Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво е ТРВ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво е ТРВ?

    Казаха ми че климатика не ми работи от това ТРВ.Какво е това,каде се намира и как се стига до него?Всъшност ситуацията е следната:Едни майстори ми изпуснаха фреона за да ми направят главата,след това само напълних климатика,който преди това си работеше перфектно и започнаха проблемите.Като пусна климатика компресора се включва и започва да си духа студено,но само за малко след което се спира сам.Обясниха ми че ТРВ-то се било скапало и климатика неможел да поддържа налягане и за това си спира когато си поиска и се включва когато си иска.И някой може ли да ми обясни как става така,климатика си работи източваш му фреона за 5 дни,после си го пълниш и не работи?Колеги моля за помощ,че в тези жеги не се издържа без клима,пък и вече ми писна все да го правят и пак да не работи.Моля ако някой знае да пише нещичко.
    Браво 1.6 16v

    #2
    Термо регулиращт винтил е превода от него не ти изключва климатика а от някой датчик или са ти заредили климатика с по малко количество и заледява изпарителя и затова изключва.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      А масълце сложиха ли освен фреона?

      Коментар


        #4
        Благодаря колеги.Сложиха и масло,казаха че всичко е наред,но заради това ТРВ изключва.Посъветвайте ме какво да направя от тук нататък.Казаха още че може да се е запушило това ТРВ и за това да прави тези мизерии.Обявиха ми и цифра за него-120лв.А как да стигна до него,много ли е трудно?
        Браво 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Осведомиха ме още,че ако е по малко фреона в системата вобще неможе да се пусне компресора.Затова си мисля че няма да е от малко количество фреон.
          Браво 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Пич с това се занимавам малко фреон при който неможе да вкл. климатика е под 50гр.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #7
              Аха ясно,мерси пич.Аз ходих при един маистор и той ми обясни най нагледно от какво може да е проблемът.Най вероятно е от някакъв клапан който седи в компресора,той е за налягането,даже ми показа и какво представлява и ще трябва да го сменя.Мерси за информацията и помоща.Ще видя кога ще мога да сваля компресора и да го ремонтирам.Дано този път ремонта да е успешен.
              Браво 1.6 16v

              Коментар


                #8
                До колкото знам клапана които е на компресора е механичен и изпуска при около 35 бара налягане направен е като защита ако не ти сработват датчиците, за мен проблема ти е в датчика с 4-те кабела, забравих как му викат
                Peugeot 406, 2000 HDi 90
                ex. Peugeot 106 1,5 D
                ex. Ritmo 70 138B2.000
                ex. Tempra 2.0 159A6.046
                Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                Коментар


                  #9
                  Какъв е този датчик и каде се намира?
                  Браво 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    пресостат, м/у лявата гума и левия фар, закачен е на дехидратора

                    Коментар


                      #11
                      Meрси колеги.Утре най-вероятно ще си поиграя с тези неща и ще видя какво мога да направя.След това ще пиша какви резултати сам постигнал.
                      Браво 1.6 16v

                      Коментар

                      Working...
                      X