Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кажете нещо за Фиат Мареа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кажете нещо за Фиат Мареа?

    Хей здравейте как сме аз съм най - новия член засега и веднага пиша във форума, за да питам какво можете да ми кажете за Фиат Мареа плюсове и минуси, как е спрямо останалите модели, бензина или дизела е по - добре и изобщо всичко което знаете за Мареа! Защото нищо не можах да намеря за този модел абсолютно нищо вав форума.
    Прикачени файлове

    #2
    Харесва ми ... замислил съм да сменям темпъра с една мареа комби JTD 100 - 182B9.000 - 1.9D
    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

    Коментар


      #3
      http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...aysprune=&f=35

      Коментар


        #4
        За Мареата

        Един от сполучливите модели на Fiat член на добро семеиство(bravo,brava,marea)добра гама агрегати бензиноэи( 1,4 82hp 1,6 101hp 1,8 113hp 2,0 147hp-155hp) и дизелови( 1,9 100hp 1,9 110hp 2,4jti 140hp).Аз лично препоръчвам 2-ката 155коня страхотно ускорение под 8секунди
        Alfa Romeo 146 JTD

        Коментар


          #5
          Re: За Мареата

          ABARTH написа:
          Аз лично препоръчвам 2-ката 155коня страхотно ускорение под 8секунди
          Такова животно няма, само Браво ХГТ има 20V 155коня след 1998 година
          FIAT Bravo 1.6 16V '97

          Коментар


            #6
            Re: За Мареата

            Mitko написа:
            blader написа:
            ABARTH написа:
            Аз лично препоръчвам 2-ката 155коня страхотно ускорение под 8секунди
            Такова животно няма, само Браво ХГТ има 20V 155коня след 1998 година
            И в Мареа се монтира двигателя
            Моя е грешката само Брава няма с такъв двигател.
            FIAT Bravo 1.6 16V '97

            Коментар


              #7
              Реална цена ??????????????

              При това положение може ли да ми кажете за един модел Фиат Мареа седан понеже такъв искам в най-лошия случай комби 1,8 113 кононски сили бензин зодължително, дизел не иснам понеже и мен такъв ме устройва без АГУ задължително и дума да не става за АГУ, но модел от 2001 година нагоре мисля,че до 2002 година ги произвеждат и след това ги спират значи 2001 - 2002 година! Та въпроса ми е тази кола така искана по моите желания какви пари би струвала, но говорим за реални пари реална цена?
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Колега, тъй като наскоро - преди месец минах по тоя път само че взех Брава, то нищо читаво под 8000 за 2000 г не можах да видя. Според мен - реално около 9000, но много трудно изпадат коли тия години, защото хората още си ги карат и не им е "дошло времето" да дойдат при нас. Тъй като аз и на Мареа бях навит, търсех активно но август и септември нямаше нищо такова на пазара, само обикалях да гледам разни коли 96-97 г за които джамбазите се кълняха че били 2000.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  Мерси zqbrovski

                  Мерси колега за откровенното мнение, обаче честно казано малко ме изненада то откъмто негативната му страна, защото аз съм виждал тази година на много места Фиати и то Мареа на реални години и цена, за която вече не знам дали е реална но определено под и най - много до 8000 лева т.е. за това за, което ти говориш. От Фиат Браво и Брава не съм се интересувал и за това не съм и гледал и не съм им обърнал много внимание предимно съм гледал няколко Мареи като повечето от тях бяха комбита. Честно казано при мен въпроса седи така значи аз първо не бързам още с покупка на автомобил и все още изчаквам от друга страна всеки така или иначе ще мине по този път за който ти споменаваш при покупка на автомобил макар и втора употреба, но за него нова кола, нова макар и в преносен смисъл, защото няма на къде да ходи тъй като всички искат не искат минават по този път. И второ честно казано за кола при това състояние на автомобилите в България, които се продават като втора употреба съм приготвил около 8 000 лева, а може и малко повече зависи на какво ще изкарам късмет! И трето от 3-4 дни насам тука, обаче Фиатите започнаха да ми излизат от полезрението по редица причини и започнах вече да обръщам внимание на японскити автомобили макар, че са с малко по - скъпа подръжка, но пък от друга страна си заслужава! И все пак подръжката им не е като на Мерцедес или БМВ. Особено силно съм се спрял на Хонда Сивик бензинов вариант без АГУ понеже не искам газова уредба и то от по новити от 1997 година на горе като се има на предвид, че моделите им межде 97 и 99 година се въртят около 10 000 лева поне засега. Та за това ми се ще да поизчакам малко хем да видя колко парички ще завъртя накрая хем цените им ще паднат още, а и тогава за тези пари може да се вземе и нещо значително по новичко като за нашите разбирания нещо от сорта на 2001 година да речем, защото много държа колата да е произведене през 21 век т.е. от 2001 година включително нагоре! Е ми това е от мен чао и мерси за проявения интерес.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    FIAT Marea 1,9 JTD

                    Мога да споделя моето скромно мнение за този модел. Скромно е , защото съм собственик на Фиат от 3 месеца - и не само това - до сега не съм имал Италиянска машина. Трябва да Ви кажа , 4е съм много доволен. За първи път карам такъв дизел. 105 коня са си реални , породисти коне . Много пъргав и икономичен двигател. Независимо че е комби ( Marea Weekend ) ако не зориш много двигателя и се съобразяваш със законите на аеродинамиката, средният разход ми е 4,5 / 100 км. Градското ми е около 6,5. Не знам по каталог как го дават. Може би се дължи на новия тип двигател и на малкото години на самия автомобил - по книга е юли 2000 г. Не слизам от колата , тя си ми трябва за работата, която върша. Не я товаря с много тежки неща, по-обемисти са.Сега за студеното време. Имах проблем само с "големия студ" в София когато беше -20 сутринта - не можах да запаля. После се оказа 4е имам две свещи, които не бяха наред. Сега зареждам с дизел или на OMV или на ECO петролиум. Слагам и добавка за дизел "Redex". Нямам никакви проблеми. Тази сутрин ( 07.02.2006 ) термометърът показа -15 градуса - завъртях и на втората секунда запалих БЕЗ ПРОБЛЕМИ . Много се накефих. Явно за дизела си е правило Запалване = добъро гориво + изправни свещи + добавка

                    Коментар


                      #11
                      ..и акумулатор колега.. и акумулатор
                      FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                      Коментар


