Здравейте, имам следния проблем, като запаля колата и веднага почва да трака нещо от към двигателя, в момента в който натисна съединителя и тракането спира.Едни познати предположиха че било някъкъв лагер в скоростната кутия други че е нещо със съединителя.Можете ли да ме насочите какъв би могъл да бъде проблема и колко горе-долу би струвало отстраняването му.А да и най-важното колата е Фиат Уно 1.0 с Файер двигател от 91г.Благодаря на всички предварително за помоща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно тракане от към скоростната кутия
Collapse
X
-
Най вероятно е аксиалния лагер на съединителя, ама ако не е с глас ще ревеш ако се наложи да правиш кутия.Единствения начин да се разбере, за съжаление, е разглобяването.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Да, това са признаците за аксиален лагер, но ако звука се променя още при слабо натиснат съединител. Толкова, че да не се е стигнало и до полусъединител. Не казвам да изчезне а да се промени. Ако шума спира чак когато съединителя е отделил, най вероятно е лагер в скоростната кутия - то тогава там нищо не се върти и затова изчезва шума.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Airfan написа:Как трака аксиалният лагер, при положение, че той се върти само при натиснат педал на съединителя? А точно тогава спира тракането при колегата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
100% е от износен лагер на първичния вал на скоростите.и 100% не е от аксиален лагер.Аксиалния лагер започва да вие и трака и каквото решите го чувате, само като се натисне педала. Щом шума изчезва при натискане на педала, значи, лагера е напълно здрав и проблема е в самата скоростна кутия. Понеже лагера при натисканетоси, разделя мотора от скоростите, и тогава спира въртенето на първичния вал в скоростната кутия. Така че, братле, си търси нова скоростна кутия. Между другото ремонта не е толкова страшен и скъп. Да ти вземат 20-тина лв за труд и 10-15 за ннов лагер. по голямата сума ще е за демонтажа и монтажа.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:100% е от износен лагер на първичния вал на скоростите.и 100% не е от аксиален лагер.Аксиалния лагер започва да вие и трака и каквото решите го чувате, само като се натисне педала. Щом шума изчезва при натискане на педала, значи, лагера е напълно здрав и проблема е в самата скоростна кутия. Понеже лагера при натисканетоси, разделя мотора от скоростите, и тогава спира въртенето на първичния вал в скоростната кутия. Така че, братле, си търси нова скоростна кутия. Между другото ремонта не е толкова страшен и скъп. Да ти вземат 20-тина лв за труд и 10-15 за ннов лагер. по голямата сума ще е за демонтажа и монтажа.
Коментар
-
колега трака ти лагера на блоковата ос в кутията. ако е аксиалния лагер ще трака като натиснеш сьединителя. при мен е така от две години. малко дразни но нямя да го оправя докато не спре защото е голям тьрч а ако отидеш на маистор ще ти излезе около 200-250 лв. около 100лв сваляне и качване на кутия и около 100-150лв отваряне на кутия и ремонтFIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
-
ogi28b написа:Подобни симптоми имам и аз, само че при мен не е тракане, а е стържене на метал в метал, при натискане на съединителя изчезва! Чух го за 1 път зимата, и по съвет на колеги и "мастери" реших че ако изобщо го правя, ще е с евентуалната смяна на съединителя ( и маховика, примерно )
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар