Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на горивен филтър на Tipo 1,6SX

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на горивен филтър на Tipo 1,6SX

    Как да установя дали горивния ми филтър не за смяна (имам известни съмнения) на Tipo 1,6SX (бензин). Колко струва и трудна ли е смяната му? 10Х
    <...>

    #2
    По принцип дават горивния филтър да се сменя на 20000км, но при нашите "качествени" бензини е добре да се сменя годишно. От тук вече можеш да си направиш сметка дали е за смяна Колкото до самия филтър, той се намира на малко гадно място и добре е смяната му да бъде извършена на канал. Има отдолу при резервоара от ляво една пластмасова кора, която трябва да се махне и филтъра се вижда. Представлява метален цилиндър с тръбички. Има посока за "пътя" на бензина, която трябва да се спази!!! Иначе самата смяна не е трудна. Става въпрос за две скоби, които ако са оригиналните италиански се отварят малко гадно. Общо взето не е трудно, но е малко играчка. Ако няма канал работата се усложнява. Аз го сменях преди 2 месеца и ми взеха за филтъра 17лв. и 5лв. труд
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Здравей (те) !Само да добавя - горивните филтри са в алуминиев или пластмасов корпус. Първите са по-добри (според търговци и майстори) и цената варира между 13.50 и 16 лв.Поздрави, Б. Борисов
      Fiat Tipo 1.6 AGT

      Коментар


        #4
        brat_John написа:
        По принцип дават горивния филтър да се сменя на 20000км, но при нашите "качествени" бензини е добре да се сменя годишно. От тук вече можеш да си направиш сметка дали е за смяна Колкото до самия филтър, той се намира на малко гадно място и добре е смяната му да бъде извършена на канал. Има отдолу при резервоара от ляво една пластмасова кора, която трябва да се махне и филтъра се вижда. Представлява метален цилиндър с тръбички. Има посока за "пътя" на бензина, която трябва да се спази!!! Иначе самата смяна не е трудна. Става въпрос за две скоби, които ако са оригиналните италиански се отварят малко гадно. Общо взето не е трудно, но е малко играчка. Ако няма канал работата се усложнява. Аз го сменях преди 2 месеца и ми взеха за филтъра 17лв. и 5лв. труд
        На мойто Тиро сменям само горивният филтър, който се намира в отделението на двигателя като процедурата е елементарна. Някой със същият модел може ли да каже дали има и друг филтър по веригата, че brat John малко ме хвърля в джаза...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          kiro_of_the_day написа:
          ...Някой със същият модел може ли да каже дали има и друг филтър по веригата, че brat John малко ме хвърля в джаза...
          http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=571Ама при теб(с този двигател) нямаш филтър там си мисля

          Коментар


            #6
            kiro_of_the_day написа:
            Някой със същият модел може ли да каже дали има и друг филтър по веригата, че brat John малко ме хвърля в джаза...
            Дай един номер купето .....
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #7
              me_to_u написа:
              kiro_of_the_day написа:
              ...Някой със същият модел може ли да каже дали има и друг филтър по веригата, че brat John малко ме хвърля в джаза...
              http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=571Ама при теб(с този двигател) нямаш филтър там си мисля
              Ще трябва да лягам под нея за по-сигурно, но няма логика да има втори филтър там.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                ivo написа:
                kiro_of_the_day написа:
                Някой със същият модел може ли да каже дали има и друг филтър по веригата, че brat John малко ме хвърля в джаза...
                Дай един номер купето .....
                Ще дам но по-късно, сега се трудим, уж... :D
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  аз съм със същия двигател и имах бензинов филтър отзад под пласмасата но го махнах,щото го сменях често и не ми се търкаляше по земята

                  Коментар


                    #10
                    pugsy написа:
                    аз съм със същия двигател и имах бензинов филтър отзад под пласмасата но го махнах,щото го сменях често и не ми се търкаляше по земята
                    Обзавел си се с възможността да ти се запуши инжектора Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #11
                      на карбуратора инжектора ли

                      Коментар


                        #12
                        pugsy написа:
                        на карбуратора инжектора ли
                        Ами то на друго място няма
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #13
                          brat_John написа:
                          pugsy написа:
                          на карбуратора инжектора ли
                          Ами то на друго място няма
                          pugsy е имал в предвид мисля, че става въпрос за карбураторен двигател, където знаеш няма инжектор.

                          Коментар


                            #14
                            me_to_u написа:
                            brat_John написа:
                            pugsy написа:
                            на карбуратора инжектора ли
                            Ами то на друго място няма
                            pugsy е имал в предвид мисля, че става въпрос за карбураторен двигател, където знаеш няма инжектор.
                            Е аз няма от къде знам какъв му е двигателя (по-точно не съм се вгледал) но то и за карбуратор си важи същото, макар и не с толокова голяма сила. Като знам после какво продухване настава със сгъстен въздух ........
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #15
                              pugsy написа:
                              аз съм със същия двигател
                              имах предвид като на kiro of the dayспоко няма опасност до сега в продължение на 3 месеца по 90 км всеки ден му няма още нищо на карбураторът,карам я само с 92 и добавки СТП (незнам колко са читави)за повишаване на октана и почистване на системата

                              Коментар

                              Working...
                              X