NIK_THE_FLASH написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с врътките за фаровете
Collapse
X
-
lithrone
-
даааа...не беше нанизана, и часта във фара към която трябва да се закачи беше избутана силно напред и излязла от канала.Наместих я обратно, закачих машинката, и въртейки регулатора на машинката виждах как бялата част във фара се движи напред-назад. Довечера като се стъмни ще тествам, да видим какво се е получило...Edit : пропуснах да оправя нещо (описал съм всичко подробно в долния ми пост)... в момента като застана плътно пред фара и въртя - виждам как се повдига/сваля светлината.Много благодаря за отделеното време и помощ !Fiat Bravo 1.8 16V
Fiat Bravo II 1.9 Multijet
Коментар
-
Така, и за последно :за всички колеги, които биха се сблъскали с такъв проблем :1) Вадите машинката.2) Навивате я, да е в максимално прибрано положение.3) Махате капачката за късите светлини4) Много внимателно натискате металната част на фелектора, към която се монтира крушката надолу. Ще се помръдне около 2 до 3 см. Докато го натискате ще видите как бялата пластмасата която е във фара, и към която се зацепва машинката се вади леко навън(нагоре)5) Слагате много внимателно машинката (плюс пружината разбира се), като началната й позиция не трябва да е право напред (към стъклото) а леко изместена нагоре. Ще сте сигурни че всичко е ОК, ако въртейки регулатора на машинката виждате как рефлектора се помръдва леко напред/назад(нагоре/надолу - зависи от гледната точка) 6) слагате всички капаци и тествате7) когато всичко е наред следва най-важната точка - РЕГУЛИРАЙТЕ фаровете ! има страхотна тема от Оги по въпроса.Fiat Bravo 1.8 16V
Fiat Bravo II 1.9 Multijet
Коментар
-
Ако фарът е оригинален, отваряш го, почистваш го, внимателно раздвижваш всичко и затваряш. Нагласяш го да свети най-вдясно, после малко по малко въртиш наляво, докато застане където трябва, или отиваш на стенд. Ако не е оригинален - пусни си тема, че купуваш оригинални фарове с лупа. Не са скъпи.Ако превърта врътката, която въртиш отгоре, спрямо болта, който движи рефлектора, става малко по-сложно. Какъв точно е проблемът ти?
Коментар
-
Мерси за съветите,при мен проблема се оказва проблем с въртоците,въртя но на пазен ход,иначефаровете и рефлекторите са перфектни,чисти са.На единия фар забелязвам че има една ’’ябълка’’ и видимо е излязла,мъчих се да я вкарам но нещо не се справям......Като цяло по това което виждаш е от разтояние 2м ,мислиш ли че е нормано?
Коментар
-
Оги тъй като изчетах всички теми ,разбрах че си отварял фаровете и предполагам си наясно как стоят нещата с винтовете от които се регулират хоризонтално(ляво , дясно).Принципно моите фарове са с двигателчета и относно вертикалата си работят включително и ръчно,но другия винт се върти придава движението на следващия който също се върти ,но реално промяна движение на рефлектора в ляво или дясно няма,така е и при двата фара.Къде според теб е проблема,назъбеното колело как принципно придава движението на самия рефлектор,за да подразбера къде е проблема?Мерси предварително!
Коментар
-
Вертикалната врътка е зацепена чрез зъби за хоризонталната, а самта хоризонтална представлява болт, чиято глава е зъбното колело. Не знам дали става много ясно. Вътре този болт държи рефлектора чрез шарнирно съединение. Може би то е откачено. Което е почти невероятно. Имай предвид, че ако при вертикалното регулиране правиш 1 оборот и виждаш ясно как светлинният сноп слиза или се качва, то при хоризонталното регулиране трябва да направиш най-малко 10-15 оборота за да има видима промяна на посоката. Ако си врътнал веднъж-два пъти и няма промяна - просто трябва да въртиш много повече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар