Здравейте колеги,Отново за шумовете!Значи, птчетливо се дочуват два характерни шума от областта на съединителя. Единия е нещо като "кххх-кххх", двойно, неравномерно и не е ръченица. Появява се на свободен ход само, като натисна педала на съединителя заглъхва, много по-малко се чува, но го има.Другият шум пак е от там, специфично шумче, което почти не се сещам как да опиша. Звукът е все едно се опитваш да кажеш "кррррррр", но заедно с това се опитваш и да свирнеш с уста. Появява се малко след като колата вдигне малко температура и изчезва моментално яко дим, ако натисна съединителя с около 2 сантиметра, все едно отделя нещо, или излиза от резонанс, що отстъпя педала пак се появява, като покарам малко изчезва, после пак се връща, нещо такова. Като че ли го чувам не само на празен ход ами и в движение, но понеже е слаб и в движението в София се заглъхва от фоновия шум.Ако някой може да ми каже да почвам ли да се стряскам или да си увелича музиката, ще ми е интересно, защото тъкмо понапудрих бричката и този уикенд мислех да я покарам по-надалеч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за шумовете в любимата кола. Съединител.
Collapse
X
-
Re: Пак за шумовете в любимата кола. Съединител.
Кейн написа:Здравейте колеги,Отново за шумовете!...Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
hf hpe написа:неприятна работапроблема е в аксиалният лагер на съединителяможе да се смени само той, но понеже операцията е свързана със сваляне на скоростната кутия, се препоръчва да се смени и съединителяттвоя преценка, но по мои статистики на типо-то притискателните дискове са качествени и досега не ми се е налагало да го сменям, така че ако твоят няма никакви видими причини за смяна можеш да смениш само феродовият дисквече на бравата и бравото сякаш нарочно притискателните дискове почнаха да ги правят конструктивно така, че при смяна на съединителя да се налага и смяна на притискателният дискотносно предполагаемият ти следващ въпросвсичко е божа работа както се казва, може да ти издържи и 20 000км, може да се строши и утре
Коментар
-
Смятам, че опираш до аксиален лагер със сигурност и лагер/и на първичния вал на скоростите (относно "другия шум"). Характерното "приглушено румолене" и временното му изчезване е причинено най-вероятно от строшен сепаратор на лагера откъм съединителя (на моята Dedra беше SNR с пласмасов сепаратор ?) и в зависимост от пренареждането на съчмите се появява или изчезва. За да установиш по-точно дали е от скоростите навий пълен ляв и докато някой ти натиска и отпуска съединителя се мушни и заслушай откъм дупето на скоростите (предно ляво). Ако е така - лошо, комбинирай го със смяната на съединителя. Преди ремонта аз лично добавих по гъсто масло за временно каране (добавих малко W140 и шума значително намаля), но не ти го препоръчвам сега зимата, защото трудно ще включваш скоростите.
Коментар
-
Такааааа, горе долу ми стана ясна картинката. Ако издържи до пролетта, не стане много лошо или не ме остави някъде, ще го правя тогава.Само че съм решил да пробвам Вантотрейд, защото тия пичове от Итал Сервиз нещо много взеха да ме дразнят.Някой има ли бегла представа за цените - съединител, лагер, сепаратор, работа - та поне да знам колко да прежаля че да се подготвя от далеч?Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Кейн написа:Такааааа, горе долу ми стана ясна картинката. Ако издържи до пролетта, не стане много лошо или не ме остави някъде, ще го правя тогава.Само че съм решил да пробвам Вантотрейд, защото тия пичове от Итал Сервиз нещо много взеха да ме дразнят.Някой има ли бегла представа за цените - съединител, лагер, сепаратор, работа - та поне да знам колко да прежаля че да се подготвя от далеч?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар