благодаря за съвета jenshen73 :D Така се мъчих и аз с тава запалване,ама от както смених тоз датчик всичко си е ОК!П.П>Като гледам колегата неще да увира ,ама да си блъска главата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капризи! Понякога не иска да запали.
Collapse
X
-
Ами не се е оплаквал отдавна - вероятно е открил и отстранил проблема си, но не казва какъв е бил - нали трябва да гадаем... после - защо фиатите били толкоз злеSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Така. Вие сякаш по поръчка писахте в темата, сутринта пак ми направи белята, звъннах на техика за който писах по-напред и той дойде и естествено пред него си запали без проблем, само се беше позадавила от предишните опити. Според него има лоша връзка за + на бобината, след работа ще се ровичкам в пакета наново. Не беше си показвала магариите до тази сутрин всичко си беше наред.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
О, колега, аз още първия път е трябвало да видя, че си от Габрово. Извинявай, повече няма да давам глупави предложения да купуваш каквото и да е. Продължавай в същия дух Може и всички бобини да са...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ммм дааа! Няма значение от къде съм въпросът е принципен, щом има следствие има и причина и точно нея търся, с течението на времето съм се научил на някои неща: да се мъча да мисля защо е така, да не си хвърлям труда и парите на вятъра и щом техника и той е на същото мнение и не се съмнява в датчика за който така настояваш мога да му вярвам. От друга страна за пореден път подчертавам че колата не пали на студено, а ти твърдиш че датчика като загрее и т.н. може да се окаже и той в един момент, но на компа той не дава никакви индикации за грешка. Заинатил съм се с тази кола и ще открия проблема рано или късно, но не на принципа на пробите и грешките този период съм го минал отдавна да разглобя половината кола и да се окаже че трябва да стегна някоя гайка на предната броня - забрави.Нямам нищо против съветите които ми давате и съм благодарен за всеки от тях, но се мъча да съпоставя конкретния съвет със ситуацията и дали той ще ми реши проблема, иначе можете да се бъзикате колкото си щете аз понасям майтап нали съм от Габрово.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Казах ти още в началото - датчика на коляновия вал не се хваща на диагностиката - дадох 36лв за същата без резултат. Като цяло - пали/не пали беше станало на късмет. Студена палеше, а понякога се инатеше. Само сутрин нямах проблеми и/или ако я в валял дъжд да я охлади. Дори една вечер я оставих в курорта Златни Пясъци защото изгасна 5мин. след като бях тръгнал. НО! Ти си мисли, никой не ти пречи...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Добре съгласен съм с теб, само ми обясни по подробно за тази датчик и ще отида да го купя ако си прав:- при какви ситуации прави беля: студен или топъл- как мога да го измеря: студен или топъл- като го меря какво трябва да ми дадеи защо при тебе сутрин нямаш проблеми и както казваш като се охлади също а при мен е обратното, може ли да дава фира в различните ситуации, по различен начин да се държи при теб и при мен. Не се инатя ама просто тези 60 лв. не са ми излишни бе човек трябва да знам защо наистина ги давам и че това ще ми реши 100% проблема.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Датчикът на коляновия вал (датчик запалване) е магнитен датчик, подобен на датчикът на хол, но не съвсем. Представлява намотка около сърцевина, като целта му е да получава информация от белег на коляновия вал. Лошото при него е, че когато ту работи ту не - не може да се хване на диагностиката и даваш 36лв за тоя дето духа...При мен правеше странни въртели - примерно - пали си нормално, тръгвам, стигам, гася и ... не мога да запаля. Или - паля си, тръгвам и ... колата изгасва - след това няма палене докато не се поохлади. Охлажда се - въртя като изумен и ... греда. Оставям да преспи, качвам се, врътвам и пали от раз. Според хората до които съм се допитал - проблемите (симптомите) са променливи по ред причини. Примерно - сгрява се датчика, разширяват се намотките и проблемната спира да прави контакт, а и обратното е възможно. Разбери ме правилно, 60лв. не са екзестенциални, т.е. няма да умреш ако го смениш. Вярно, ако е ненужна смяната - ще имаш и резервен... За това - разсъждавай си по темата, прави се на Сизиф и когато отхвърлиш всички други причини - ела на моя съвет и го смени тоя датчик. Проблема с някои части на електрониката е, че не можеш да си сигурен кога ще те направят на маймунаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
che написа:jenshen73 написа:- не може да се хване на диагностиката и ...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
che написа:jenshen73 написа:- не може да се хване на диагностиката и ...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:che написа:jenshen73 написа:- не може да се хване на диагностиката и ...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Искам само да кажа, че колегата jenshen73 е напълно прав, поне според мен!!!Същият случай като неговият имаше един приятел с БМВто си! Ходихме на диагностика и НЯМАШЕ грешки в компа! След доста умуване сменихме датчика и всичко се оправи Успех, колега!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
То моя Фиат и на приятеля ти БМВ-то са някакви дефектни коли с неработещи правилно компютри. Нищо, че моята е 3 години по-млада от на НикМар...Писна ми да споря по ред причини. Една от причините е - датчика като се откачи МОЖЕ и да отчете грешка, но както е "проблемен" не отчита. Габровски, още веднъж ще ти кажа - отидох на диагностика и платих 36лв. за да се убедя в приказките на 2ма колеги от форума - че датчика в това си състояние не записва грешка. А най-лесно можеш да се убедиш и сам - като не ти пали, просто виж ще остане ли светнала индикацията за записана грешка - дюзата. Горещо се надявам при теб проблема да не е от датчика на коляновия вал. Дори започвам да си мечтая да е като на колежката Ивалена...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар