Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

HELP! Типото не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    HELP! Типото не пали

    Аз пак пиша с проблем с колата,но докато предишните бяха не толкова значителни и можеше да се кара,сега вече не е така.Загасих двигателя-тамън да сляза от колата-ПУК!Слизам -локва вода.Спукал се е маркуча на долния кръг на охлаждането.Имах много работа и 2 седмици колата стоя така.След това купих маркуча (42 лева-кожодери) сложих го и изненада-няма никой.Повъртя не повече от 10 секунди на 3 опита и акумулатора падна.Надеждата ми е че акумулятора просто е бил паднал.В този смисъл възможно ли е за 2 седмици да се изтощи дотолкова че веднъж да не можеш да запалиш, и ако да-как се подава ток от друга кола + със + и - със - или може да свържа само плюсовете.И голямото притеснение-възможно ли е да се е изкривило нещо в двигателя и за това да не иска да запали?Маркуча се спука при вече изгасен двигател!!!

    #2
    Няма какво да му е станало на двигателя, но нищо не се знае, да не би да е била прегряла като си спрял и тогава да се е спукало съединението. Ток се подава + към + - към -, но трява да се изчака минута да се позареди и тогава да въртиш.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Абе все щях да забележа ако е прегряла преди да спра,даже си спомням много добре ,че перката НЕ работеше,трябва да е било под 90 градуса.Големия проблем е че не е пред нас.Да се надяваме че утре ще успея да и подам ток.

      Коментар


        #4
        По бившата служебна Темпра всичко беше потрошено, с изключение на акумулатора, Марели. Цяла зима стоя навън без никой да я пали, щото не се кара вече. Април месец я пробвахме - запали си като кибритче. Зареди си твоя акумулатор или пробвай с друг, работещ.
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          Ми надявах се на повече коментари ,щото се чудя какво да го правя и ми трябва съвет.Развитието по случая е следното:Дойде един приятел с брава и уж му дадохме ток.Никакви признаци на живот.Оставихме го 2-3 минути само вързан акумулатора и форсаж,после опит за палене ,ама все едно не ми дава ток.Чува се само нещо като кашляне ,от стартера.Вързахме я за бравата и като набрахме скорост вкарах втоРА ,двигателя уж си върти обаче като се опитам да запаля-нема никой.От какво може да е,просто не ми дава мира.А самото дърпане не е за разправяне-как се дърпа на скорост или не?.Купих стоманено въже и се счупи първо халката на карабинера която го държи затворен.И представете си увих я с изолирбанд и издържа...после се измъкна халката на бравата,но успяхме пак да я натегнем и накрая за капак скъсахме въжето и я добутахме на ръка..

          Коментар


            #6
            Датчик колянов вал и калпава връзка. При тъста това са редовните проблеми, но той си носи един с почистена клема и ги сменя в движение. Като се прибере - почиства клемата на сваления и така... опс, понякога го наричат и "Датчик запалване". Като не дава инфо - няма гориво...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              Ориентировъчно колко струва да се оправи?

              Коментар


                #8
                наскоро имах подобен случай. на шурито му се прасна маркуч на голфа сменихме го и не можахме да го запалим. работата беше по сериозна. ако искаш пробвай това: изкарай свещите и почни да ватиш да палиш ако трагне да вади вода не се занимаваи повече а важето и в сервиза
                FIAT uno 1.0Fire 45hp

                Аск "Vromos"- Бургас

                Коментар


                  #9
                  Aз хубаво ше го пробвам това ако имам ток...зареждах акумулатора 4 часа и като го сложих таблото светна,старт и ...янко,падна .После на контакт едва ми мъждяха лампите за ръчна,масло и акумулатор.Сега ше го оставя за през ноща да се зарежда и ше се опитам да взема от един приятел един Старт и пак ше се пробвам.

                  Коментар


                    #10
                    SHB написа:
                    Ориентировъчно колко струва да се оправи?
                    Ориентировъчно му купувах датчика за около 54лв. Останалото е да го намериш къде точно се намира и да го смениш. Ако върти стартера, но не пали - няма начин да запалиш с НОВ акумулатор. Най-евтиното решение е това - сменяш "Датчик запалване" и пробваш. Ако не запалиш - спираш да се ровиш във форума и отиваш в доверен сервиз. Моят опит съм го споделил за 2 модела фиат, които са имали еднакви проблеми - ток и гориво в изобилие, но не палят. Сменихме конкретният датчик и всичко е ток и жици. Вече твоя воля е дали ще ме послушаш да пробваш... Когато аз се борих с моя проблем - реших вместо да пробвам теорията си - да дам пари за диагностики, за акумулатори и едва ли не бях решил да паля колата срещу каско...
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      Аз сам не мога да се справя с почти никакъв ремонт по двг,ще се ходи по майстори,но все се надявах да е от акумулатора.Той просто няма сила да развърти,не ми е проблем да пробвам с друг акумулатор,не е речено че съм тръгнал да го купувам.И все пак още няколко въпросчета-има ли значение коя клема се сваля и слага първо?;колко време може да се зарежда акумулатора,има ли опасност да му стане нещо от зареждане,колко е нормално да бълбука ?

                      Коментар


                        #12
                        Ей отдъхнах си.Неска дойде един прител,отвори капака ,попипа нещо и...О НЕБЕСА,колата запали,после само добави -фиат,ти кво искаш...Оказа са ,че кабела към стартера не прави контакт. А мислех да я дърпам до сервиз...мани мани

                        Коментар


                          #13
                          Тоя приятел да не кара голф случайно :D. Истината е, че каквато и да е колата, всички ел. връзки трябва да са стегнати. Особено тези към стартера. Ако не се лъжа, при развъртането при палене, стартерът харчи към 160 ампера, което едно, че изтощава доста акумулатора, второ - ако няма добър контакт, няма и запалване. Пък акумулаторите си имат живот и като си отиде, спасение няма. Като при всичко. Относно зареждането им - трябва да се знае колко ампера дава зарядното и като се има предвид колко амперчаса е акумулаторът, да се пресметнат часовете, необходими за зареждане. Обикновено 12-14 часа са напълно достатъчни, при положение, че батерията не трябва да се сменя. Освен това, карането на фарове изчерпва батериите по-бързо, тъй като алтернаторите не смогват да възстановяват тока в тях. Така че, подозирам да има някаква правителствена договорка между производителите на акумулатори и КАТ, за да се въведе изискването да караме през зимата на фарове. През този сезон, поради тази причина е хубаво да се дозареждат батериите от време на време, за да изкарват повече и да няма дърпания, бутания и други гимнастики.
                          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря ти,за информацията!За жалост вече минах и през бутания и дърпания и то без нужда.А приятеля е с Рено Лагуна,заклет противник на Фиат,завършил е ДВГ във Форд и ги поназнайваше нещата та бързо се справи за моя радост.Но като ме ебава за Фиата не му оставам длъжен,щото реното почна да гансе от известно време и няма оправия,диагностика-всичко е наред,свещи,кабели за свещите...йок,нищо не помага.И така...

                            Коментар


                              #15
                              за колата

                              не го прлоклинай за ключ на Реното колега ще се види в чудо може на недо диагностиката да ну му свърши работа ако проблема е в ECU или в останала стара аларма или ключ нали поне сега твоята работи
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X