Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво SX и GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Когато има съкращение GT, това е от така известното "Гран Туризмо"... или спортната врсия така да се каже! При всички случаи Джи Ти е е по-добър вариант!
    Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      westdogg написа:
      А при бензинките вече има и разлика в двигателите , както каза колегата 10 коня.
      Все едно нищо не написах преди малко.... Я направо прекръстете темата на спам-тема-2 и да започваме. Каква, колега, е разликата в двигателите м/у Браво 1.6 СХ, и Браво 1.6 ГТ? Прочетете внимателно заглавието - "Браво СХ и ГТ", демек оборудването, независимо от двигателя, а не "Разлика в двигателите при СХ и ГТ"
      Писали сме постовете по едно и също време, нямаше как да видя кво си написал ти... Както виждаш в първата част на поста съм написал за оборудването. И мисълта ми беше че при бензиновите рядко се среща 1.6 GT , докато 1.8 мисля че са само GT, за това съм казал че има разлика в двигателите.
      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

      Коментар


        #18
        Означението GT никога няма да го видиш на друг модел освен 1,8 л. двигател както и HGT си стои само върху 2,0 л. означенията от сорта sx, elx, и др. означават какви са екстрите, въпреки че в повечето случаи има разминавания от това което пише и това какви са екстрите, защото човек си ги поръчва при закупуването на автомобила.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #19
          van_dal написа:
          Означението GT никога няма да го видиш на друг модел освен 1,8 л. двигател както и HGT си стои само върху 2,0 л. означенията от сорта sx, elx, и др. означават какви са екстрите, въпреки че в повечето случаи има разминавания от това което пише и това какви са екстрите, защото човек си ги поръчва при закупуването на автомобила.
          Един приятел има ТД100 GT...а и на доста от JTD-тата име надпис GT
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Колежката е написала, че си е купила вече колата. Но ако все още не я е купила и търси съвет да си вземе Bravo GT като моето. Доволна съм, особено сравнено с предишната ми Brava 1.6, 1.8-то е доста напред с материала и откъм екстри и откъм вървене.
            SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

            Коментар


              #21
              Когато си търсих Браво JTD105 умишлено търсих версия GT. Даже в един автосалон ме предупредиха , че се качвам в GT: " ...да знаеш ,че вози по-твърдо щото е GT..." Моя избор беше продиктуван от общия вид на колата и отвън и отвътре ,като при GT ми харесва много повече от SX. Може би има разлика и в окачването ,но ... незнам! Иначе Bravo JTD105 GT "стъпва" много стабилно, с добри амортесьори и достатъчно конфортно!
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #22
                van_dal написа:
                Означението GT никога няма да го видиш на друг модел освен 1,8 л. двигател както и HGT си стои само върху 2,0 л.
                Залагам каса леденостудена бира че това което си написал не е вярно, за ГТ. Приемаш ли? (моля колегата vsd да не пише каква версия е неговото ДИЗЕЛОВО браво, преди van_dal да приеме облога ). Всички пишещи в тази тема са поканени за изпиването на бирата!

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  van_dal написа:
                  Означението GT никога няма да го видиш на друг модел освен 1,8 л. двигател както и HGT си стои само върху 2,0 л.
                  Залагам каса леденостудена бира че това което си написал не е вярно, за ГТ. Приемаш ли? (моля колегата vsd да не пише каква версия е неговото ДИЗЕЛОВО браво, преди van_dal да приеме облога ). Всички пишещи в тази тема са поканени за изпиването на бирата!
                  Как Нема 1,6 ГТ?Има ама са по-малко срещани :D

                  Коментар


                    #24
                    Струва ми се, че SX оборудването включва и онези гадните дръжки на вратите, които буквално се разпадат от слънцето.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      snake написа:
                      Струва ми се, че SX оборудването включва и онези гадните дръжки на вратите, които буквално се разпадат от слънцето.
                      Е те на Брава и Браво са си все такива дръжките ,ти с мареята обаче нямаш този проблем
                      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                      I am in love with my cars

                      Коментар


                        #26
                        Marea SX също е с гадните дръжки. Затова предположих, че те са специфични по принцип за фиати с означение SX.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #27
                          snake написа:
                          Струва ми се, че SX оборудването включва и онези гадните дръжки на вратите, които буквално се разпадат от слънцето.
                          Не е така. Мойто браво беше SX и не беше с гадните дръжки. Един приятел има GT и дръжките му се разпадат.
                          Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                          Коментар


                            #28
                            Тези, които не се разпадат са сменяни скоро и то с новия модел, който е вече издръжлив на атмосферните влияния.
                            SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

                            Коментар


                              #29
                              До намесат на колегата ogi28b бях започнал да се чудя дали някой наистина ще обясни на хубавата колежка Най-общо казано, традицията при Фиат е базавото оборудване да се обозначава с S. Следващото ниво при Браво е SX, а GT би трябвао да е най-доброто стандартно оборудване. При другите модели има ELX, HSX, HLX и т.н. От там нататък започват допълнителните, поръчкови екстри, които не се включват като стандартно ниво на оборудване. Що се отнася до GT, това е съкращението на Gran Turismo, с което италианците обозначават всяко по-мощно и комфортно возило, независимо от марката. Сега вече, не само италианците го правят, разбира се. В случая с Браво, това означение се използва при двигатели от 1.6 нагоре, като при 2.0 има HGTАко питаш, обаче, кое ниво какви екстри точно включва, това могат да ти го кажат само производителите. Да не говорим, че и в едно и също оборудване понякога има разлики между различните страни. Например, това оборудване, което на новото Браво е Active, не е едно и също в България и Англия.
                              She was only a whisky maker but he loved her still.

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                van_dal написа:
                                Означението GT никога няма да го видиш на друг модел освен 1,8 л. двигател както и HGT си стои само върху 2,0 л.
                                Залагам каса леденостудена бира че това което си написал не е вярно, за ГТ. Приемаш ли? (моля колегата vsd да не пише каква версия е неговото ДИЗЕЛОВО браво, преди van_dal да приеме облога ). Всички пишещи в тази тема са поканени за изпиването на бирата!
                                SX ми е, SX ми е PS: van_dal ние пием бира всякаква а и заради тази колежка толкова хора пишат, че няма да стигне една каса бира PS2: Докато търсих моето браво, ми направи впечатление, че GT задължително има кожен "спортен" волан, кожена топка на скоростния лост, климатроник, лети джанти 15", ABS, "халогени" и спойлера над задното стъкло.PS3: LeA с този аватар, ако жената прочете форума, ще спре да ме пуска по срещи.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X