Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Лепило" за чугун?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Лепило" за чугун?

    Имаше една такава смес, но не мога да се сетя за името и, както и за производителя. Използва се за запушване на малки дупки и пукнатини в изпускателната система. Ако някой ме светне за фирмата, ще съм много благодарен.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    #2
    Re: "Лепило" за чугун?

    Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    Коментар


      #3
      Re: "Лепило" за чугун?

      lov написа:
      Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
      Да, температурата достига до около 1000°С. Лошото е, че никой местен майстор не се навива да свърши работа, а колектор втора употреба не мога да намеря За нов не ми се мисли, че е ненормално скъп. Иначе ето къде е пукнатината, с червената линия.
      Прикачени файлове
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Re: "Лепило" за чугун?

        Rokambol написа:
        lov написа:
        Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
        Да, температурата достига до около 1000°С. Лошото е, че никой местен майстор не се навива да свърши работа, а колектор втора употреба не мога да намеря За нов не ми се мисли, че е ненормално скъп. Иначе ето къде е пукнатината, с червената линия.
        Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #5
          Re: "Лепило" за чугун?

          lov написа:
          Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.
          Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Re: "Лепило" за чугун?

            Rokambol написа:
            lov написа:
            Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.
            Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
            провери ли в сф в Анкол? ако нямат ще доставят. много съм доволен от тази морга. пиши анкол в гоогле има си сайт
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Можеш да попиташ и Никола Николов - той се занимава само с авточасти втора употреба за италиански коли (обектът му се намира някъде на пътя от София към Перник, мисля, че Драгичево) - 0899921302 и 0898925662
              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

              Коментар


                #8
                Re: "Лепило" за чугун?

                Rokambol написа:
                Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
                Тоя дето ти е разправял това за обливането със студена вода да го чукат истамбулските манафи. Дори на кино не е виждал как се заварява. А с телоподаващото идеята е да не се сваля от двигателя колектора и да се завари на място като само се подгрее добре от самия двигател. А ако го сваляш вече и с електрожена става с електроди за чугун. Та нали точно там е проблема при заварянето му е че може да се прави хоризонтална заварка на него. Е става и под малък наклон но си е майсторлък. А и иска колкото се може детайла да е с по висока температура. Точно противното дето тие казал оня идиот. Така в последствие няма опасност да се спука отново а и самия шев е по качествен. А колегата дето казва че е лепен блок да ама там температурата не минава 120 градуса.Извинете ме за по-острото изкаване ама до сега си бих главата точно заради един такъв умник. И как да изпуснеш парата ако не му теглиш една дългосвиреща псувня. Немам нерви вече от такива идиоти.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Re: "Лепило" за чугун?

                  Rokambol написа:
                  Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
                  И това за камините не става за твоя случай... - термоустойчиво е 1200°С, но не издържа на вибрации- изпробвано !
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар


                    #10
                    Горе-долу нещата ми станаха ясни. Ще търся решение. Ще се обадя и на Николов. Благодаря на всички
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      колеки имали разлика от уно_70СЛ и уно 1.4Ми
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        С заварка при добър заварчик трябва да се получат нещата без никакъв проблем .Според мен не пробваи с лепило ,но не охлаждаи и с вода по време на заварката защото чугуна се пука при резки температурни промени.
                        Стило 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Аз използвах лепило JB Weld за залепване на колекторна тръба.За сега близо 1 год.нямам проблем.И на вибраций е устойчиво
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #14
                            Четох някъде по форумите, че след като се завари е добре да се провери и при нужда да се шлайфне равнината на колектора, където ляга в/у главата. Защото при спукване колектора се разтваря и след заварка остава разтворен. После при монтажа колектора е под напрежение и отново се пука на същото място или на друго.
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Колега, свали си колектора и с най-обикновено телоподаващо го заваряваш, без да обливаш никаква вода никъде. По миналото лято заварявах един блок на мотор от чугун, също и блок на мотор за комбайн ДОН пак от чугун, никакви проблеми досега
                              Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
                              Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

                              Коментар

                              Working...
                              X