Имам проблем с левия фар.Откакто съм взел колата все ми бие на 4 метра пред мен. Опитах се да го вдигна, но врътката почна да прескача.Какво да правя?PS. Става въпрос за Фиат Браво TD100 - 1997 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с врътките за фаровете
Collapse
X
-
Нищо не помага и да я водиш на реглаж няма какво да направят. Предполагам, че фарът е марка Депо, т.е. колата ти е удряна и е сложен друг фар, при мен и двата бяха сменени с такива и скоро единия го счупих и сложих валео, с него няма никакъв проблем с настройката. Щом е почнало да прескача, значи е стигнало до крайна позиция, варианта е да извадиш машинката и да върнеш в начална позиция и тогава да я сложиш при повдигнат светлоотразител.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
ти па ся, свали го фара и разгледай, какво пречи на врътката. Винаги може да се оправят нещата с малко мераки без пари.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
van_dal написа:Нищо не помага и да я водиш на реглаж няма какво да направят. Предполагам, че фарът е марка Депо, т.е. колата ти е удряна и е сложен друг фар, при мен и двата бяха сменени с такива и скоро единия го счупих и сложих валео, с него няма никакъв проблем с настройката. Щом е почнало да прескача, значи е стигнало до крайна позиция, варианта е да извадиш машинката и да върнеш в начална позиция и тогава да я сложиш при повдигнат светлоотразител."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
На всичките конструкцията е една и съща независимо коя е фирмата производител браво брава марея и т.н. Даже на алфа ромео моторчетата са едни и същи като на фиата само корписа е леко изменен но са заменяеми. В конкретния случай предполакам че е сваляна машинката и после не е закачена и за това свети в краката ти. Механизма дали е с моторче или ръчно регулиране е еднакъв вътре. Там вътре има едно сферично шарнирче което предварително трябва да се зацепи към реглектора и след това да се зактвори външната част към корпуса на фара. Външната част се сваля чрез завъртане около оста си. На края има една сферичка от пластмаса която се зацепва към рефлектора. Дано да ти е здрава и да не са я строшили преди това. Извади го и разгледаи не е сложен механизъм.
Коментар
-
Я да изтупаме темата от прахта Имам много сходен проблем - смених най-накрая фаровете...всичко е много добре, с изключение на това, че десния успях да го вдигна да свети....на има-няма 5 метра от колата...което не е яко Левия има още много ход ’врътката’ за регулиране която е на машинката на фара, но на десния започна да прескача.Гледам колегите са дали предложение да се свали машинката, да се навие ’врътката’, и машинката да се монтира обратно (горе-долу нещо такова ми се въртеше в главата и на мен) Тааа...въпроса ми е - това наистина ще има ли ефект, или да мисля някакво друго решение ?Fiat Bravo 1.8 16V
Fiat Bravo II 1.9 Multijet
Коментар
-
lithrone
NIK_THE_FLASH написа:Я да изтупаме темата от прахта Имам много сходен проблем - смених най-накрая фаровете...всичко е много добре, с изключение на това, че десния успях да го вдигна да свети....на има-няма 5 метра от колата...което не е яко Левия има още много ход ’врътката’ за регулиране която е на машинката на фара, но на десния започна да прескача.Гледам колегите са дали предложение да се свали машинката, да се навие ’врътката’, и машинката да се монтира обратно (горе-долу нещо такова ми се въртеше в главата и на мен) Тааа...въпроса ми е - това наистина ще има ли ефект, или да мисля някакво друго решение ?
Коментар
-
lithrone
NIK_THE_FLASH написа:Мести се, да - и от ’бялата врътка’ на машинката, и от купето.А какъв е шанса да съм я монтирал без да е в крайно развито положение ?
Коментар
-
Сега като се прибрах си поиграх да повръткам...Извинявам се колега - заблудил съм се, и те заблудих теб - всъщност ’неработещия’ където и както и да въртя не се случва нищо. Явно се е случило точно това с рефлекторите Има ли някакво решение на проблема ?Fiat Bravo 1.8 16V
Fiat Bravo II 1.9 Multijet
Коментар
-
Сигурен ли си, че машинката е нанизана правилно във фара? Ако не е- избутва целия рефлектор напред, което го насочва силно надолу, защото пружината го избутва напред, а тъй като ябълката не е закачена, се движи свободно напред-назад и не движи нищо, което значи че рефлекторът стои неподвижен, насочен надолу. Сваляш машинката, и внимателно наново я закачваш, като гледаш ябълковидната част да влезе в канала на рефлектора. То е една пластмаса, ако не се лъжа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар