Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

HELP! Типото не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: за колата

    kluchar написа:
    не го прлоклинай за ключ на Реното колега ще се види в чудо може на недо диагностиката да ну му свърши работа ако проблема е в ECU или в останала стара аларма или ключ нали поне сега твоята работи
    Не искам да звуча дребнаво,ама без главни букви малко трудно ти разбирам.Сигурно си чел "Летище" там едната от главните героини,не и помня името ползваше такъв стил.Та приятелите не ги проклинам,нали са приятели, само шеги и закачки,а колкото до мойта,чукай на дърво да не и става нищо друго ,че вече ми дойде в повечко.

    Коментар


      #17
      Така и какво се оказа...Закарах я на сервиз и оправихме стартера.Обаче акумулатора ми е постоянно слаб.Като пусна фаровете и ми изгасва таблото...Викам си нов акумулатор...нема как.Хубаво ама един ден майка ми си свали прозореца без да е на контакт Потрес -колата си е на контакт нон-стоп.Добре и това ще трябва да оправям...ама съдбата не те пита.Днес просто не можах да си изгася колата....най-странното е че ми стана смешно от цялата работа...Ключа си се вади,колата обаче се опитва да запали...от там зор да сваля клмите на акумлатора,ма късно...

      Коментар


        #18
        на типо можеш да свалиш прозореца ако не си на контакт но си отворил вратата. ако я затвориш не можеш да вдигнеш джама
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Май не на всички е така
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            stanleyhacker написа:
            Май не на всички е така
            И аз така мисля. Темпрата ми сваля и дига джамовете без контакт, на отворени и затворени врати.

            Коментар


              #21
              Незнам как трябва да бъде,но при мен без контакт (на затворени врати,на отворени не си спомням да съм пробвал)без контакт преди прозорците не работеха.Сега колата трябва да е на контакт нон-стоп защото всички консуматори могат да се включат-фарове и тн,което преди също не можеше...Свалях таблото са надеждата да мога да сваля ключалката и да я занеса да я видят само нея някъде,а не да дърпам колата,обче ми се видя много сложно закрепена.С някакви нитове беше хваната.По-лошото е че кабелите бяха снаждани рязани,висяха некви неща,очевидно нещо е побългарявано.Като се прибави и това ,че заключването на волана не работи,значи много е пипано там...

              Коментар


                #22
                Днеска сложих зареден акумулатор - запали. Изключена не и работеха прозорците и др. консуматори. Мистика...

                Коментар


                  #23
                  Да не ти правят скрита камера :D Със стария и изтощен акумулатор джамовете се движат доста трудно. Иначе на Типо си има опция да се вдигат и спускат без контакт, но при отворена поне една от предните врати. Макар, че моята прави понякога проблем с шофьорската порта. Явно контактът, който изключва моторчето в крайно положение е започнал нещо да се опъва. Трябва да му дам контакт и като го изключа, пак си работи. Колкото до ключа на запалването, по-скоро се е износила розетката, която рапределя тока насам-натам, а не самият механизъм.
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар


                    #24
                    ivchotr написа:
                    Да не ти правят скрита камера :D Със стария и изтощен акумулатор джамовете се движат доста трудно. Иначе на Типо си има опция да се вдигат и спускат без контакт, но при отворена поне една от предните врати. Макар, че моята прави понякога проблем с шофьорската порта. Явно контактът, който изключва моторчето в крайно положение е започнал нещо да се опъва. Трябва да му дам контакт и като го изключа, пак си работи. Колкото до ключа на запалването, по-скоро се е износила розетката, която рапределя тока насам-натам, а не самият механизъм.
                    Оф незнам вече,приятелю,само некви драми ми се разиграват.Понеделник ако запали я водя на майстор ,дано да успее да експлантира розетката дето викаш и да имплантира друга.Не се трае вече .Я ми кажи ,как да разбера дали акумулатора си е отишъл от тоя свят?Замерва ли се някак си?Ако да къде,ако знаеш?

                    Коментар


                      #25
                      Замерва се във всеки сервиз за акумулатори или фирмените магазини. Ползват се два начина - мерят гъстотата на електролита в кутията и според нея си правят изводи за зарядката му. После обикновено му закачат една товарна вилка и там вече показанията са окончателни. Например можеш и сам да разбереш - зареждаш го към 14 часа и след това ако не дава ток след ден два - хвърляй го.
                      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                      Коментар


                        #26
                        Тъй,сложих друг акумулатор,не нов,но читав.Пак прави проблема,ходих да го замерят и се оказа ок акумулатора,няма оттечки.Ше сменям клеми и дано вече се оправи.

                        Коментар


                          #27
                          Направиха ли следното замерване - откачен кабел "минус" от акумулатора и вързан между клемата и акумулатора мултицет. Така би трябвало да се хване ако има отечка някъде в инсталацията на колата. Щото ако има отечка, и нов акумулатор да сложиш, тока ще си отива някъде и ще съсипеш и него.
                          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                          Коментар

                          Working...
                          X