SNAKE : хех човече при недостатъците си се поулял ... ама много ... съединителя бил много близо до спирачката ... ако носиш 50-ти номер обувки може маслото се проверява много лесно , същото важи и за смяната на свещите ... и повярвай ми на моделите 1,4/1,6/1,8/1,9 място под капака дал господ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кажете нещо за Фиат Мареа?
Collapse
X
-
DiStefano написа:SNAKE : хех човече при недостатъците си се поулял ... ама много ... съединителя бил много близо до спирачката ... ако носиш 50-ти номер обувки може маслото се проверява много лесно , същото важи и за смяната на свещите ... и повярвай ми на моделите 1,4/1,6/1,8/1,9 място под капака дал господTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Щом се извиняваш, вече съм спокоен Брей викам си двама пазарджиклии в тоя форум и да се скараме А алармата съм я слагал при Коцето. Между другото до мене е малкия син (9 г.), който е голям спец по колите (без майтап). Смята, че снимката на купето (дето се вижда бордовия комп. и т.н.) е на Lancia, а не на Fiat Marea - прав ли е или грешиTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Точно в момента като зам. главен редактор на АутоБилд провеждам проучване относно промените в автомобилния пазар на БГ след приемането ни в ЕС и тоя мит за намаляването на цените на колите на старо след 01.01. 2007 г., в следващите 3 броя на Аутобилд очаквайте нашето проучване от три части - мнението 1. на вносителите на стари коли, 2. на вносителите на нови коли и 3. на ЗаконодателяТова, което пише в АвтоТруд е мнението на един човек, А. Тодоров (собственика на автокъща Онтарио)Истината е съвсем друга и далеч не е толкова приятна за купувачите.ДДС-то в сегашния му вид наистина ще отпадне, но за колите над 6 години се готвят зверски екотакси(още не е ясно как ще се наричат), така че колите на старо над 6 години ще поскъпнат с около 20-30%, а колите до 4 години с около 10% спрямо сегашните нива.За колите от 8 години нагоре(най-масовите на пазара) се готвят такива тояги, че реално ще станат непродаваеми.Целта е да се пресече вноса на коли над 6 години.Колите на старо до 2 години няма да поскъпнат.Подобно нещо се е случило и в другите страни-членки на ЕС - Чехия, Полша и т.н., целта е пазара да не се наводни с баракуди след приемането в ЕС.Не съм голословен, такова е становището на Министерството на транспорта и на Евроинтеграцията.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Съгласен съм с pinko168. Нещо повече: по принцип след евентуалното ни приемане в ЕС ни готвят такива хубави нещица, че ще ни трябват 20 г. , за да се освестим . И аз това не съм си го измислил. Смята се, че 20 г. е реалния срок за новоприетите членки на ЕС за достигане на равнището на останалите страни от блока. Тъжно е, но е факт.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Искам да се обърна към pinko168. Това което казва той сигурно наистина е така,но едва ли всичко ще протече по план който го е замислил Министерски-ят Съвет.Ако ние не можем да купуваме,нали на Тях ще им застанат коли "на склад"?! Мисля си,че все пак закона за търсенето и предлагането ще си каже думата.
Коментар
-
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар