Онзи ден както си карах с климатик - всичко е наред ... спирам на един светофар, бе усещам, че нещо не е наред, някакъв странен (много тих, но странен) шум... като вентулатора ... но вентилатора работеше, после спря да се чува и започна да се чува този звук... е това беше втората степен, за пръв път в живота си я чух ...Поглеждам случайно таблото - температурата на последната бяла чертичка, почти влязла в червеното ... тръгвам, почти веднага стана на 90 градуса (има няма 20 метра да съм минал) ... днес по същия начин, спирам за малко пред блока да слезе сестра ми, поглеждам таблото - стрелката извън скалата, лампата свети та се къса, подавам газ - веднага пада на 90 градуса ... когато за пръв път го направи се уплаших и долях вода, сега вода има със сигурност, обезвъздушил съм ... Вече няколко пъти го прави, не знам дали само като съм карал с климатик, но със сигурност когато карах с климатик го направи ... двигателя си беше топъл, но не колкото 120 градуса ... нормално топъл си беше според мен ... а и така да пада изведнъж температурата ...та искам да попитам - къде е датчикът за температурата на таблото, къде е датчика, който включва и изключва вентилатора ( по принцип е завит в радиатора, но не можах да го намеря - само съпротивлението за втората степен е там) и нормално ли е това ? И първата и втората степен си се включват ... Преди да сменят гарнитурата на капака на клапаните беше омаслило доста работи, като я смениха нещо не са направили както трябва (сменя я едно ново момче в сервиза, утре отивам за рекламация) - та има доста омаслени кабели ... да не би някъде под въздушния филтър да се намира и датчика ? Че не ми харесва работата, направо ме стресира 2-3 пъти... особено като излезе извън скалата ... Благодаря за помощта...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Май термометъра ми се побърка
Collapse
X
-
помпа?
аре само обяснете тва с помпата тя или работи или не или тече или не сега вземи провери термостата датчика на радиатора и бързо ли загрява данеби да е отворен термостата това го пробай по следния начин запали колата на студен двигател оставия да работи сложи си ръката на радиатора и виж да ли не загрява постепено с двг-то (не трябва) ако е така термостат ако е добре термостата трябва да отваря на средата на скалата и една чертичка след нея да пуска перката пробвай и кайи кво е станалоfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
kiler_4o написа:... за водната помпа нямам идея как да проверя... ...
Коментар
-
както споменах (май), утре ще ходя до варна и ще се връщам... няма да мога да погледна колата (ще ходя с друга кола)...Може да имам време вечерта... според мен е датчика, който показва самата температура на таблото... до колкото чух - не е сигурен човекът, който ми го каза, но каза, че има някакъв спомен, че на моето пунто датчика за таблото и за вентилатора бил един и същ... само не разбирам втората степен защо се включва в този случай ... Малко ъпдейт с инфото... днес пак показваше на гьотере, че е загряла, когато си реши, когато реши се "оправя" и си се връща на 90 градуса...Когато загря - вентилатора работеше на втора степен... отворих капака, пипнах радиатора - еми той студен бе... двигателя - топъл, но тръбите към радиатора се държат... бе образно казано, но около секунда-две издържам без да изкрещя => не е чак толкова горещо... от двигателя не лъга някаква голяма горещина, доближавам си ръката - бе топъл е, но не е прекалено топъл ... Изгасям колата и пак пипам радиатора - малко по малко започва да се стопля, като запаля се включва пак или първата, или втората степен и не мога да определя дали минава вода... но определено тръбите към радиатора са пълни с вода ... И радиатора също... Това пак ме насочва към датчика ... забелязох, че като направя остър завой (може да не е винаги, но 2 пъти го направи) - направих остър завой и веднага температурата скочи, все едно датчика е някакъв инерционен ... следмалко падна ... ей така, за около секунда от максимума - към 90 градуса ... просто не знам вече от какво може да е, но много е дразнещо... тази вечер ще дръпна аутодатата , да видя къде е тоя датчик, та да го попрегледам малко с големия чук, ако не се оправи - ще пробвам с тиксо :D Чука и тиксото решават всички проблеми :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар