Моето Типо като го взех имаше същия проблем....издухани гарнитури под инжекцията....изненадващо не намерих да се продават та в сервиза направиха,оборотите на п.х. паднаха заедно с разхода й.Долната гарнитура се смяня много трудно,за да се развият болтовете трябва да се свалят всмукателните и изпускателните тръби,доста работа е.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смуче ли ви въздух от някъде?
Collapse
X
-
Re: Смуче ли ви въздух от някъде?
deqnak__ написа:Отварям тази тема защото имам силни подозрения, че при нас смуче. Става въпрос за това че гарнитурата под моноинжекциона е счупена на две. Уплътнили сме я колкото можем със силикон но не съм убеден че това решава проблема. А какви са симптомите: Колата ръмжи между 2000 и 3000 оборота. Не реагира бързо на газта. А при по-натоварени режими (големи обороти или изкачвания) светва лампата на инжекциона. Кода е 44 (което значи че О2 сензора е отчел бедна смес). освен това оборотите на празен ход седят на 1000. Опитват да паднат до 850 но пак се стабилизират на 1000. Също така имаме пукнатина на изпускателните тръби точно пред сондата. Според вас кое влияе повече? Дали сцепената гарнитура на моноблока или пукнатината в изпускателния колектор?
-
deqnak__ написа:След като брат ми реши малко да попръска с Injector cleaner да види от къде ще засмуче установихме следното. Като откачим моторчето за празен ход уборотите скачат до 2000. Това според мен е нормално то остичката му е прибрана. Така обаче след като слойим кабелчетата и запалим оборитите са пак такива 2000. Той чукна леко моторчето и те паднаха но до 1000. А сега кажете този мотор дали е в часКарам Фиат Темпра 1.4 1995г.Всички екстри...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар