Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно, не ми работи вентилацията!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешно, не ми работи вентилацията!!

    Имам проблем с вентилацията и климатика от известно време, обаче не се наканих да го оправя, а и като превключа степените на вентилатора и температурата - тръгваше. Днес обаче неще . Ходих в няколко сервиза във Варна - нищо. В единия ми искаха 500 лева да ми оправят климатика, който обаче работи, ако зацепи... гадост. Моля, ако някой знае сервиз или даде практически съвети как да го оправя (не че ще мога ама.... то не пречи да го прецакам още повече) да казва, че в петък трябва да пътувам (или събота), пък не ми се пътува без климатик... Става въпрос за Браво ТД, 97г., Според мен проблемът е някъде в таблото, защото като тръгне- работи - и вентилацията и климатика, обаче понякога спира, като мина през дупка например....
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    #2
    Re: Спешно, не ми работи вентилацията!!

    ele написа:
    Имам проблем с вентилацията и климатика от известно време, обаче не се наканих да го оправя, а и като превключа степените на вентилатора и температурата - тръгваше. Днес обаче неще . Ходих в няколко сервиза във Варна - нищо. В единия ми искаха 500 лева да ми оправят климатика, който обаче работи, ако зацепи... гадост. Моля, ако някой знае сервиз или даде практически съвети как да го оправя (не че ще мога ама.... то не пречи да го прецакам още повече) да казва, че в петък трябва да пътувам (или събота), пък не ми се пътува без климатик... Става въпрос за Браво ТД, 97г., Според мен проблемът е някъде в таблото, защото като тръгне- работи - и вентилацията и климатика, обаче понякога спира, като мина през дупка например....
    пробвай в импас 56 в кв. Чайка, на мен климата ми е абсолютно извън строя, без защити , без реостати ... искаха ми от 50 до 200 лв и като ги набавя съм там
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Никога не съм стъпвала в Чайка - може ли малко инфо къде приблизително се намира... или ако имаш телефон....мерси
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #4
        един колега ми каза че били добри.. но немога да ти кажа със сигурност докато не видя какво ще направят по колата .. това пише на визитката :ИМПАС 56 Адреси : ОФИС бул. Сивница 55 ет .3 тел : 052 / 61 26 25 ;052 / 60 97 51 моб. тел : 0887 66 23 81 Сервиз : кв. Чайка 98 , ще го познаеш има една порта срещу блока и там има 2 3 гаража Успех, дано съм помогнал, и кажи какво е станало че и аз сигурно ще ходя след месец и нещо
        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          Там не съм ходила, така че мерси дано го оправят. И ще пиша какво, как и т.н.
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #6
            Според мен имаш или проблем с някое съединиение или с някой кабел в клема. Щом като друснеш и се оправя/спира.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              jenshen73 написа:
              Според мен имаш или проблем с някое съединиение или с някой кабел в клема. Щом като друснеш и се оправя/спира.
              И аз тъй си мисля, проблемът е, че простите неща правят огромни проблеми. Особенно ако не можеш сам да ги оправиш
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #8
                Тъй де. За това - отиди в импас-а и въпреки, че уж не са мошеници - имай предвид, че от това живеят - от човешкото нензнание
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  jenshen73 написа:
                  Тъй де. За това - отиди в импас-а и въпреки, че уж не са мошеници - имай предвид, че от това живеят - от човешкото нензнание
                  колега прав си , но на мен лично донякъде ми спечелиха доверието, защото климата ми е допълнително слаган от някакви неграмотници (от предишната собственичка и незнам какво му имаше ). Та не ги познавам хората , не им правя реклама , но без да им казвам нищо, те ми казаха една камара нередни неща ( показаха ми останалите кабели ,които трябва да отиват към пресостата ) не ги хваля .. просто се надявам да помогнат на колежката без да я залъгват. а като бях там имаше доста коли, за пълнене, което трябва да говори че си знаят работата аз ще изразя лично мнение като оправят или досчупят климатика ми
                  Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                  Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    И аз да кажа нещо по въпроса, купих колата с подобен проблем и за сега съм го решил частично. За какво става въпрос. Отначало като запаля, вентилатора на парното не работи изобщо, ако включа климатика обаче тръгва да духа на най - бавната степен, дори положението на ключа да е изключен вентилатор. След като загрее малко колата (приблизително 10 минути) вентилатора започва да духа от само себе си и всичките му степени си работят перфектно. Започнах да търся проблема в един слънчев ден и ето какво открих - две релета които се намират под джабката, едното жълто другото черно, като ги натисна и вентилатора тръгва, дори и когато е студена колата, но ако я изгася и я запаля пак същата работа - вентилатора го няма...или трябва пак да се ровя под джабката и да натискам релетата за да тръгне, или трябва да изчакам да загрее (10 минути). Забелязах че това жълтото реле загрява доста, дали не е в него проблема?
                    Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
                    Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

