На таблото всичко се държи нормално както писах в началото: кода светва и угасва, дюзата светва и след това угасва, помпата се чува че качва и спира, въртиш и не пали.Не съм казал че колите ви са с повредени компове, а че грешката от датчика може и да е такава че той да не я отчита, чети по-внимателно. Слагам край на спора докато не реша 100% проблема, може и да се окажеш прав за датчика, тогава ще ти се иазвинявам, но за сега се въздържам, а какъв беше проблема на Ивалена? А там дето го разглобиха целия двигател! Не варвях че си толкова злобен и да ми мислиш лошото от това че не съм се съгласил с теб, не ти прави чест!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капризи! Понякога не иска да запали.
Collapse
X
-
Не колегата има предвид, че и ти като нея упорстваш и накрая ще разглобиш цялата кола за да се окаже, че е датчика. :D За да разбереш дали е от него трябва да го смениш. Проблема дето описваш е проблем на почти всички марки коли и решението е въпросния датчик. За жалост се оказва, че той си има живот и здава багажа. Но не се развала така, че да не работи изобщо а почва да работи когато му е кеф на него. И грешка в компа ще ти запише само ако го откачиш или той прекъсне т.е. няма верига. Докато има верига за компа това е работещ датчик. Затова нямаш записана грешка. И аман от диагностици дето и грам не разбират от принципа на действие на тия датчици. Компютъра не е човек дето мисли и може да ти каже е тука ме боли. Така, че ако бях на твое място бих сменил датчика! Ще счупиш повече от 60лв. за майстори докато разбереш, че си имал решение още в началото.
Коментар
-
u_bo
предлагам да намериш някой с двг като твоя и да си размените датчиците за проба.ако проблема е там - ще се оправиш ти а той ще се скапе.пускай тема с такава молба,колега габровец нищо лично просто не се сдържах.ако се обиждаш - ще имаш едно черпене от мен за компенсация
Коментар
-
В събота се срещнахме с Peho и motikas, малко бедна среща откъм посещаемост, но както и да е. Коментирахме моя проблем, като предварително се бях подготвил с един тестващ диод на "+"-а на бобината той се подава от едно реле, схемата която намерих във форума не съответства на моята в нея "+"-а идва директно от ключа на запалвенето, а при мен минава през релето. Та за това реле бях писал и по-рано почиствах му крачетата и контактите вътре, както и гнездото със контактен спрей. Когато стана време да си тръгваме неможах да запаля и се оказа че ДИОДА НЕ СВЕТИ-НЯМАМ + НА БОБИНАТА. С Peho взехме да се ровичкаме, motikas вече си беше тръгнал, и извадихме релето отворихме го сложихме го отворено да следим как работи и веднага запали. Извода е доста ОЧЕВАДЕН там имам все още нещо дето прави лош контакт сигурно в гнездото, но не е ОНОЗИ ПРОСЛОВУТ ДАТЧИК. Вчера нямах възможност да се занимавам с това, но сега поне знам че съм на прав път и не ме притеснява толкова едно наместване на релето при нужда.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
-
При някой автоелектричар, ако теб те е страх да отваряш. Не е изобщо трудно, може просто да вземеш някой приятел , който малко разбира от токове. Все пак е възможно да не е от там, може и да имаш реле като при колегата Никмар. Той мисля е писал къде се намира същото.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
gantcho написа:Значи не е от имобилайзъра. Навремето с Пунтото имах проблем с Fiat Code. Ако беше от него изобщо нямаше да ти пусне помпата. При мен тогава се оказа едното куплунгче (1.38 лв) между блока Fiat Code и ECU-то, което не даваше винаги контакт.
Коментар
-
само внимавай че аз имах проблем смених датчика и така 2-3 месеца ок, обаче после пак почнаха същите симптоми, така че май менте съм взелза 70 лвPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Уважаеми колеги, собственици на италианските красавици. За да не ни сочат с пръст, че караме капризни коли, призовавам всеки от нас да е толерантен и да споделя как е решил проблема при определена повреда без емоционални изблици. По тази тема мненията са правилни от теоретична гледна точка, но към практичната страна се приближава колегата NikMar. При подобна ситуация на всеки от нас аз ще си позволя да дам заключение къде трябва да се търси мястото на повредата, тъй като и моя милост не беше подмината от тази участ. Проблема се крие в лош контакт на клемите на датчик на колянов вал, на датчик на разпределителен вал и реле за запалване. ревизирах тези зони и до сега всичко е наред. Пожелавам на всички безаварийно шофиране с новите правила за движение!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар