Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибрации при 70 км /час

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вибрации при 70 км /час

    При движение с 70 км/ч се получава едно като вертикално клатене на цялата кола, при 90 -100 км го няма, а при 150-160 вече го има доста силно.Най силно изразено е при 70 без значение дали е на скорост или е на свободна колата.не бих го определил като вибрации а като движение по път на вълнички все едно.Дали е само за баланс на джанти или може да е друго?Като пусна волана колата върви съвсем на право и може би за 100 метра съвсем леко кривва в някоя посокаБравото ми прави тоя проблем.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Вибрации при 70 км /час

    infineon написа:
    При движение с 70 км/ч се получава едно като вертикално клатене на цялата кола, при 90 -100 км го няма, а при 150-160 вече го има доста силно.Най силно изразено е при 70 без значение дали е на скорост или е на свободна колата.не бих го определил като вибрации а като движение по път на вълнички все едно.Дали е само за баланс на джанти или може да е друго?Като пусна волана колата върви съвсем на право и може би за 100 метра съвсем леко кривва в някоя посокаБравото ми прави тоя проблем.
    не е само до баланс колега, според мен са ти криви джантите пусни хи на хидравлична машина за изправяне ако са криви и пробвай пак . залагам на това
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Яко крива джанта съветвам те до изправяне на джантата или нейната смяна не вдигай това 160-170 А и карането с крива джанта води до други последици и повреди.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Като за начало погледни дали няма натрупана кал от вътрешната страна на джантите!

        Коментар


          #5
          Кал няма натрупана, джантите даже съм ги свалял наскоро и ги огледах не личи да има изкривено.Ако е джанта защо при 100 е абсолютно спокойно??На служебната баничарка с криви джанти волана играеше наляво надясно с при мен цялата кола сякаш подскача леко, при мен волана не играе.Колко пари е изправяне на джанта??Възможно ли е това да е заради единия амортисиор който е изтекъл като гледам и похлопва в дупки ?Кажете какво е че да не давам излишни пари че съм фалит отново
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            infineon написа:
            Кал няма натрупана, джантите даже съм ги свалял наскоро и ги огледах не личи да има изкривено.Ако е джанта защо при 100 е абсолютно спокойно??На служебната баничарка с криви джанти волана играеше наляво надясно с при мен цялата кола сякаш подскача леко.Колко пари е изправяне на джанта??Възможно ли е това да е заради единия амортисиор който е изтекъл като гледам и похлопва в дупки ?
            Възможен амортисьор може би.Ако искаш давай да ти правя един подарък амортисьор за 15 лв.употребяван.Само ми дай номер на рама ,че имат разлика.Два модела са.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              infineon написа:
              Кал няма натрупана, джантите даже съм ги свалял наскоро и ги огледах не личи да има изкривено.Ако е джанта защо при 100 е абсолютно спокойно??На служебната баничарка с криви джанти волана играеше наляво надясно с при мен цялата кола сякаш подскача леко.Колко пари е изправяне на джанта??Възможно ли е това да е заради единия амортисиор който е изтекъл като гледам и похлопва в дупки ?
              Възможен амортисьор може би.Ако искаш давай да ти правя един подарък амортисьор за 15 лв.употребяван.Само ми дай номер на рама ,че имат разлика.Два модела са.
              Написах ти го на ЛС
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Кал няма натрупана, джантите даже съм ги свалял наскоро и ги огледах не личи да има изкривено.Ако е джанта защо при 100 е абсолютно спокойно??На служебната баничарка с криви джанти волана играеше наляво надясно с при мен цялата кола сякаш подскача леко, при мен волана не играе.Колко пари е изправяне на джанта??Възможно ли е това да е заради единия амортисиор който е изтекъл като гледам и похлопва в дупки ?Кажете какво е че да не давам излишни пари че съм фалит отново
                Кривата джанта изпада в трептение при определени обороти , показател за това е трептенето при ниска скорост 70 и после при по висока . Аз съм имал многократно такива случки и затова категоричноти казвам че това е свързано пряко крива джанта и ли крива гума .Така както казваш че си ги огледал и не личи да са криви няма как да го откриеш.Отиди на някои вулканизатор и накарай гумаджията да ги завърти на баланс машината като му кажеш предварително за това което се съмняваш и му опиши случая как се получава трептенето.Понеже на машината се пуска предпазен капак се налага да погледнеш отдолу как се върти гумата , за да се получават тези вибрации кривината ще е видима с просто око вервай ми На мен ми взеха за изправяне на алуминиевите джанти по 30лв. на бройка но се разграничи от тази цена защото те бяха много криви а пък и на алуминиевите джанти вземат по скъпо. 15лв. е нормална цена но какво е тази цена спрямо сигурноста на управление За това не се пестят пари .Може да имаш изметната гума , когато се скъсат някой платове в гумата тя се измята и води до подобни вибрации като на крива джанта.Ако дефектната гума или джанта е на този амортесьор който казваш че е изпуснал вибрациите ще са много по силни и ще влиаят много на управлението при скорост над 100км./ч.
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  моите също бяха криви, а щом на свободна пак ти трепери значи може да си сигурен че е от ходовата част. Изправи ги един маг по съвет на Tornado , за което съм му много благодарен. Взе ми 74 лв за всичките, защото сметна че едната не я е изкусорил като хората, защото гумите ми бяха с балони. След това нямаше треперене, съвсем друга кола А и като сменях гумите, джантите не бяха мръднали
                  Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                  Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    Atanas71 написа:
                    infineon написа:
                    Кал няма натрупана, джантите даже съм ги свалял наскоро и ги огледах не личи да има изкривено.Ако е джанта защо при 100 е абсолютно спокойно??На служебната баничарка с криви джанти волана играеше наляво надясно с при мен цялата кола сякаш подскача леко, при мен волана не играе.Колко пари е изправяне на джанта??Възможно ли е това да е заради единия амортисиор който е изтекъл като гледам и похлопва в дупки ?Кажете какво е че да не давам излишни пари че съм фалит отново
                    Кривата джанта изпада в трептение при определени обороти , показател за това е трептенето при ниска скорост 70 и после при по висока . Аз съм имал многократно такива случки и затова категоричноти казвам че това е свързано пряко крива джанта и ли крива гума .Така както казваш че си ги огледал и не личи да са криви няма как да го откриеш.Отиди на някои вулканизатор и накарай гумаджията да ги завърти на баланс машината като му кажеш предварително за това което се съмняваш и му опиши случая как се получава трептенето.Понеже на машината се пуска предпазен капак се налага да погледнеш отдолу как се върти гумата , за да се получават тези вибрации кривината ще е видима с просто око вервай ми На мен ми взеха за изправяне на алуминиевите джанти по 30лв. на бройка но се разграничи от тази цена защото те бяха много криви а пък и на алуминиевите джанти вземат по скъпо. 15лв. е нормална цена но какво е тази цена спрямо сигурноста на управление За това не се пестят пари .Може да имаш изметната гума , когато се скъсат някой платове в гумата тя се измята и води до подобни вибрации като на крива джанта.Ако дефектната гума или джанта е на този амортесьор който казваш че е изпуснал вибрациите ще са много по силни и ще влиаят много на управлението при скорост над 100км./ч.
                    Амортисиора е изтекъл и при влизане в дупки потропва но колата е стабилна, даже като го натискам отгоре няма никакви люшкания окачването се държи много дървено.Ясно ще ходя на гумажия. Да ви питам при изправяне на джанти гумата сваля ли се и с машина ли ги изправят че един колега вика че маали с чука отгоре за да изправятПрепоръчайте някой свестен дето не дере кожи в района на гоце делчев/ хладилника .
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      С чук не давай да ги млатят.Аз веднъж ей така щях да набия едни в Търново.Гумата се демонтира и джантата се поставя на една машина приличаща на струг.Посредством пневматичен цилиндър се извършва изправянето и ако се наложи дори се нагрява.Желателно е който я изправя да има подръка заварчик на алуминии ако се спука да може да я завари.Не е толкова страшно както го описах.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Както каза колегата Торнадо не позволявай на някои да блъска с чук по джантата а има и такива идиоти .Предварително когато спреш пред вулканизатор питай дали имат машина за изправяне на джанти , ако ти кажат че нямат но няма проблем ще я изправят бягай.Мразя хора печелбари на всяка цена гледат да ти вземат парите но работа няма да свършат не инвестират в машини а искат само да печелят
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #13
                          Колега Торнадо какво стана с амортисиора дето ми прелдожи? Имаш ли за моя модел. Пратих ти ВИН номера на ЛС
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            С чук не давай да ги млатят.Аз веднъж ей така щях да набия едни в Търново.Гумата се демонтира и джантата се поставя на една машина приличаща на струг.Посредством пневматичен цилиндър се извършва изправянето и ако се наложи дори се нагрява.Желателно е който я изправя да има подръка заварчик на алуминии ако се спука да може да я завари.Не е толкова страшно както го описах.
                            Джантите са ми железни не алуминиеви.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Днес бях на гумажия . Предните джанти не са криви , каза че нямали баланс и едната гума била изместена- Спадна я отлепи я от джантата и я завъртя малко спрямо нея.Може ли да ми разясните защо е беше необходимо това.Освен това ми каза че задните ми гуми 175/70 r14 не били за мойто браво и можело заради тях да изкриви задните джанти.Наистина ли са неподходящи???
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X