Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на стъпково моторче - как? за 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почистване на стъпково моторче - как? за 1.8 16V

    Бих искал да помоля колегите, които са правили това, да обяснят по-подробно как протича почистването.Коя част почистват , с какво, разглобяват ли го на две или не? Много бих бил благодарен, защото имам подозрение, че моето e за чистене и да не объркам работата?Ето го моето моторче:
    Прикачени файлове

    #2
    аз съм с 1,6 и моето е друго, така че няма да ти обяснявам при мен как е, но ми се струва на картинката, че моторчетото ти е само дясната лъскавата раота с буксата и се маха от другата част. според това, кочеот виждам трябва да е така
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      колега, защо не добавиш в заглавието - "за 1.8 16V" ?

      Коментар


        #4
        Готово! А ти да имаш информация по въпроса или не си го правил? Yellow_Flash_Colorz_PDT_35

        Коментар


          #5
          PASSARELLA написа:
          Готово! А ти да имаш информация по въпроса или не си го правил? Yellow_Flash_Colorz_PDT_35
          е ако бях го правил , щях да пиша.

          Коментар


            #6
            Аз моето съм го почиствал. Разглобява се на две части, самото моторче има един вал, който на снимката не се вижда, там почистих с някакъв спрей за чистене на карбуратори, и после пръснах малко WD40. За това последното не съм много сигурен доколко е уместно да се прави, предполагам по-лесно ще полепва прах, но не исках да го оставям да работи съвсем на сухо. Другата част е един клапан, на който няма какво да му мислиш, пръскаш смело и бъзикаш леко пружинката да излезе цялата мръсотия. Успех.

            Коментар


              #7
              Re: Почистване на стъпково моторче - как? за 1.8 16V

              PASSARELLA написа:
              Бих искал да помоля колегите, които са правили това, да обяснят по-подробно как протича почистването.Коя част почистват , с какво, разглобяват ли го на две или не? Много бих бил благодарен, защото имам подозрение, че моето e за чистене и да не объркам работата?Ето го моето моторче:
              Колега,развиваш двете болтчета които държат двете части в един корпус!Махаш уплътнителната гума!Накисваш голямата част в коресилин!Желателно е да се почисти до блясък!След това впръскваш и в двете по малко WD40 така че частите да се движат леко и без усилие!Сглобяваш по обратният ред като внимаваш гарнитурата да прилепне добре-да няма засмукване на въздух!Накрая напръскваш самата букса с контактен спрей и готово! :D
              182A2.000 16V 113p.s.

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                аз съм с 1,6 и моето е друго, така че няма да ти обяснявам при мен как е, но ми се струва на картинката, че моторчетото ти е само дясната лъскавата раота с буксата и се маха от другата част. според това, кочеот виждам трябва да е така
                Обясни ако можеш (ако трябва и в друга тема), как се почиства моторчето на 1.6. АКо сложиш и някой друга снимка картинка още по-добре
                Peugeot 407 2.0 HDI

                Коментар


                  #9
                  Мда...аз ще изпратя предложение до модераторския екип, да вмъкнат в натовареният си дневен ред, да направят една такава тема важна и да синтезираме информацията.Защото всеки пише, че бил хванал моторчето и го изчистил с кореселин и ВД40, обаче звучи лесно до момента в който застанеш пред двигателя въоръжен с отвертка в ръка и започнеш да се потиш...За това - нека който е прочиствал, да постне снимка на моторчето му - или неговият модел поне и да каже: ето това развих, потопих, напръскАх и т.н. - пример: отговора на colorit.

                  Коментар


                    #10
                    ами то има 2 вида моторчета- едно като клапан- ползва се при по-големите двигатели напр 2000 кубика- благун беше пуснал тема със снимка. другия вид е нашия на 1,6, подобно е като гледам на 1,8, но отвътре не съм го виждал, предполагам е като на 1,6 - едно буталце с метално топче с поличка накрая. задвижването е червячно вътре. чисти се това метално топченце, защото то е хванало малко гняс, а работата му е да запушва плътно една дупчица, и ако има мизерии по него не ляга добре на дупчицата и се бъзикат оборотите. тва е по-лекия проблем и по-рядко срещан. при мен беше това. каквото се вижда от самото моторче с парцал и разтворител се чисти. след това има 2 варианта:1. или да се разкапсулова и да се чисти2 или да се впръскват разни неща в него. аз така направих. пръсках спиртове разни, бърках с кламер с навита салфетка на него, държах го със спирт известно време пълно, сменях спирта. излязоха доста чернилки. след това промивка с вд 40, след което пак промивка със спирт за д амахне вд 40. тва вд не е смазка! то е смазка парвите 3-4 дни, след това се изпарява и само хваща много боклуци на мястото на вд. затова препоръчвам да си разтопите грес на котлона в една метална паничка и бързо да действате със спринцовка да впръскате. на моторчето му е нужна грес, не вд или масло. ефект при мен дори дългосрочен имаше. снимки нямам за съжаление, а не е никаква философия който много се притеснява
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      аз съм го разлобявал и съм вадил буталцето и пружината,но едва ли ще има ефект.По-скоро проблема е електрически(в бобината на моторчето)Ще потърся снимки
                      COUPE 1.8 16V
                      Volvo XC90 T6

                      Коментар


                        #12
                        PASSARELLA написа:
                        Мда...аз ще изпратя предложение до модераторския екип, да вмъкнат в натовареният си дневен ред, да направят една такава тема важна и да синтезираме информацията.Защото всеки пише, че бил хванал моторчето и го изчистил с кореселин и ВД40, обаче звучи лесно до момента в който застанеш пред двигателя въоръжен с отвертка в ръка и започнеш да се потиш...За това - нека който е прочиствал, да постне снимка на моторчето му - или неговият модел поне и да каже: ето това развих, потопих, напръскАх и т.н. - пример: отговора на colorit.
                        Предложението ти е прието, давайте ДОБРЕ написани теми(грамотно и разбираемо), със снимков материал и подробни обяснения - веднага ги правим важни.Вие сте на ход....
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар

                        Working...
                        X