Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за пружини ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за пружини ?

    Здравейте колеги, скоро ми предстои смяна на амортисьори, защото последните ( бяха евтини ) заминаха на няма 10 000 км. каране. Въпроса ми е как мога да проверя дали са ми омекнали пружините , да не си прецаквам новите амортисьори, защото предполагам, че именно пружините може са виновниците за прецакването на старите ?Мерси за мненията .
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    #2
    Пружините не могат да повредят амортисьорите ако са здрави- ако нямат счупена навивка. Големия враг на амортисьорите са резките удари и скъсването на прахозащитните маншони.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      тоест е възможно да са заминали защото са евтини, не заради капани пръжини .. доколкото знам са си ок , просто доста често чета термина ’омекнали пружини’ и исках да разбера за какво става въпрос а те задните заминаха, бяха маслени Оптимал мисля че
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        Да, оптимал-маслени! Но пружините нямат нищо общо!

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Да, оптимал-маслени! Но пружините нямат нищо общо!
          ами дано идеята ми беше като ги сменяш след време, ако заради това са заминали амотрисьорите, да взема втора ръка, да ги смениш и тях
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            B1keP_B0y написа:
            ///// написа:
            Да, оптимал-маслени! Но пружините нямат нищо общо!
            ами дано идеята ми беше като ги сменяш след време, ако заради това са заминали амотрисьорите, да взема втора ръка, да ги смениш и тях
            Що си мислиш, че втората ръка ще са по-хубави от твоите? Втора ръка пружини се купуват не за замяна на омекнали, а само ако твоите са счупени. Няма смисъл да смениш нещо меко с друго меко Прахоуловители, маншони, тампони и лагери (ако има) - това са причините да си заминат амортисьорите. И както по-горе посочиха - резки удари - т.е. ако караш със 60 и влизайки в дупка - скочиш рязко на спирачките - тогава амортисьора сработва ексремно ... няколко такива скока - и амортисьорите отиват за скрап. Лесен и евтин начин е да ти рециклират твоите. Цената е като да си купиш един, но караш с тях още примерно 10000 километра. Майстора, който прави моите за форда - дори ми даде гаранция - 6 месеца или 60000 километра ... доволен съм от работата му.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар

            Working...
            X