Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Защо има такова голямо разминаване?Според BBorisoff Горивен филтър - 40 хил. км. Според tomazo горивният филтър с хубаво да се сменя през 12 000-15 000 км.
    1997 Brava 1.6, 16V

    Коментар


      #17
      Crash73 написа:
      Защо има такова голямо разминаване?Според BBorisoff Горивен филтър - 40 хил. км. Според tomazo горивният филтър с хубаво да се сменя през 12 000-15 000 км.
      Едно е по каталог, а другото според опита от хубавите ни бензини .......
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #18
        Значи да го считаме - макзимално на 20000.Много си прав за бензините у нас, ужасни са...Когато взех колата, имаше 10-тина литра чужд бензин. Вървеше страхотно...След като почнах да зареждам нашенски, почна да "киха, кашля, пърди"... Образно казано Има огромна разлика, безспорно...
        1997 Brava 1.6, 16V

        Коментар


          #19
          Така и така за бензини стана въпрос, за 10х километра с мойта фиатка до тук съм най-доволен от бензиностанциите на ТЕМПО и ОМВ - минимум 95, а по-добре 95++ за ТЕМПО и 98 за ОМВ - лятото на най-високите цени ми беше писнало и карах само на 100 от ОМВ, но да ви кажа разлика нямаше спрямо 95++ на ТЕМПО (и не работя в ТЕМПО )
          Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

          Коментар


            #20
            ще дам един пример,който най така трайно е оставил в мене впечатление от бензините.докарах от Германия един голф 3-ка, разход при скорост 100-110 км/ч Германия-България .В Германия и Австрия харчеше 5,5 на 100.В Сърбия като заредих стана 6.8 разхода и тука вече под 8 извънградско не е било.колата беше 1,6.За наше съжаления трябва да збравиме цифрите по книгите ,а недай си боже се запуши нещо по инжекционите и т.н.От опит само знам ,никога ама никога не сипвайте добавки за прочистване на дюзите (освен ако преди това не мит и чистен резервоара)
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #21
              Колеги за мен въпроса все още си остава открит, тъй като се изказаха мнения в доста широк диапазон от километри. Единствено колегата Б. Борисов казва, че черпи данните си от "документация" но пък не е посочил от каква, както и дали това се отнася за всички модели двигатели на ФИАТ/не ми се вярва да е така/, или за моя двигател. Общо взето колкото хора-толкова мнения. Кое е истината все пак?
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #22
                колега каквото и да ти кажат ако попаднеш на, недай си боже, калпав ремък - и на 5 000 може да ти се случи случка.Сменяй на 50000, което си е стандартно за почти всички автомообили и си свиркай , но 30000 както съветват някои е прекалено малко!!!
                Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                Коментар


                  #23
                  Колеги, не е хубаво да се обобщава! И тъй като Киро пита, ще отговоря специално за неговия мотор- 159 А2 000! Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже?И така за този мотор произведен:до 12/90- на всеки 12000 мили- проверка и при нужда смяна- на всеки 36000 мили- подмянаот 01/91 до 04/91- на всеки 24000 мили- проверка и при нужда смяна- на всеки 60000 мили- подмяна от 05/91- на всеки 36000 мили- проверка и при нужда смяна- на всеки 63000 мили- подмяна При другите мотори са други интервалите, но колкото са по-нови, толкова са по-големи тези интервали. Никаде не пише при по-хубав, или по-лош ремък /кой ги определя като такива/, както и никъде не пише за смешните 30000 км които се споменават?! Пише само, че периода може изрично да е променен в конкретната книжка на автомобила. Който има такава да чете, който няма да умножава по колкото трябва и да получава в километри. Цитирам ви Аутодата 2004г.
                  Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

                  Коментар


                    #24
                    kiro_of_the_day написа:
                    Единствено колегата Б. Борисов казва, че черпи данните си от "документация" но пък не е посочил от каква, както и дали това се отнася за всички модели двигатели на ФИАТ/не ми се вярва да е така/, или за моя двигател.
                    Здравей (те) !Данните са от книгата Фиат Типо/Темпра (разгледани са Типо 1.4 и 1.6, карбуратор и инжекцион) и Фиат - технически паспорт на автомобила (издатеслство AutoPiont). Подробности за първата книга - по-късно (довечера, надявам се), тъй като книжлето е в къщи Поздрави, Б. Борисов
                    Fiat Tipo 1.6 AGT

                    Коментар


                      #25
                      Е! Както се вижда 50 000 км (36 000 мили) е минималната граница , а до 100 000 каквото и да ми пише производителя, бих се замислил много дали да го държа този ремък
                      Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                      Коментар


                        #26
                        Косьо написа:
                        Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
                        Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #27
                          kiro_of_the_day написа:
                          Косьо написа:
                          Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
                          Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.
                          Аз лично не бих държал ДАЙКО повече ото 30-35000 хайде до 40 000 но не повече.Тука при нас едно ДАЙКО се скъса не една Вектра (служебна) на 27-28000 - така че ....Моя също е ДАЙКО - сега е на 10 000 - на 25 000 ще сменя само него - предния път смених и двете ролки - те си искават без проблеми по 70-80 000 - а тях на следващята смяна (ааа, олях се. колата дотогава трябва да я сменя )
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #28
                            Yavor написа:
                            kiro_of_the_day написа:
                            Косьо написа:
                            Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
                            Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.
                            Аз лично не бих държал ДАЙКО повече ото 30-35000 хайде до 40 000 но не повече.Тука при нас едно ДАЙКО се скъса не една Вектра (служебна) на 27-28000 - така че ....Моя също е ДАЙКО - сега е на 10 000 - на 25 000 ще сменя само него - предния път смених и двете ролки - те си искават без проблеми по 70-80 000 - а тях на следващята смяна (ааа, олях се. колата дотогава трябва да я сменя )
                            Продавачът, пък и майсторът ми казаха, че това е една от добрите фирми и затова взех такъв. Все пак това не се сменя всеки ден и нямах никаква представа кой е по-по-най. Препоръчай друга фирма, че май ме поуплаши, и ще го сменя на 40 000. п. с. Нека Силата да бъде със сегашния...
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #29
                              ако не се лъжа, дайко се вгражда кaто OEM и във фиат включително...
                              "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                              (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                              Коментар


                                #30
                                kiro_of_the_day написа:
                                Yavor написа:
                                kiro_of_the_day написа:
                                Косьо написа:
                                Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
                                Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.
                                Аз лично не бих държал ДАЙКО повече ото 30-35000 хайде до 40 000 но не повече.Тука при нас едно ДАЙКО се скъса не една Вектра (служебна) на 27-28000 - така че ....Моя също е ДАЙКО - сега е на 10 000 - на 25 000 ще сменя само него - предния път смених и двете ролки - те си искават без проблеми по 70-80 000 - а тях на следващята смяна (ааа, олях се. колата дотогава трябва да я сменя )
                                Продавачът, пък и майсторът ми казаха, че това е една от добрите фирми и затова взех такъв. Все пак това не се сменя всеки ден и нямах никаква представа кой е по-по-най. Препоръчай друга фирма, че май ме поуплаши, и ще го сменя на 40 000. п. с. Нека Силата да бъде със сегашния...
                                Съжалявам че и аз се намесвам но и на мен ми пробутаха такъв ремък Дайко след като ми го постави МАЙСТОРА МИ КАЗА , не разчитай много на тази марка ремъци" Тоя не е ли ПЕ...Л ? Ебати и майстора ! След това ми сподели че имали и малко по скъпи ремъци за по 75 кинта на който давал и гаранция , но не си спомням за марката.Колега, ремък с ролки сменяш преди достигане на 50 000 т.е. м/у 45 000 и 50 000
                                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                                Porsche 944 S2
                                http://www.valmcrae.snimka.bg/
                                http://vbox7.com/user:val_mcrae
                                http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                                Коментар

                                Working...
                                X