Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор (май)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор (май)

    Здравйте колеги,днес бравата ме "остави"проблема е следния.Карам си аз и светка лампата за зареждането след което колата гасне тръгвам да паля и .....нещо я мъчи и неиска да завърти както трябва задърпах я довкъщи и реших да запаля ма скорост,след като запали се чувасе гаден шум и пак светна лампата на алтеернатора.Докато работеше колата гледам под капака ремъка хвъря струшки и свири след което изгасих колата.Според мене ми е блкоирал алтернатора и съм решил да го сварям и да му сменям лагерите,ако някой може да ми обясни как се сменят и как се сваля алтернатора моля да сподели
    Brava 1,6 16V

    #2
    Re: Проблем с алтернатор (май)

    raptor1987 написа:
    Здравйте колеги,днес бравата ме "остави"проблема е следния.Карам си аз и светка лампата за зареждането след което колата гасне тръгвам да паля и .....нещо я мъчи и неиска да завърти както трябва задърпах я довкъщи и реших да запаля ма скорост,след като запали се чувасе гаден шум и пак светна лампата на алтеернатора.Докато работеше колата гледам под капака ремъка хвъря струшки и свири след което изгасих колата.Според мене ми е блкоирал алтернатора и съм решил да го сварям и да му сменям лагерите,ако някой може да ми обясни как се сменят и как се сваля алтернатора моля да сподели
    Демонтирането ме е толкова сложно, но щом тук срещаш проблем, как ще му сменяш лагерите, което е много по-сложно и отговорно?

    Коментар


      #3
      не,че е много сложно но незнам от горе или отдоло се сваля понеже никога не съм свалял алтернатор пък и не съм вързан У ръцете като повечето "майстори" в софия,които искат нереални суми за ремонт
      Brava 1,6 16V

      Коментар


        #4
        сваля се отдолу. казват, че трябва да се маха полуоската, а реално не съм пробвал и може да излезе и без махане- не мога д акажа. вади се от подкалника. първо се увери, че лагерите са проблема. заврти го на ръка, огледай. трудно се вади задния лагер. обикновенно предния заминава заради натоварването на шайбата което се понася отр него
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          raptor1987 написа:
          не,че е много сложно но незнам от горе или отдоло се сваля понеже никога не съм свалял алтернатор пък и не съм вързан У ръцете като повечето "майстори" в софия,които искат нереални суми за ремонт
          Щом си решил сам да се бориш, може да се сваля отгоре и отдолу, зависи от къде ти е по-удобно да работиш и имаш ли канал или не - на 1.6 го сваляме отдолу, така сме му наели чалъма!

          Коментар


            #6
            hit-ko написа:
            raptor1987 написа:
            не,че е много сложно но незнам от горе или отдоло се сваля понеже никога не съм свалял алтернатор пък и не съм вързан У ръцете като повечето "майстори" в софия,които искат нереални суми за ремонт
            Щом си решил сам да се бориш, може да се сваля отгоре и отдолу, зависи от къде ти е по-удобно да работиш и имаш ли канал или не - на 1.6 го сваляме отдолу, така сме му наели чалъма!
            А мога ли предварително от някаде да се разбере какви лагери трябва да взема та да не се разкарвам допълнително из магазините.Исками се да си ги купя и в определен от мен ден да го сваля,сменя лагерите и да го монтирам пак.?
            Brava 1,6 16V

            Коментар


              #7
              При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.
                Няма начин полуоската си пречи.Най лесно е като свалиш двигателя с предавателната кутия и магарето на земята ,но за това си се иска подемник.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  ogi28b написа:
                  При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.
                  Няма начин полуоската си пречи.Най лесно е като свалиш двигателя с предавателната кутия и магарето на земята ,но за това си се иска подемник.
                  май ще го свалям отгоре,а дали може някой да каже какви лагери трябват.?
                  Brava 1,6 16V

                  Коментар


                    #10
                    raptor1987 написа:
                    Tornado написа:
                    ogi28b написа:
                    При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.
                    Няма начин полуоската си пречи.Най лесно е като свалиш двигателя с предавателната кутия и магарето на земята ,но за това си се иска подемник.
                    май ще го свалям отгоре,а дали може някой да каже какви лагери трябват.?
                    няма да ти каже никой- питал съм и в магазин ходих и там ми казаха ела с лагерите имало възможности. :D
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Имам един алтернатор от 1,8 с климатроник при мен ако ти е същия веднага го разпилявам и ти казвам номерата.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        Имам един алтернатор от 1,8 с климатроник при мен ако ти е същия веднага го разпилявам и ти казвам номерата.
                        той е с идно и шес предполагам ще има разлика. не съм сигура, но дори за 1,6 имаше 2 вида. мисля в епера ттрябва да пише
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X