И аз съм за датчика на коляновия вал, щом не дава искра до свещите, имах подобен проблем с напълно заминал датчик на коляновия вал- цъка си всичко нормално но не дава искра на свещите и след подмяната му всичко е ок. Успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капризи! Понякога не иска да запали.
Collapse
X
-
jenshen73 написа:Датчика на коляновия вал не се засича от компа при теста, защото когато е студена колата той си бачка. Пич, имам цяла тема като твоята - ходих по диагностики, по почукващи майстори, по бъркащи майстори, но така и не вярвах, че е тоя датчик. Е па датчика е само 60лв - смени го, дори да е ОК твоя - ще елиминираш един евентуален проблем, а и ще си имаш 1 резервен. Писах ти за този датчик, защото симптопмите са 1/1 с моите.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Пак го направи. Сутринта запали без пазарлъци,оставена на паркинг и 11:30 неискаше да запали, обадих се на техника и в 14:00 отидохме ори колата без да е пипано абсолютно нищо запали от раз???!!! Обяснението му е че някъде има лош контакт от окисляване на кабел, но е незнайно къде за сега, калти всички кауплунзи но колата си работеше без проблемно???FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
-
Накакъв на Филипс. А и още нещо с сетих техника ми обясни следните полезни, поне за мен неща:1. Кода и имобилайзера са в компа, няма отделни модули2. Когато се прочете кода се пуска имобилайзера3. Имобилайзера не влияе в/у работата на бензиновата помпа4. Имобилайзера може да блокира захранването на: бобината, стартера или инжектора, в моя случай се предполага че е бобината. Всичко това зависи от релаизацията на фирмата която го прави:Филипс, Бош, Магнет Марели и т.н. въпрос на гледна точка на производителя на компа.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Добре де, що все пак не смениш конкретния датчик??? Не е милион, а не е и като на оная колежка с кривия колянов вал...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
NikMar написа:Накакъв на Филипс. А и още нещо с сетих техника ми обясни следните полезни, поне за мен неща:1. Кода и имобилайзера са в компа, няма отделни модули2. Когато се прочете кода се пуска имобилайзера3. Имобилайзера не влияе в/у работата на бензиновата помпа4. Имобилайзера може да блокира захранването на: бобината, стартера или инжектора, в моя случай се предполага че е бобината. Всичко това зависи от релаизацията на фирмата която го прави:Филипс, Бош, Магнет Марели и т.н. въпрос на гледна точка на производителя на компа.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
u_bo
-
jenshen73 написа:Добре де, що все пак не смениш конкретния датчик??? Не е милион, а не е и като на оная колежка с кривия колянов вал...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Ти си знаеш. Главата си е твоя - блъскай си я. Аз повече не искам да блъскам моята с твоя проблем. Бях като теб - твърдоглав и чааак накрая смених датчика ... жив и здрав и все така упорит!П.П. В някои източници този датчик се води не датчик на коляновия вал, а датчик запалване. Тъста ми е с бензиново ТИПО - сменя 2 или 3 пъти същия датчик, докато накрая хвана цаката и не излиза нийде без електроконтактен спрей. Съвета ми е - намери го, смени го или напръскай куплунга му със контактен спрей и така мисли какво още да сменяш. Но! Това е само МОЯ препоръка. Ти продължавай със сизифовите си напъни.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
В тези жеги моята кола като я спра на място 2-3часа и като вдигна капака пак е топла :D Така че колега смени накрая този датчик и съм сигурен че проблема ще се реши.Няма да откриваме топлата вода както каза колегата има хиляди теми точно за този датчикФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
ако си го диагностицирал, че се губи ток-а ... логично е - действай по твоя си план - аз така бих направилуспех!ще чакаме резултат.
Коментар
-
jenshen73 написа:Ти си знаеш. Главата си е твоя - блъскай си я. Аз повече не искам да блъскам моята с твоя проблем. Бях като теб - твърдоглав и чааак накрая смених датчика ... жив и здрав и все така упорит!П.П. В някои източници този датчик се води не датчик на коляновия вал, а датчик запалване. Тъста ми е с бензиново ТИПО - сменя 2 или 3 пъти същия датчик, докато накрая хвана цаката и не излиза нийде без електроконтактен спрей. Съвета ми е - намери го, смени го или напръскай куплунга му със контактен спрей и така мисли какво още да сменяш. Но! Това е само МОЯ препоръка. Ти продължавай със сизифовите си напъни.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
При мен като се свали сенника на шофьорското място и има една схемичка на него, която, доколкото разбрах, е как да се разблокира като откаже да пали. Там няква процедура с парното на мах, мигачи и т.н. и накрая въртиш и трябва да се разблокира. В книгата към колата също я има. Можеш да пробваш. Знам ли, може да се окаже, че рестартира ECU, чисти грешки... незнам, но си струва да се пробва в такива случаи.
Коментар
-
wwalker написа:При мен като се свали сенника на шофьорското място и има една схемичка на него, която, доколкото разбрах, е как да се разблокира като откаже да пали. Там няква процедура с парното на мах, мигачи и т.н. и накрая въртиш и трябва да се разблокира. В книгата към колата също я има. Можеш да пробваш. Знам ли, може да се окаже, че рестартира ECU, чисти грешки... незнам, но си струва да се пробва в такива случаи.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар