Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренажен ренък и ролка за Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ангренажен ренък и ролка за Bravo

    Здравейте. От 2 дни съм собственик на Fiat Bravo 1.4 V12 Трябва да сменя Ангренажният ренък и ролката (практика и съвет от майстора). Хубаво, ама аказват че ремъка е 24лв., а ролката 120лв. Вярно ли е това? Къде отиват тогава приказките, че "Фиат е евтин за подръжка"? Нещо не ми се връзва с това определение...!? Нека някой сменявал да сподели моля.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    #2
    От 3 месеца вече карам Fiat... не бих казал, че има нещо евтино в поддръжката... може би за по-старите модели, знам ли... На мен ми струваше 500лв. смяната на двата ремъка + 4 ролки и работа.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      От 3 месеца вече карам Fiat... не бих казал, че има нещо евтино в поддръжката... може би за по-старите модели, знам ли... На мен ми струваше 500лв. смяната на двата ремъка + 4 ролки и работа.
      на мен също толкова ми струваше тая операция. на фиат са евтини частите за масовите модели!
      "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

      Коментар


        #4
        на 1.4 12 V се сменя една ролка... цените са горе-долу толкова... само че имай предвид че този ремонт се прави на 80 000 км един път. и съвет от мен - отиди във Ванто Трейд или някъде другаде където имат "инструмента". само където имат този инструмент трябва да го смениш защото иначе е кофти ако не ти е зацепен като хората...
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Здравей (те) !Не мога да коментирам цените на резервните части на Браво-то, но за типо ролката е 14 лв., ремъка - 22 лв. За труд ми вземаха 10 лв ...Поздрави, Б. Борисов
          Fiat Tipo 1.6 AGT

          Коментар


            #6
            Re: Ангренажен ренък и ролка за Bravo

            mme написа:
            Здравейте. От 2 дни съм собственик на Fiat Bravo 1.4 V12 Трябва да сменя Ангренажният ренък и ролката (практика и съвет от майстора). Хубаво, ама аказват че ремъка е 24лв., а ролката 120лв. Вярно ли е това? Къде отиват тогава приказките, че "Фиат е евтин за подръжка"? Нещо не ми се връзва с това определение...!? Нека някой сменявал да сподели моля.
            ми не е евтин фиата за поддръжка ве нашия ... мноо разочароващо Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
            :: Show me some Madness ::

            Коментар


              #7
              На мен за Бравата ремъка и ролаката ми излязоха 120лв съответно-30лв.ремък и 90лв ролка (като имаше и по евтини варианти предполагам с турски части). За смяна ми взеха 20лв. Но като цяло фиата от новото поколение коли (след 1996г) като поддръжка излиза най-евтино.
              BRAVA 1,4 12V
              Nissan Navara

              Коментар


                #8
                аз не си ги сменях във Вантотрейд, но моят 4овек имаше "инструмента" ина4е на мен ми излезе вси4ко към 350 кинта, защото ползвам някакви отстъпки за приятелство...ролката е една, наистина и трабва да се смени, освен ако някой бог на фиатите не ти каже друго...
                Bravo - 1,2 - 16V

                Коментар


                  #9
                  Е! Все пак говорим за коли след 96’, аз съм 98’ - я си вземете едно ауди 4 и кихнете 2000 лв. и тогава да говорим за цени... или хайде да не е Ауди, а Рено Клио след 96-та - мале мила 600-700 не ви мърдат! Ха сега - евтин ли е Фиата или не? Но все пак ми се струва, че много са ви ударили в цените. Аз си сменях всичко в Пловдив, веднага след като взех колата (Браво 1.8 ГТ), фактурата ми е в колата и не мога да цитирам точно, но:масло Селения (карайте само с такова между другото) - полусинтетика, свещи - някаква странна марка, които се монтират фабрично - не я помня, масле и въздушен филтър, ангренажен ремък и ролки ( при мен са две) - всичко за не повече от 250 лв. - честен кръст - с труда, а частите ги вземах с кума ми - т.е. не са ментета - това му е работата.Тук в София се позаиграх и смених и амортесьори (78 лв. за двата задни от бразилските - Кофап), спирачни дискове предни - 45 лв. накладки - около 40 лв. Труд - 30 лв. (е частите са пак от Пловдив де)Та кажете как да не ми е кеф да си слагам само новичко
                  Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                  Коментар

                  Working...
                  X