Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за Браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за Браво 1.4

    Здравейте, от известно време съм член на форума но това ми е първия пост. Преди месец си купих едно Браво 1.4 12V 82к.с. Преди да го взема мина на преглед в Ванто Трейд където ми казаха, че всичко е ОК. Харчеше ми 10 на 100 градско. Последните 3 зареждания ми даде разход м/у 15 и 18 на сто градско. Преди няколко дни си сложих метан от BRC(на Любо Ганев фирмата го прави). Карах го 2 дена и всичко си беше ОК с изключение на разхода. Казаха ми да и да сменя ремъците и филтрите, да не би нещо със зацепването да има, пък и все пак е втора ръка. И Изненада... Колата няма никакви обороти. Едвам запали на бензин и на празен ход цялата се тресе. На метан гасне. Едвам на бензин е стигнала до сервиза, като едвам едвам набира и макс разви скорост 80км. Смениха ми маслен, горивен, въздушен филтър, както и ангренажен и алтернаторен ремък с ролка(последния още на първоначалния преглед ми казаха, че е за смяна) Оказа се че няма никакъв ефект. В сервиза искат да им оставя колата за да я огледат основно, но в момента просто не разполагам с повече финанси след всички смени. Та ви моля за помощ. Идеи приемам всякакви. Какво може да се е случило, че да ми дава такъв разход, пък същевременно едвам да движи. Оставих я пред блока, защото в това състояние направо и нямам вяра. Моля помогнете с идеи и насоки. От сега казвам, че не се пиша разбирач.
    Хостинг сравнение

    #2
    Дано не те подведа, но от това, което четох по форума и пои проблеми с другата ми кола (макар и Мондео) - мисля, че всичко идва от компютъра ти! Иди на добра диагностика! За съжаление е около 30-40 лв.Някои колеги твърдят, че компютърз на ФИАТ е отвратителна история - трябва да имаш червен ключ, който е сервизе, точчно за тези настройки, но опитай и с откачане на акумолатора - и това го бях виждал във форума - поне за час, за да резетираш компютъра. Нямаш какво да губиш като гледам и определено е най-евтиния вариант Успех и пиши как се развиват нещата! Фиатката е много яка и не се отчайвай - някой от сервизите е бръкнал където не трябва най-вероятно. Дано да е не е прекалено където не трябва...
    Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

    Коментар


      #3
      Здравейте, от известно време съм член на форума но това ми е първия пост. Преди месец си купих едно Браво 1.4 12V 82к.с. Преди да го взема мина на преглед в Ванто Трейд където ми казаха, че всичко е ОК. Харчеше ми 10 на 100 градско. Последните 3 зареждания ми даде разход м/у 15 и 18 на сто градско. Преди няколко дни си сложих метан от BRC(на Любо Ганев фирмата го прави). Карах го 2 дена и всичко си беше ОК с изключение на разхода. Казаха ми да и да сменя ремъците и филтрите, да не би нещо със зацепването да има, пък и все пак е втора ръка. И Изненада... Колата няма никакви обороти. Едвам запали на бензин и на празен ход цялата се тресе. На метан гасне. Едвам на бензин е стигнала до сервиза, като едвам едвам набира и макс разви скорост 80км. Смениха ми маслен, горивен, въздушен филтър, както и ангренажен и алтернаторен ремък с ролка(последния още на първоначалния преглед ми казаха, че е за смяна) Оказа се че няма никакъв ефект. В сервиза искат да им оставя колата за да я огледат основно, но в момента просто не разполагам с повече финанси след всички смени. Та ви моля за помощ. Идеи приемам всякакви. Какво може да се е случило, че да ми дава такъв разход, пък същевременно едвам да движи. Оставих я пред блока, защото в това състояние направо и нямам вяра. Моля помогнете с идеи и насоки. От сега казвам, че не се пиша разбирач.
      Здравей и добре дошьл вьв форума!Много бих искал да ти помогна, но като знам колко много причини има за това което описваш, а и дали е точно така както ти го усещаш?Така, че моето мнение е пьрво да я чуе някой който може да определи какво е и тогава можем да тьрсим вариант за отстраняване !

      Коментар


        #4
        angelmilev написа:
        Някои колеги твърдят, че компютърз на ФИАТ е отвратителна история - трябва да имаш червен ключ, който е сервизе, точчно за тези настройки, но опитай и с откачане на акумолатора - и това го бях виждал във форума - поне за час, за да резетираш компютъра.
        Здравей (те) !Имах проблеми с оборотите на празен ход и често ми се налагаше да рестартирам ЕКУ-то. Може да опиташ и за да спестиш 1 час с откачен акумулатор, махни отрицателната клема и дай на контакт за 5-8 секунди. Визуално нищо не се случва Ако след тази процедура нещата се оправят - някой от датчиците подава грешно инфо на ЕКУ-то и трупа грешки ...Поздрави, Б. Борисов
        Fiat Tipo 1.6 AGT

        Коментар


          #5
          аз също имах бая повишен разход на същата конфигурация, но Брава...смених си инжектора и сега няма проблем...според мен ремъци и други подобни неща не могат да ти вдигнат двойно разхода....трябва да ти се разпада колата, за да е така..някъде в електрониката е....много е важно да провериш дали всъщност инжектора ти е за тази кола...като е втора употреба, много 4есто е от друга....даже друг автомобил като марка...аз моята брава я взех с дюза на Сеат и после ми пробутаха на втора ръка дюза за Пежо...а отвън са едно към едно с оригиналните за фиат..така, 4е на самата дюза има един номер за каталога на Бош....записваш си този номер и проверяваш за каква кола е в най-близкия магазин за 4асти...може дооооста да се изненадаш....но дано не е това, защото е 430 лева...ако е нова и оригинална..а втора ръка не те съветвам да си взимаш....
          Bravo - 1,2 - 16V

          Коментар


            #6
            Само за протокола: При Браво/Брава ресет не се получава с откачане на акумулатора, ЕКУ-то е друго.А относно проблема: да няма проблем с тоците? Щом е и на бензин и на газ.. То в сервиза е малко вероятно да не го забележат, ама знае ли човек...
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              Само за протокола: При Браво/Брава ресет не се получава с откачане на акумулатора, ЕКУ-то е друго
              За сьжаление, така е! Грешките в паметта на тези компютри могат да се изтриват само с кодочетец /скенер/!

              Коментар


                #8
                за ресета сигурно сте прави колеги - просто някой го беше обяснявал по форумите за Браво, както споменах по-горе Слава богу не ми се е налагало да ползвам лично такива услуги.Но и за друго са прави колегите - има доста коли, които идват с подменени компютри - просто е ужас.Но колегата с проблема нищо не каза - какво става? Някакъв напредък?
                Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                Коментар


                  #9
                  Колеги напредък никаквъв за момента. Във вторник ще я водя във Ванто Трейд и да видим какво ще кажат хората. Щом разбера нещо, ще споделя за какво иде реч
                  Хостинг сравнение

                  Коментар


                    #10
                    Продължението.... преебана ламбда сонда (евентуално). Купувам нова за 200лв., карам само на бензин е поне едно 100км и ако разхода ми се подобри това е било. Ако няма ефект си я вземат сондата, връщат ми парите и търсят проблема.
                    Хостинг сравнение

                    Коментар


                      #11
                      [quote="martokus"] ...за 200лв. ...quote]
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #12
                        ами да! там вървят 150-200 зависи от марки и късмет, какво да се прави!Дано това да е само проблема, защото за компютъра цифрите са с един порядък нагоре...На мен обаче, хм - дано да не съм прав, ми се струва, че проблемът е друг - нали споменавах че имам и Мондео... карал съм го доста време без ламбда сонда и освен, че играят оборотите и се качва разходът, за сметка на губене на мощност, друг ефект няма!Пак! - дано да е ламбдата!!!
                        Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                        Коментар


                          #13
                          Мдаммм. Интересното е, че дори и да се окаже ламбдата и да я сменя с нова, не си ли сложа ламбда коректор за газова, след 10 000км пак ще се видим с пичовете по същия въпрос.... Казаха ми че бил скъпичък този коректор, ама още не съм разучавал.
                          Хостинг сравнение

                          Коментар


                            #14
                            Не съм много сигурен , но разхода на метан е по голям дори и от този на газ. Просто защото калоричноста на метана е 3 пъти по малка от тази на пропан- бутана. На метана е 40 000kj на кубичен метър, докъто на пропан-бутана 140 000kj на кубичен метър. От друга страна бензина е по малко калоричен от пропан-бутана, но колите върват повече на бензин. Абе незнам
                            Господ пред мен, аз по него с Уно 1.3 70s

                            Коментар


                              #15
                              виж във форума за газта! Мисля, че не е повече от 60 лв., но имай предвид че по принцип газаджиите трвърдят, че ламбдата не играе кой знае каква роля при газ...
                              Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                              Коментар

                              Working...
                              X