Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна десен външен накрайник типо 1.4 ie

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна десен външен накрайник типо 1.4 ie

    Здравейте колеги, при смяна накладки го съгледах въпросния как се бе лудо изметнал , та го набедих за виновен за разни потраквания и изпуквания при завои и други маневри, не ми се струва нещо сложно да го сменя, броейки оборотите при развиване, стига от псувни и блъскане да не забравя това. Ако някой е сменял нека спомене евентуалните трудности, струва ми се слабичка резбата и с повече мерак при стягане май може да се повреди .
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    Re: Смяна десен външен накрайник типо 1.4 ie

    Plastex написа:
    Здравейте колеги, при смяна накладки го съгледах въпросния как се бе лудо изметнал , та го набедих за виновен за разни потраквания и изпуквания при завои и други маневри, не ми се струва нещо сложно да го сменя, броейки оборотите при развиване, стига от псувни и блъскане да не забравя това. Ако някой е сменял нека спомене евентуалните трудности, струва ми се слабичка резбата и с повече мерак при стягане май може да се повреди .
    сменяй смело много е лесно 15 мин са много, само както каза брой резбите и все пак е добре да минеш стенд след това
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      По добре мери точно в метрични единици...... и за коя резба говориш, там няма слаби резби, или разполагаш с прекомерно количество сила! Абе има тънкости и ако не си го правил не е лошо, да има опитен човек до теб! Успех!
      fiat divak

      Коментар


        #4
        nikotipo написа:
        По добре мери точно в метрични единици...... и за коя резба говориш, там няма слаби резби, или разполагаш с прекомерно количество сила! Абе има тънкости и ако не си го правил не е лошо, да има опитен човек до теб! Успех!
        За резбата на гайката става дума, нещо около М8 ми се струва че е, а и тоя пластмасов елемент в самата гайка ми се струва крехък. Май ще затягам по памет, нямам ключ с който да измеря силата на затягане, мисля че се нарича динамометричен А за развиване на самият накрайник как е , очаква ли се да прояви желание да тръгне леко, или си иска нещо като тръбен ключ?
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #5
          За всеки случай си подготви един водопроводен ключ. Смяната е супер лесна и елементарна и не би трябвало изобщо да те затрудни. Само не разчитай на броя на навивките. Задължително мини на преден мост след това.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Rokambol написа:
            За всеки случай си подготви един водопроводен ключ. Смяната е супер лесна и елементарна и не би трябвало изобщо да те затрудни. Само не разчитай на броя на навивките. Задължително мини на преден мост след това.
            Е това указание му е нужно на всеки от нас Благодаря, колега !
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #7
              nikotipo написа:
              По добре мери точно в метрични единици...... и за коя резба говориш, там няма слаби резби, или разполагаш с прекомерно количество сила! Абе има тънкости и ако не си го правил не е лошо, да има опитен човек до теб! Успех!
              Добре че дойде опитния човек точно навреме, тъкмо бях счупил вече един гаечен 11 и не можах да се начудя защо се развива заедно с другата щанга, дето влиза в рейката, и идва комшуто и вика това трябва да е контрагайка и се развива за да освободи... Иначе верно е за 15 мин работа, ама да си виждал поне веднъж
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #8
                Plastex написа:
                nikotipo написа:
                По добре мери точно в метрични единици...... и за коя резба говориш, там няма слаби резби, или разполагаш с прекомерно количество сила! Абе има тънкости и ако не си го правил не е лошо, да има опитен човек до теб! Успех!
                Добре че дойде опитния човек точно навреме, тъкмо бях счупил вече един гаечен 11 и не можах да се начудя защо се развива заедно с другата щанга, дето влиза в рейката, и идва комшуто и вика това трябва да е контрагайка и се развива за да освободи... Иначе верно е за 15 мин работа, ама да си виждал поне веднъж
                Честито....... друг път слушай песимиста ....... скоро ще успея някак да снимам и опиша подобни процеси, и въобще всичко, което ремонтирам по мойто Tipo!
                fiat divak

                Коментар


                  #9
                  nikotipo написа:
                  Честито....... друг път слушай песимиста ....... скоро ще успея някак да снимам и опиша подобни процеси, и въобще всичко, което ремонтирам по мойто Tipo!
                  Абе то като ше тръгне с дупето напред... Че и Ги препсувах набързо задето са ми продали "менте" накрайник- викам тоя новия няма шестограмна част /де да знам че тва накрая било контрагайка, то се сляло , напрашено братко!/ и сега трябва да въртя с водопроводен ключ! Уж броих превъртания и завъртания разни, ама те бяха безбройни, та съм си за реглаж, само да видя какво още може да сменя пак по моя начин- със собствени сили
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #10
                    Plastex написа:
                    nikotipo написа:
                    Честито....... друг път слушай песимиста ....... скоро ще успея някак да снимам и опиша подобни процеси, и въобще всичко, което ремонтирам по мойто Tipo!
                    Абе то като ше тръгне с дупето напред... Че и Ги препсувах набързо задето са ми продали "менте" накрайник- викам тоя новия няма шестограмна част /де да знам че тва накрая било контрагайка, то се сляло , напрашено братко!/ и сега трябва да въртя с водопроводен ключ! Уж броих превъртания и завъртания разни, ама те бяха безбройни, та съм си за реглаж, само да видя какво още може да сменя пак по моя начин- със собствени сили
                    Нали пдчертах да се мери с метър!!! Намери постоянна точка от която да мериш разстоянието до оста на ябълковидния болт! Ако трябва си направи бележка!
                    fiat divak

                    Коментар

                    Working...
                    X