                        #12
                        Нищо не мога да кажа за Фиат Мареа Виждал съм няколко такива в Пазарджик и нищо повече. Но мога да кажа доста добри неща за колата на снимката - Fiat Palio Weekend 75. Ако забелязвате те доста си приличат с Мареа Комби. Не знам обаче защо толкова рядко се среща тя в България, дори и в този форум не съм чул за друг собственик на фиат от този модел. А колата си я бива.
                        Прикачени файлове
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #13
                          Mitko написа:
                          snake написа:
                          Нищо не мога да кажа за Фиат Мареа Виждал съм няколко такива в Пазарджик и нищо повече. Но мога да кажа доста добри неща за колата на снимката - Fiat Palio Weekend 75. Ако забелязвате те доста си приличат с Мареа Комби. Не знам обаче защо толкова рядко се среща тя в България, дори и в този форум не съм чул за друг собственик на фиат от този модел. А колата си я бива.
                          Palio трябва да е по-малко от Marea. Все пак е базирано на Punto.
                          Ами колега, Палио е това, което виждаш на снимката И трябва да ти кажа, че хич не е малко, създава впечатление за миниван. Има си разбира се и недостатъци, но тук няма с кой да ги обсъдим, като че ли няма други собственици на такава кола. Не знам каква е причината - не си ги продават ли още хората или по принцип е някаква серия с малко произведени коли
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            snake написа:
                            Mitko написа:
                            snake написа:
                            Нищо не мога да кажа за Фиат Мареа Виждал съм няколко такива в Пазарджик и нищо повече. Но мога да кажа доста добри неща за колата на снимката - Fiat Palio Weekend 75. Ако забелязвате те доста си приличат с Мареа Комби. Не знам обаче защо толкова рядко се среща тя в България, дори и в този форум не съм чул за друг собственик на фиат от този модел. А колата си я бива.
                            Palio трябва да е по-малко от Marea. Все пак е базирано на Punto.
                            Ами колега, Палио е това, което виждаш на снимката И трябва да ти кажа, че хич не е малко, създава впечатление за миниван. Има си разбира се и недостатъци, но тук няма с кой да ги обсъдим, като че ли няма други собственици на такава кола. Не знам каква е причината - не си ги продават ли още хората или по принцип е някаква серия с малко произведени коли
                            Хей колега пак се връщам към старата тема, зещото както Ви казах ще изчакам с покупката на кола и смятам да хвана намалението след 1 януари 2007 година както пише в последния брой на вестник Авто труд намалението ще бъде 10 % за коли с цена до 5000 лева намалението се пада да е 500 лева и т.н. При това положение смятам да заложа на по - нов автомобил тъй като все пак по хубава кола от по - новата няма! Така, че от варианта за Японски автомобил и Хонда Сивик се отказах и смятам пак да си взимам Фиат Мареа Уикенд, но по възможност да е бензин. Но тази тема тука за Фиат Палио досто ме позамисли, защото ако наистина Палиото не е никак малко, а само така изглежда на външен вид то тогава бих се замислил по - сериозно между Мареата и него, кое да избера. При положение, че Палиото е само малко по - малко от вътре то тогава наистина си заслужава. У нас в България определено държи по - малка цена от Мареата даже сега в момента лично проверих за цена между 4000 - 8000 лева в мобилето ми излизат 8 коли Палио и има една от 2000 г. чисто новичка беличка под 7000 лева е чудесна изглежда като чисто нова само трябва да се види дали всичко друго и е наред, но за тази цена смятам, че би било нормално да няма проблеми по нея! Така, че честно казано бих избрал този вариант в сравнение с Мареа ако е по - стара или пък дори и по - нова да е, но ако Палиото е в по - добро състояние наглед взимам си едно Палио и си решавам проблемите! Обаче дали всичко това е достатъчно това вече искам да ми кажеш ти колега, който казваш "Има си разбира се и недостатъци, но тук няма с кой да ги обсъдим, като че ли няма други собственици на такава кола. Не знам каква е причината - не си ги продават ли още хората или по принцип е някаква серия с малко произведени коли ?" Така искам с теб да поговорим малко по този въпрос какви са тези недостатъци на Палиото и т.н. А колкото до това, че Палиото не е от най - често срещаните модели на Фиат, които се продават във България мога само да кажа, че не знам дали хората си ги пазят още и не си ги продават или, че е някаква малка т.е. ограничена сериа на Фиат, но аз лично смятам, че Палио е един от малко неизвестните модели на Фиат у нас във България към, който клиентите у нас проявяват малък интерес и съответно логично е търговците на автомобили във България да вкарват малко и рядко коли от този модел на ФИАТ! Или иначе смятам, че за всеки собственик на този модел няма да има никакъв проблем откъмто сервизно обслужване във всеки един номиниран и официален сервиз на ФИАТ във България, в който и наш град да е.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Сега ще ти кажа няколко плюса и минуси, които аз съм установил от вече 6-месечния ми опит като водач на фиат палио:Да започнем с плюсовете :D :- Огромен багажник. Има много модели комбита, багажника на които е скосен и така част от пространството се губи. При Палио не е така.- Размери ? Хм, ако размерите на палиото не те устройват, трябва сериозно да се замислиш дали искаш да си купуваш лека кола или камион например Дължина: 4.13 м, Ширина: 1.63 м, Височина: 1.52 м.- Колата стои много стабилно на пътя. Карал съм 5 години опел-кадет седан и разликата е очевидна в полза на палиото.- Държи се много добре по нагорнище - въпреки малкия двигател (1242 см3) колата е 75 к.с. и дърпа много яко.- Никакви проблеми не ми създаде по време на големите студове - как я барнеш и веднага пали.- Палиото е пъргава, икономична и спретната кола - няма вибрации, шумове, хлопания и скърцания с неизвестен произход.- За 6 месеца като изключим първоначалната смяна на масла, филтри и ремъци, нищо друго не съм пипал по колата.- За мен лично Палиото е много по-красива кола в сравнение с мареа, а и с повечето модели фиат, произведени по същото време. Но както съм казвал и друг път: "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ... " Недостатъци:- Малко познат за сервизите и автомагазините модел. Части има, но първоначалната им реакция е - какъв е този модел ?? Като се консултираш с някой познавач (например HIT-KO от форума), разбираш че в действителност частите не са проблем.- Пространството под капака на двигателя е малко за сметка на по-дългия салон. Трудно се пипа - дори да премериш маслото е малко трудно, да не говорим да смениш свещ. Сипваш течност за чистачки в съд, който не се вижда и не знаеш колко течност има, а не ми е известно да има и датчик.- Много се замърсява задното стъкло - карал съм и лада комби, но при нея не беше така. Явно причината е във формата на колата.- Педалът на съединителя нещо лично на мен в началото не ми беше удобен, май е доста близко до спирачката. Разположението му е такова, че докато му свикна, на няколко пъти натисках съединителя и закачах с левия крак и педала на спирачката.Горе-долу това е. Дано съм ти бил полезен.А накрая един виц от carexpert.ru, който много ми хареса: "БРАВО, за нас ще има много работа, викаха възторжено монтьорите, след като се запознаха с качествата на едноименния модел на фиат"
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар

                              Working...
                              X