Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалката да работи без контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запалката да работи без контакт

    Здравейте,имам едно малко питане... Нещо като разяснение към всичките теми които намерих. В една тема някой беше попитал как да си направи запалката на Бравото да му работи постоянно заради FM трансмитера та и аз искам да направя същото. ogi28b му беше показал една схема която в моя случай не върши май работа. Оги беше казал така "номер 91, то е с норм. отв. контакт. дай накъсо крачета 87 и 30 от това реле и си готов, токът все още ще си минава през заводските бушони, спестяваш единствено даването на контакт" ОБАЧЕЕ аз такова реле над мойта жабка не намерих....ето снимки да видите за какво става въпрос и ако някой може да помогне ще му бъда мн благодарен,а също и ако някой знае друг начин да я вържа директно без много занимаваници каде да вържа на късо :D
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    Еххх никой ли неможе да помогне
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Колега, така и не съм намерил схема на кола от преди 98-ма , освен на дизелите. Затова и не мога да предложа нищо, освен с "напипване" да хванеш кой е бушона на запалката и да го захраниш отделно. Иначе - главното реле, което не те съветвам да го правиш

      Коментар


        #4
        а ако дам на късо крачета 87 и 30 от друг предпазител в жабката дали ще се получи щото аз на много места видях 87 и 30 или за моята година тези крачета не са за запалката ,а и още нещо... мога ли по някакъв начин да прецакам нещо с тия проби щото несъм и чак толкова навътре в електрониката
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          Одеве подадох ток към предпазителя на запалката от предпазителя за свирката понеже той е постоянно под напрежение и мисля да го оставя така докато не намеря друго решение,щото пък да оставям колата на контакт по 2 3 часа докато си "говорим" с някоя мадама някакси не варви Специално се обръщам към ОГИ ... Ако намериш схеми за 1.8GT 97година ще ми бъдат много отполза! Мерси предварително
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            На мен също ще са ми от полза....Крачета 87 и 30 са нормално отворения контакт на КОЕТО И ДА Е реле. Незавивсимо дали е за запалка, за тромба, или за пералнята...Та явно си намерил едно от възможните решения за които писах - захранване на бушона на запалката от друго място, с постоянен +Един съвет - при това положение, измери каква е консумацията , за да няма ппосле "Акумулатора ми умря!"

            Коментар

            Working...
            X