Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Капризи! Понякога не иска да запали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз съм за датчика на коляновия вал, щом не дава искра до свещите, имах подобен проблем с напълно заминал датчик на коляновия вал- цъка си всичко нормално но не дава искра на свещите и след подмяната му всичко е ок. Успех
    Fiat Marea 1.8 16V

    Коментар


      #17
      jenshen73 написа:
      Датчика на коляновия вал не се засича от компа при теста, защото когато е студена колата той си бачка. Пич, имам цяла тема като твоята - ходих по диагностики, по почукващи майстори, по бъркащи майстори, но така и не вярвах, че е тоя датчик. Е па датчика е само 60лв - смени го, дори да е ОК твоя - ще елиминираш един евентуален проблем, а и ще си имаш 1 резервен. Писах ти за този датчик, защото симптопмите са 1/1 с моите.
      Да но моята не иска да пали на студен двигател. Завчера си купих контактен спрей и де що видях куплунг го минах с него ,с изключение на двете релета от дясно в купето на двигателя за помпата и инжекциона всички бяха като нови, за сега пали, дано съм решил проблема.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #18
        Пак го направи. Сутринта запали без пазарлъци,оставена на паркинг и 11:30 неискаше да запали, обадих се на техника и в 14:00 отидохме ори колата без да е пипано абсолютно нищо запали от раз???!!! Обяснението му е че някъде има лош контакт от окисляване на кабел, но е незнайно къде за сега, калти всички кауплунзи но колата си работеше без проблемно???
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          а какъв контактен спрей си купи и използва ?

          Коментар


            #20
            Накакъв на Филипс. А и още нещо с сетих техника ми обясни следните полезни, поне за мен неща:1. Кода и имобилайзера са в компа, няма отделни модули2. Когато се прочете кода се пуска имобилайзера3. Имобилайзера не влияе в/у работата на бензиновата помпа4. Имобилайзера може да блокира захранването на: бобината, стартера или инжектора, в моя случай се предполага че е бобината. Всичко това зависи от релаизацията на фирмата която го прави:Филипс, Бош, Магнет Марели и т.н. въпрос на гледна точка на производителя на компа.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #21
              Добре де, що все пак не смениш конкретния датчик??? Не е милион, а не е и като на оная колежка с кривия колянов вал...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                NikMar написа:
                Накакъв на Филипс. А и още нещо с сетих техника ми обясни следните полезни, поне за мен неща:1. Кода и имобилайзера са в компа, няма отделни модули2. Когато се прочете кода се пуска имобилайзера3. Имобилайзера не влияе в/у работата на бензиновата помпа4. Имобилайзера може да блокира захранването на: бобината, стартера или инжектора, в моя случай се предполага че е бобината. Всичко това зависи от релаизацията на фирмата която го прави:Филипс, Бош, Магнет Марели и т.н. въпрос на гледна точка на производителя на компа.
                Пред себе си държа сервизната спецификация на Фиат Браво/Брава 1.9 JTD. Там има диаграма на ОТДЕЛНИЯ Fiat Code Control Unit, свързан към ECU-то (Electronic Control Unit) в 13-то краче (не знам как е техническия превод на pin) на 3-та зона от куплунгите - поне тук така е отбелязано.100% съм сигурен, че същото важи и за твоята кола - Фиат не са пили нафта че да разработват за всяка модификация толкова стандартен компонент като имобилайзъра.Това в случая го казвам просто защото не е вярно, че Fiat Code е в компа, иначе, както казах, и аз съм на мнение, че щом си гасне нормално при подаване на контакт, значи ти няма нищо на имобилайзъра.Ако те интересува, можеш да си даунлоуднеш това много полезно помагало (на английски) от раздела за съответния модел в този форум.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #23
                  Това си е така.НО човека не пита, той ни каза какво му е обяснил КОМПЕТЕНТНИЯ техник

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    Добре де, що все пак не смениш конкретния датчик??? Не е милион, а не е и като на оная колежка с кривия колянов вал...
                    Стига с тоя датчи бе хора, вие пишете че след като ЗАГРЕЕ колата не пали, а аз ви казавм че НА СТУДЕНО не пали.Иначе съм свалил всичко възможно за Бравата, което е сложено във форума и наистина както подчерта u_bo това ми е казал техника, може някъде да не е прав и аз не претендирам за всезнайко иначе нямаше да пиша тук, просто споделям фактите и търся решение.Насочил съм се към реле 100 от снимката з/о там имах доста окисляване и мръсотия и то дава + към бобината, а на практика той ми се губи понякога довечера пак ще издевателствам над него. На краче 87 трябва да ми излезе + 12в. а на краче 85 имам постоянен + 12в. и при лошата връзка предполагам там се губи "+"-а, но за жалост вчера не успяхме да го хванем з/о си запали когато отидохме да я пробваме с техника.
                    Прикачени файлове
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Ти си знаеш. Главата си е твоя - блъскай си я. Аз повече не искам да блъскам моята с твоя проблем. Бях като теб - твърдоглав и чааак накрая смених датчика ... жив и здрав и все така упорит!П.П. В някои източници този датчик се води не датчик на коляновия вал, а датчик запалване. Тъста ми е с бензиново ТИПО - сменя 2 или 3 пъти същия датчик, докато накрая хвана цаката и не излиза нийде без електроконтактен спрей. Съвета ми е - намери го, смени го или напръскай куплунга му със контактен спрей и така мисли какво още да сменяш. Но! Това е само МОЯ препоръка. Ти продължавай със сизифовите си напъни.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #26
                        В тези жеги моята кола като я спра на място 2-3часа и като вдигна капака пак е топла :D Така че колега смени накрая този датчик и съм сигурен че проблема ще се реши.Няма да откриваме топлата вода както каза колегата има хиляди теми точно за този датчик
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #27
                          ако си го диагностицирал, че се губи ток-а ... логично е - действай по твоя си план - аз така бих направилуспех!ще чакаме резултат.

                          Коментар


                            #28
                            jenshen73 написа:
                            Ти си знаеш. Главата си е твоя - блъскай си я. Аз повече не искам да блъскам моята с твоя проблем. Бях като теб - твърдоглав и чааак накрая смених датчика ... жив и здрав и все така упорит!П.П. В някои източници този датчик се води не датчик на коляновия вал, а датчик запалване. Тъста ми е с бензиново ТИПО - сменя 2 или 3 пъти същия датчик, докато накрая хвана цаката и не излиза нийде без електроконтактен спрей. Съвета ми е - намери го, смени го или напръскай куплунга му със контактен спрей и така мисли какво още да сменяш. Но! Това е само МОЯ препоръка. Ти продължавай със сизифовите си напъни.
                            Прав си главата е моята, но и парите са моите нямам излишни 60 лв. за да си правя експерименти по предположения, колко колеги от форума си признават за неудачно сменени части и наринати куп излишни пари, може и датчика да е, но ще ги дам когато съм 100 % сигурен че е от него. В почивните дни ходих до Плевен и нити веднъж не ми отказа, като в петък се ровичках в пакета с кабелите и открих някои неща различни от приложената схема, но не видях фрапиращ дефект, стигнах по пакета до някъде з/о минава под карбуратора и там се отказах да бърникам, доста разглабяне трябваше, за сега се държи като кола и не мисля да пипам нищо докато не ми направи номера, мултицета ми е в колата.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #29
                              При мен като се свали сенника на шофьорското място и има една схемичка на него, която, доколкото разбрах, е как да се разблокира като откаже да пали. Там няква процедура с парното на мах, мигачи и т.н. и накрая въртиш и трябва да се разблокира. В книгата към колата също я има. Можеш да пробваш. Знам ли, може да се окаже, че рестартира ECU, чисти грешки... незнам, но си струва да се пробва в такива случаи.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                wwalker написа:
                                При мен като се свали сенника на шофьорското място и има една схемичка на него, която, доколкото разбрах, е как да се разблокира като откаже да пали. Там няква процедура с парното на мах, мигачи и т.н. и накрая въртиш и трябва да се разблокира. В книгата към колата също я има. Можеш да пробваш. Знам ли, може да се окаже, че рестартира ECU, чисти грешки... незнам, но си струва да се пробва в такива случаи.
                                Това е за да си размразиш по-бързо колата зимата. Пускаш и климатика и парното - климатика суши въздуха, а парното го топли. Като сложиш да духа само на стъклата и леда бързо се топи. Коментирано е в други теми.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X