Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ръжда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ръжда

    Забелязах че под десния ми праг боята е започнала леко да се лющи и се показва ръжа. Как мога да я спра да не се разпростране че идва и зима? Не е на видно място така че не е необходимо да предоядисвам, само да спра разпространението. Ако го изшкуря и малко с кит достатъчно ли ще е?
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Мацни го с Ръждопреобразувател некакъв и после боица и си Окей

    Коментар


      #3
      Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Имаше някаква боя гледах на Бриколажа - Протекта нещо си. A и спрея не идва чак толкова скъп на мен ми направиха за 12лв един флакон с цвета на колата. От 8 цвята се бъркаше тоя зелен цвят, на човека му се взе акъла да смесва
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Най-евтиното което намерих е 35лв. за 50мл спрей с цвят като оригиналния!?Как така ги ’бъркат’? При мен вкара някъв номер от под предния капак в компютъра и той му ’изплю’ боята.Варна ли е най-скъпия град или и аз не знам...
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            при мен е написан на гърба на капака на багажника
            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              И при мен на задния номер и за взеки случай извади един каталог и сравнихме боята 1:1. Има цяла стена с различни цветове бои всяка в кутия с дозатор. Човека натисна едно копче и всички бои в кутиите взеха да се разбъркват и след 4-5 мин по компютъра гледаше от кой цвят колко мл да сложи, от някои капна само по 4-5 капки
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
                Кита май не хваща върху третирани с пробразувател повърхности!?
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  wwalker написа:
                  Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
                  Кита май не хваща върху третирани с пробразувател повърхности!?
                  Ппеобразувателя на ръжда е някаква киселина. Не се лъжете да го ползвате. Най-добре чистите с шкурката до блясък, след това грунд и после боя.Ако ползвате преобразувател, след него неутрализирайте и тогава пак грунд и боя. А може да се сложи и кит. Ползвал съм го на Москвича, но там ламарината е доста дебела.чичо НеноП.П. Но има една приказка за жената и ръждата.
                  Fiat Punto 1,1- 1996г.
                  газ-бензин , "Lovato"

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    wwalker написа:
                    Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
                    Кита май не хваща върху третирани с пробразувател повърхности!?
                    Това за кита е верно, полиестер се "скарва" с метал! Най-добре използвай преобразувател който не се налага да се чисти и след изсъхване образува филм който сам по себе си е добра защита, но все пак не е лошо да има нещо пластично за покритие! Забрави за "протекта"- много е бавно! Ако беше от София, веднага щях да те пратя в магазин от който съм пазарувал такъв пробразувател! Не използвай тези боклуци по железариите! Успех, и ако има въпроси, питай!
                    fiat divak

                    Коментар


                      #11
                      А и между другото, не се изненадвай от цената на боята- доста перла има като гледам, нормална цена ми изглежда! Ако искаш да ти е малко по-евтино си купи компресор и пистолет, както аз направих!
                      fiat divak

                      Коментар


                        #12
                        Neno Er написа:
                        Преобразувателя на ръжда е някаква киселина...
                        Преобразувателят за ръжда всъщност е Орто-фосфорна киселина (Н3РО4).Сега като споменахте се разрових из Гугъла и попаднах на следното: "Условия за нанасяне:Не се допуска смесване на преобразувателя с алуминий (Сребърен феролит), цинк, магнезий и техните сплави - отделя се водород и съществува опасност от възпламеняване!"Аз тъкмо така възнамерявах да си направя барабаните...
                        Space Star 1.9 DID

                        Коментар


                          #13
                          Roko написа:
                          ...Аз тъкмо така възнамерявах да си направя барабаните...
                          Че те да не са от алуминий?
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Имай в предвид, че външно ръждата изглежда много по-малко, отколкото е в действителност. Когато започнеш обработката сам ще се увериш.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              Vladim написа:
                              Roko написа:
                              ...Аз тъкмо така възнамерявах да си направя барабаните...
                              Че те да не са от алуминий?
                              Шегуваш ли се или сериозно питаш?Не трябва да се смесва преобразувателя с алуминий, който се съдържа в сребърния феролит, с който пък щях да боядисвам барабаните!!!
                              Space Star 1.9 DID

                              Коментар

                              Working...
                              X