Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с врътките за фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с врътките за фаровете

    Имам проблем с левия фар.Откакто съм взел колата все ми бие на 4 метра пред мен. Опитах се да го вдигна, но врътката почна да прескача.Какво да правя?PS. Става въпрос за Фиат Браво TD100 - 1997 г.
    Fiat Bravo 1997 TD100

    #2
    Най-добре я заведи на реглаж да се помъчат там !!!!
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
    Fiat Punto 1.2 16v LPG

    Коментар


      #3
      Нищо не помага и да я водиш на реглаж няма какво да направят. Предполагам, че фарът е марка Депо, т.е. колата ти е удряна и е сложен друг фар, при мен и двата бяха сменени с такива и скоро единия го счупих и сложих валео, с него няма никакъв проблем с настройката. Щом е почнало да прескача, значи е стигнало до крайна позиция, варианта е да извадиш машинката и да върнеш в начална позиция и тогава да я сложиш при повдигнат светлоотразител.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Има ли някъде упътване как става това или трябва пак да ходя по майстори?
        Fiat Bravo 1997 TD100

        Коментар


          #5
          ти па ся, свали го фара и разгледай, какво пречи на врътката. Винаги може да се оправят нещата с малко мераки без пари.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            van_dal написа:
            Нищо не помага и да я водиш на реглаж няма какво да направят. Предполагам, че фарът е марка Депо, т.е. колата ти е удряна и е сложен друг фар, при мен и двата бяха сменени с такива и скоро единия го счупих и сложих валео, с него няма никакъв проблем с настройката. Щом е почнало да прескача, значи е стигнало до крайна позиция, варианта е да извадиш машинката и да върнеш в начална позиция и тогава да я сложиш при повдигнат светлоотразител.
            тази операцийка става ли и за темпра?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              За темпра не знам, за бравото има още теми за реглаж на фарове потърси и прочети какво пише във форума.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                На всичките конструкцията е една и съща независимо коя е фирмата производител браво брава марея и т.н. Даже на алфа ромео моторчетата са едни и същи като на фиата само корписа е леко изменен но са заменяеми. В конкретния случай предполакам че е сваляна машинката и после не е закачена и за това свети в краката ти. Механизма дали е с моторче или ръчно регулиране е еднакъв вътре. Там вътре има едно сферично шарнирче което предварително трябва да се зацепи към реглектора и след това да се зактвори външната част към корпуса на фара. Външната част се сваля чрез завъртане около оста си. На края има една сферичка от пластмаса която се зацепва към рефлектора. Дано да ти е здрава и да не са я строшили преди това. Извади го и разгледаи не е сложен механизъм.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Я да изтупаме темата от прахта Имам много сходен проблем - смених най-накрая фаровете...всичко е много добре, с изключение на това, че десния успях да го вдигна да свети....на има-няма 5 метра от колата...което не е яко Левия има още много ход ’врътката’ за регулиране която е на машинката на фара, но на десния започна да прескача.Гледам колегите са дали предложение да се свали машинката, да се навие ’врътката’, и машинката да се монтира обратно (горе-долу нещо такова ми се въртеше в главата и на мен) Тааа...въпроса ми е - това наистина ще има ли ефект, или да мисля някакво друго решение ?
                  Fiat Bravo 1.8 16V
                  Fiat Bravo II 1.9 Multijet

                  Коментар


                    #10
                    NIK_THE_FLASH написа:
                    Я да изтупаме темата от прахта Имам много сходен проблем - смених най-накрая фаровете...всичко е много добре, с изключение на това, че десния успях да го вдигна да свети....на има-няма 5 метра от колата...което не е яко Левия има още много ход ’врътката’ за регулиране която е на машинката на фара, но на десния започна да прескача.Гледам колегите са дали предложение да се свали машинката, да се навие ’врътката’, и машинката да се монтира обратно (горе-долу нещо такова ми се въртеше в главата и на мен) Тааа...въпроса ми е - това наистина ще има ли ефект, или да мисля някакво друго решение ?
                    И да я свалиш, въртиш и качиш, резултат няма да има. Крайното положение на машинката си е на едно и също място винаги.Другото е, че "навита" (за вдигнати фарове) машинка, не можеш да зацепиш към рефлектора. Машинка се монтира в крайно развито положение.Сигурен ли си, че, когато въртиш машинката, фарът се мести? Питам, защото, когато няма машинка и рефлекторите са "паднали", фарът свети точно на 3-4-5 метра пред колата.

                    Коментар


                      #11
                      Мести се, да - и от ’бялата врътка’ на машинката, и от купето.А какъв е шанса да съм я монтирал без да е в крайно развито положение ?
                      Fiat Bravo 1.8 16V
                      Fiat Bravo II 1.9 Multijet

                      Коментар


                        #12
                        NIK_THE_FLASH написа:
                        Мести се, да - и от ’бялата врътка’ на машинката, и от купето.А какъв е шанса да съм я монтирал без да е в крайно развито положение ?
                        Машинката не можеш да я объркаш. Вероятно е възможно да си я повредил.... да е прескочила вътре и да работи в друг диапазон.Не съм сигурен, че това може да се случи, понеже в твоя случай(свети по-долу) й трябва дължина на оста за, която е закачена сферичката. Дължина, която не съм сигурен дали я има. Като се прибера ще погледна някоя счупена машинка...Размени машинките на двата фара и пиши, какво е станало.Ако проблемът се премести си търси нова машинка.

                        Коментар


                          #13
                          Сега като се прибрах си поиграх да повръткам...Извинявам се колега - заблудил съм се, и те заблудих теб - всъщност ’неработещия’ където и както и да въртя не се случва нищо. Явно се е случило точно това с рефлекторите Има ли някакво решение на проблема ?
                          Fiat Bravo 1.8 16V
                          Fiat Bravo II 1.9 Multijet

                          Коментар


                            #14
                            Сигурен ли си, че машинката е нанизана правилно във фара? Ако не е- избутва целия рефлектор напред, което го насочва силно надолу, защото пружината го избутва напред, а тъй като ябълката не е закачена, се движи свободно напред-назад и не движи нищо, което значи че рефлекторът стои неподвижен, насочен надолу. Сваляш машинката, и внимателно наново я закачваш, като гледаш ябълковидната част да влезе в канала на рефлектора. То е една пластмаса, ако не се лъжа.

                            Коментар


                              #15
                              да,пластмасова пръчица накрая с пластмасово топче ... канала на рефлектора също е пластмасов Добрем, мерси, утре по светло ще се пробвам
                              Fiat Bravo 1.8 16V
                              Fiat Bravo II 1.9 Multijet

                              Коментар

                              Working...
                              X