                    Коментар


                      #11
                      ivelin69 написа:
                      И аз да кажа нещо по въпроса, купих колата с подобен проблем и за сега съм го решил частично. За какво става въпрос. Отначало като запаля, вентилатора на парното не работи изобщо, ако включа климатика обаче тръгва да духа на най - бавната степен, дори положението на ключа да е изключен вентилатор. След като загрее малко колата (приблизително 10 минути) вентилатора започва да духа от само себе си и всичките му степени си работят перфектно. Започнах да търся проблема в един слънчев ден и ето какво открих - две релета които се намират под джабката, едното жълто другото черно, като ги натисна и вентилатора тръгва, дори и когато е студена колата, но ако я изгася и я запаля пак същата работа - вентилатора го няма...или трябва пак да се ровя под джабката и да натискам релетата за да тръгне, или трябва да изчакам да загрее (10 минути). Забелязах че това жълтото реле загрява доста, дали не е в него проблема?
                      моят проблем не е точно такъв - това дали работи или не не зависи колко е загряла колата.
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        #12
                        ele написа:
                        ivelin69 написа:
                        И аз да кажа нещо по въпроса, купих колата с подобен проблем и за сега съм го решил частично. За какво става въпрос. Отначало като запаля, вентилатора на парното не работи изобщо, ако включа климатика обаче тръгва да духа на най - бавната степен, дори положението на ключа да е изключен вентилатор. След като загрее малко колата (приблизително 10 минути) вентилатора започва да духа от само себе си и всичките му степени си работят перфектно. Започнах да търся проблема в един слънчев ден и ето какво открих - две релета които се намират под джабката, едното жълто другото черно, като ги натисна и вентилатора тръгва, дори и когато е студена колата, но ако я изгася и я запаля пак същата работа - вентилатора го няма...или трябва пак да се ровя под джабката и да натискам релетата за да тръгне, или трябва да изчакам да загрее (10 минути). Забелязах че това жълтото реле загрява доста, дали не е в него проблема?
                        моят проблем не е точно такъв - това дали работи или не не зависи колко е загряла колата.
                        Дори и така да е можеш да пробваш да натиснеш релетата. От проба глава не боли.....
                        Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
                        Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

                        Коментар


                          #13
                          ivelin69 написа:
                          И аз да кажа нещо по въпроса, купих колата с подобен проблем и за сега съм го решил частично. За какво става въпрос. Отначало като запаля, вентилатора на парното не работи изобщо, ако включа климатика обаче тръгва да духа на най - бавната степен, дори положението на ключа да е изключен вентилатор. След като загрее малко колата (приблизително 10 минути) вентилатора започва да духа от само себе си и всичките му степени си работят перфектно. Започнах да търся проблема в един слънчев ден и ето какво открих - две релета които се намират под джабката, едното жълто другото черно, като ги натисна и вентилатора тръгва, дори и когато е студена колата, но ако я изгася и я запаля пак същата работа - вентилатора го няма...или трябва пак да се ровя под джабката и да натискам релетата за да тръгне, или трябва да изчакам да загрее (10 минути). Забелязах че това жълтото реле загрява доста, дали не е в него проблема?
                          Предполагам, че колата ти е с климатроник. При климатрониците вентилаторът не почва да върти при запалване, а чака известно време (не съм сигурен дали това време е обвързано с мерене на температурата на антифриза в радиатора или просто си е някакъв timeout). Но това става само ако запалиш на включено Auto; в случай, че врътнеш от Auto на 0 и после пак на Auto, вентилаторът почва да си духа нормално.Освен това при задействан климатик винаги вентилаторът в купето върти поне на 1 степен (това е при копче на вентилатора в позиция 0).
                          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                          Коментар


                            #14
                            IvoMarea написа:
                            ivelin69 написа:
                            И аз да кажа нещо по въпроса, купих колата с подобен проблем и за сега съм го решил частично. За какво става въпрос. Отначало като запаля, вентилатора на парното не работи изобщо, ако включа климатика обаче тръгва да духа на най - бавната степен, дори положението на ключа да е изключен вентилатор. След като загрее малко колата (приблизително 10 минути) вентилатора започва да духа от само себе си и всичките му степени си работят перфектно. Започнах да търся проблема в един слънчев ден и ето какво открих - две релета които се намират под джабката, едното жълто другото черно, като ги натисна и вентилатора тръгва, дори и когато е студена колата, но ако я изгася и я запаля пак същата работа - вентилатора го няма...или трябва пак да се ровя под джабката и да натискам релетата за да тръгне, или трябва да изчакам да загрее (10 минути). Забелязах че това жълтото реле загрява доста, дали не е в него проблема?
                            Предполагам, че колата ти е с климатроник. При климатрониците вентилаторът не почва да върти при запалване, а чака известно време (не съм сигурен дали това време е обвързано с мерене на температурата на антифриза в радиатора или просто си е някакъв timeout). Но това става само ако запалиш на включено Auto; в случай, че врътнеш от Auto на 0 и после пак на Auto, вентилаторът почва да си духа нормално.Освен това при задействан климатик винаги вентилаторът в купето върти поне на 1 степен (това е при копче на вентилатора в позиция 0).
                            С обикновен климатик е и ключа няма положение AUTO, само 0,1,2,3,4.
                            Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
                            Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

                            Коментар


                              #15
                              баси как ма минаха днес! Та отивам аз сутринта кам 11 часа и казвам какъв е проблемът и питам Кога да дойда. Там ми викат: - Ами ся... имаше една кола, ама не дойде.... - Ще я погледнете ли? - Даааа... тя колата, която беше записана не дойде...Давам ключовете и викам, ще стане до 2-3 часа (поне да я погледне) , егати късмета... Чакам час, два, три - тц, нищо. Отива и гледам, колата не е мърдана. - Ко стаа?- ами колата дето не дойде, взе че дойде и нямам време.- ама що не се обади да не чакам...- ами... ела в четвъртък (следващия), защото ние само със записвания работимБаси. До сега съм била обслужвана като хората само в един сервиз - този срещу Практикер. Казаха ми да отида в 11, в 11 ме чакаха, взеха колата и се обадиха веднага щом беше готова. Няма хънта-мънта, тинтири-минтири. Да, колата е с обикновен климатик.....
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар

                              Working...
                              X