Имаше една такава смес, но не мога да се сетя за името и, както и за производителя. Използва се за запушване на малки дупки и пукнатини в изпускателната система. Ако някой ме светне за фирмата, ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Лепило" за чугун?
Collapse
X
-
Re: "Лепило" за чугун?
lov написа:Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Rokambol написа:lov написа:Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
lov написа:Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Rokambol написа:lov написа:Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Rokambol написа:Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Rokambol написа:Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Четох някъде по форумите, че след като се завари е добре да се провери и при нужда да се шлайфне равнината на колектора, където ляга в/у главата. Защото при спукване колектора се разтваря и след заварка остава разтворен. После при монтажа колектора е под напрежение и отново се пука на същото място или на друго.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Колега, свали си колектора и с най-обикновено телоподаващо го заваряваш, без да обливаш никаква вода никъде. По миналото лято заварявах един блок на мотор от чугун, също и блок на мотор за комбайн ДОН пак от чугун, никакви проблеми досегаPalio Weekend 1.6 16V 100 1998
Punto MK2 1.2 16 V 80 1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар