Здравейте, търсих с търсачката, с търсачката на google... нищо не намерих... Проблемът ми е следният - Ръчната ми хваща много горе... да, много хора имат такъв проблем, знам Но проблемът е, че и като смених челюстите на спирачките отзад - взе да хваща още по-високо... особено за да хване в движение трябва направо да я ударя в тавана едва ли не На един приятел бравото като дръпнеш 5-10 сантиметра задните гуми заковават, независимо от скоростта, вида на движението (праволинейно, или в завой)...Та искам и моята да е така, няма да е много здравословно за задните ми гуми, но и като съм спрял - веднъж я дръпнах уж до горе, като се качи един приятел, колата тръгна напред... а той е само 80 кг, не е някой, дето може да пренебрегне спирачното усилие с тежестта си :D Преди около 5000 км. си смених накладките и челюстите, но сложих Delphi и въобще не бях доволен... като спра 2-3 пъти от примерно 100 км/ч - загряват, почват много силно да свирят и трябва да се изправя на спирачката, за да спра ... Не разбрах какъв е проблемът, за това реших да ги сменя (ест. тези си ги запазих, защото са на 5-6 хил. км.)...Та сложих комплект такива на Ferodo. Е определено съм по-доволен... докато не загреят и те - същият ефект ... може да е от по-топлото време, ама ... знам ли... Та да използвам темата да попитам - при вас също ли е така ? Дисковете ми не са вентилирани, не знам дали има някакво значение, но и те и барабаните имат ръб... Благодаря за отговорите Ако някой ме снабди и със снимки или поне обяснение - ще съм много благодарен... че не ми се разглобява на сляпо и напразно Видях, че на старото пунто се натяга отвътре, но при мен е малко по-различна картинката Имам едни подозрения, но ще видим ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на ръчна на пунто Мк.II
Collapse
X
-
Та първо за регулиране на ръчната- сваляш задния пепелник след това има едно болче шестен развиваш го и се сваля основата на пепелника ,отдолу се намира регулировката за ръчната ,взимаш ключе 10/6/ и натягаш -това е . Моите накладки също са Делфи и нямам проблем спира си и то доста добре, но заради ръба може да не ти пасват добре. Някаде бях чел че дисковете се правят вече по меки и се сменят на 2-3 комплекта накладки. Моите са сменени и не са много скъпи /не помня точно колко/.Punto MK2 1.9 JTD
-
///// написа:Айде като се видим на среща да ти демонстрирам моята ръчна - става ли! И тогава да поговорим защо не ти хваща ръчната! Прецизен е момента с реглажа на задните накладки! Но в никакъв случай НЕ натягай ръчната!
Коментар
-
а дискове и барабани казваш, че не са много скъпи ? Ще проверя как са им цените ... но не мисля, че ще са достатъчно евтини, че да си ги позволя ... ако преминават 100 лв комплекта, в което съм 99% сигурен - няма да имам възможност скоро да ги сменя.Провери тук за орентировъчни цени http://axm-auto.com/ А за натягането на ръчната си я натегни по принцип трябва да хваща на 4-5 зъб но дори и малко отгоре да е нямаш проблемPunto MK2 1.9 JTD
Коментар
-
kiler_4o написа:///// написа:Айде като се видим на среща да ти демонстрирам моята ръчна - става ли! И тогава да поговорим защо не ти хваща ръчната! Прецизен е момента с реглажа на задните накладки! Но в никакъв случай НЕ натягай ръчната!
Коментар
-
///// написа:kiler_4o написа:///// написа:Айде като се видим на среща да ти демонстрирам моята ръчна - става ли! И тогава да поговорим защо не ти хваща ръчната! Прецизен е момента с реглажа на задните накладки! Но в никакъв случай НЕ натягай ръчната!Asaka написа:На моито пунто супер му дурйи ручната ама само преди 2 дни го взех и още не сум гледал как се натяга , иначе на 5тия зъб напълно е спряла и няма тръгване Пунтото е наи прекрасния автомобил за поднасяне с ръчка може би
Коментар
-
рьчната се натяга от купето но челюстите трябва да са регулирани добре. това се прави като свалиш барабана м/у предната и задната челюст под цилиндьрчето има една една шина с нещо като гайка на нея. развиваш гайката докато барабана започне да влиза мазно. а колкото до рьбчето най лесно става с флекса.взимаш го малко и временно караш докато можеш да ги сменишFIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
-
колега, на мен пък преди да ми сменят накладките и задните помпи , хващаше пак точно горе. Сега колегата ///// като ги слага всичко стана 6+ Колкото до стругара колата спира 6 Знам че ръчната ти е присърце Ще се регулира, няма къде да ходиRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
kiler_4o написа:значи да сваля барабаните и да развия гайката малко, да пробвам, да развия още малко - пак да пробвам и така докато барабана влезе без проблем, така ли ? Стругар ще се поинтересувам кой ще се хване и ще го направи... а дисковете ? При тях може ли да се направи нещо, че и те имат ръб ?
Коментар
-
kiler_4o написа:значи да сваля барабаните и да развия гайката малко, да пробвам, да развия още малко - пак да пробвам и така докато барабана влезе без проблем, така ли ? Стругар ще се поинтересувам кой ще се хване и ще го направи... а дисковете ? При тях може ли да се направи нещо, че и те имат ръб ?FIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
-
///// написа:kiler_4o написа:значи да сваля барабаните и да развия гайката малко, да пробвам, да развия още малко - пак да пробвам и така докато барабана влезе без проблем, така ли ? Стругар ще се поинтересувам кой ще се хване и ще го направи... а дисковете ? При тях може ли да се направи нещо, че и те имат ръб ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар