Здравейте на всички. преди време си купих новата мултипла 1.6 16V bipower, желая да обменям информация за този модел, ако въобще има някой с такава машина. днес имах голям проблем с алтернатора. не мога да намеря реле-регулатора и утре продължава търсенете, ако някой има питания за сервизи, магазини за части и.т.н. да пита смело. Надявам се, че не си купих фиат, за да ме е яд :D .колата, иначе е страхотна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Mултипла проблем с алтернатора.
Collapse
X
-
Фиат Mултипла проблем с алтернатора.
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12Етикети: –
-
Здравей колега и честито за добрия избор,аз имам Мултипла 1,6 2000г. и до момента съм много доволен.И аз го имах този проблем с алтернатора,до сега два пъти съм го сменял.Провери на този адрес www.axm-auto.com,там има всичко за Фиат и после пиши.
-
vvvhhh написа:Здравей колега и честито за добрия избор,аз имам Мултипла 1,6 2000г. и до момента съм много доволен.И аз го имах този проблем с алтернатора,до сега два пъти съм го сменял.Провери на този адрес www.axm-auto.com,там има всичко за Фиат и после пиши.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
ls1 написа:Страхотна кола със здраве да си я караш.Моя въпрос е къде ти поддържат метановата уредба?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Аз нямам мултипла точно заради това че няма кой да я прави тая фабрична метанова в България. Докато върви добре, но все пак е техника - нещо малко да трябва да се пипне и няма да има при кого да ида. Нашите майстори тука правят само тези допълнително слаганите, в официалния сервиз едва ли някой оправя такова нещо защото по принцип Мултипла доколкото знам официално не се продава в България - съответно не се подготвят специалисти по въпроса. Видях тука един колега с Мареа бипауър е писал че е ходил на профилактика в Гърция в официален сервиз, но нещо не ми се нрави това като вариант.А иначе как ме кефи тая кола не е истина но...в един момент много бързо мога да се окажа с купчина желязо вместо кола и това ме притеснява.
Коментар
-
ls1 написа:Аз нямам мултипла точно заради това че няма кой да я прави тая фабрична метанова в България. Докато върви добре, но все пак е техника - нещо малко да трябва да се пипне и няма да има при кого да ида. Нашите майстори тука правят само тези допълнително слаганите, в официалния сервиз едва ли някой оправя такова нещо защото по принцип Мултипла доколкото знам официално не се продава в България - съответно не се подготвят специалисти по въпроса. Видях тука един колега с Мареа бипауър е писал че е ходил на профилактика в Гърция в официален сервиз, но нещо не ми се нрави това като вариант.А иначе как ме кефи тая кола не е истина но...в един момент много бързо мога да се окажа с купчина желязо вместо кола и това ме притеснява.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Не съм го мерил колко зарежда,но смених релето с ново.При мен генератора е Хитачи и е възможно и при теб да е така,но всичко зависи от производителя и годината,виждал съм същите мотори с Бош.Моята Мултипла е 1,6 16в производство март 2000г.,аз и сложих газов инжекцион,български и до момента нямам никакви проблеми.
Коментар
-
vvvhhh написа:Не съм го мерил колко зарежда,но смених релето с ново.При мен генератора е Хитачи и е възможно и при теб да е така,но всичко зависи от производителя и годината,виждал съм същите мотори с Бош.Моята Мултипла е 1,6 16в производство март 2000г.,аз и сложих газов инжекцион,български и до момента нямам никакви проблеми.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Напиши твоята коя година е и в какво състояние е.Напиши какви са ти впечатленията до момента от колата в сравнение с предната която си карал.Ако искаш ще ти дам скайп или телефони за връзка,за да си обменяме по-лесно информация,тъй като нашите коли са уникални и 98% от хората си нямат представа за какви автомобили става въпрос, а само могат да си фантазират.
Коментар
-
Привет колеги , имам проблем. Мултипличката ми е на почти 300 000км и никакви проблеми не съм имал до сега,онзи ден обаче внезапно изгасна в движение. Дизелче ЖТД 1.9 105 е. Добре че наблизо имаше сервиз, оставих я продухваха нещо момчетата запали и след 100метра пак угасна, като се подава газ кикакъв отговор,и така гасне и гасне.Върнах се в сервиза,направиха пълна компютърна диагностика и казаха че няма проблеми в електрониката.Тогава сваляха резервоара и почистваха кошницата и намериха метални стружки, които според тях са влезнали в ГНП (гориво нагнетателната помпа) и от там цялата помпа да е за смяна или дюзите, но можело да е и помпата в резервуара, или някакъв регулатор на горивото. Моля помогнете, ако някой е имал опит с подобрен проблем или знае от какво може да е,ще въда благодарен!!И също ако в най-лошия случаи ако трябва да сменям ГНП, от къде мога на намеря втора употреба, и мога ли да ползвам ГНП от друг модел фиат с същите параметри ЖТД?
Коментар
-
nslavchev написа:Привет колеги , имам проблем. Мултипличката ми е на почти 300 000км и никакви проблеми не съм имал до сега,онзи ден обаче внезапно изгасна в движение. Дизелче ЖТД 1.9 105 е. Добре че наблизо имаше сервиз, оставих я продухваха нещо момчетата запали и след 100метра пак угасна, като се подава газ кикакъв отговор,и така гасне и гасне.Върнах се в сервиза,направиха пълна компютърна диагностика и казаха че няма проблеми в електрониката.Тогава сваляха резервоара и почистваха кошницата и намериха метални стружки, които според тях са влезнали в ГНП (гориво нагнетателната помпа) и от там цялата помпа да е за смяна или дюзите, но можело да е и помпата в резервуара, или някакъв регулатор на горивото. Моля помогнете, ако някой е имал опит с подобрен проблем или знае от какво може да е,ще въда благодарен!!И също ако в най-лошия случаи ако трябва да сменям ГНП, от къде мога на намеря втора употреба, и мога ли да ползвам ГНП от друг модел фиат с същите параметри ЖТД?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар