Здравейте колеги,от доста време чета форума и доста полезна информация намерих.Има няколко въпроса,по които имам нужда от съвет,а виждам че доста хора тук са наясно с болежките на италянките.Та въпросите са следните:1.На браво-то не му работи километража,по точно работи когато си иска.Забелязах че понякога като натисна клаксона и тръгва,но не винаги.Търсих тук там инфо откъде взема сигнал пущината,но така и не намерих нищо.2.Наканих се преди 2 дни да сменям ремъци и ролки,обаче смених само пистовите щото домашните условия не ми позволяват да сменя ангренажните.Тук въпроса ми е как да застопоря мотора за да не се върти,и да развия шайбата на коляновия вал долу - тая на която лежат пистовите ремъци.Мислех да не би да се сваля капака на маховика и от там да става номера??И ако има някакви тънкости за застопоряване на колелата на разпрделителните валове,че като сваля ремъка да не се разместят белезите.Имаше и други работи за оправяне ама ги забравих :D .Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса за Браво.
Collapse
X
-
Humppa
-
RedLight написа:Относно километража - имах същият проблем когато взех моето Браво.Проблемът се оказа в датчикът на скоростната кутия.Смених го с нов и всичко си е тип топ вече.Цената е 20-тина лева.Поръчах си го от тук от 1115
Коментар
-
Ако се захванеш с тоя ще се узориш в домашни условия смяната на тоя ремък си е бая зор и мъка. Ама внимаваи и в кои сервиз ще я закараш че тея абуригени по сервизите малко гледат кат телета като видят че няма белези по валовете. Срещо ВМИ в уличката има един "Италянски" маистор тои се занимава одавна само с италянки. На него можеш да се довериш, другия е Митьо по прякор брадата намирасе на карловско шосе зад зелената метанстанция отзад има един двор с халета. Зад СБА има един сервиз Ангел е мочето там но да ти кажа за ремъци не съм го ползвал за окачването е цар но ремъци не знам сменя ли.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Значи разполагам с доста инструменти,нямам само тоя специалния за застопоряване на валовете и от там ми идват притесненията.Също така и канал нямам,но тва е най малкия проблем Slavi_Lancia,точно за същия майстор до ВМИ си мислех и аз,защото от там си купувам масло и разни чаркалъци като се наложи.Благодарско на всички който дадоха съвети
Коментар
-
Бе то застопоряването не е проблем, наи простия начин е да си направиш белези на всичко, ма и ролката много кофти се натяга и за нея трябва една пишка да я опъва. Пак става с подръчни средства но си е чанч. И аз на ланчата си го сменям сам ма тука е крива работа. По хубуу си даи 30-40 лева за смяна и да ти е мирна главата, на тоя поне може да му се има доверие макар че кат го видиш имаш чувството че го мързи и в черватаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар