровски, още веднъж ще ти кажа - отидох на диагностика и платих 36лв. за да се убедя в приказките на 2ма колеги от форума - че датчика в това си състояние не записва грешка. А най-лесно можеш да се убедиш и сам - като не ти пали, просто виж ще остане ли светнала индикацията за записана грешка - дюзата. Горещо се надявам при теб проблема да не е от датчика на коляновия вал. Дори започвам да си мечтая да е като на колежката Ивалена...
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X