Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за Браво.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса за Браво.

    Здравейте колеги,от доста време чета форума и доста полезна информация намерих.Има няколко въпроса,по които имам нужда от съвет,а виждам че доста хора тук са наясно с болежките на италянките.Та въпросите са следните:1.На браво-то не му работи километража,по точно работи когато си иска.Забелязах че понякога като натисна клаксона и тръгва,но не винаги.Търсих тук там инфо откъде взема сигнал пущината,но така и не намерих нищо.2.Наканих се преди 2 дни да сменям ремъци и ролки,обаче смених само пистовите щото домашните условия не ми позволяват да сменя ангренажните.Тук въпроса ми е как да застопоря мотора за да не се върти,и да развия шайбата на коляновия вал долу - тая на която лежат пистовите ремъци.Мислех да не би да се сваля капака на маховика и от там да става номера??И ако има някакви тънкости за застопоряване на колелата на разпрделителните валове,че като сваля ремъка да не се разместят белезите.Имаше и други работи за оправяне ама ги забравих :D .Благодаря предварително!

    #2
    Има специнструмент за позициониране на валовете. По-добре иди на сервиз!

    Коментар


      #3
      Относно километража - имах същият проблем когато взех моето Браво.Проблемът се оказа в датчикът на скоростната кутия.Смених го с нов и всичко си е тип топ вече.Цената е 20-тина лева.Поръчах си го от тук от 1115
      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

      Коментар


        #4
        RedLight написа:
        Относно километража - имах същият проблем когато взех моето Браво.Проблемът се оказа в датчикът на скоростната кутия.Смених го с нов и всичко си е тип топ вече.Цената е 20-тина лева.Поръчах си го от тук от 1115
        Мерси за инфото,ще си поръчам тия дни че много досадно така .За смяната на ремъка наистина реших да го оставя в сервиз.До сега съм сменял ремък и ролки на голф 3 и пежо 306,ама бяха 8 клапанови и не видях много зор при тях.

        Коментар


          #5
          Ако се захванеш с тоя ще се узориш в домашни условия смяната на тоя ремък си е бая зор и мъка. Ама внимаваи и в кои сервиз ще я закараш че тея абуригени по сервизите малко гледат кат телета като видят че няма белези по валовете. Срещо ВМИ в уличката има един "Италянски" маистор тои се занимава одавна само с италянки. На него можеш да се довериш, другия е Митьо по прякор брадата намирасе на карловско шосе зад зелената метанстанция отзад има един двор с халета. Зад СБА има един сервиз Ангел е мочето там но да ти кажа за ремъци не съм го ползвал за окачването е цар но ремъци не знам сменя ли.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Значи разполагам с доста инструменти,нямам само тоя специалния за застопоряване на валовете и от там ми идват притесненията.Също така и канал нямам,но тва е най малкия проблем Slavi_Lancia,точно за същия майстор до ВМИ си мислех и аз,защото от там си купувам масло и разни чаркалъци като се наложи.Благодарско на всички който дадоха съвети

            Коментар


              #7
              Бе то застопоряването не е проблем, наи простия начин е да си направиш белези на всичко, ма и ролката много кофти се натяга и за нея трябва една пишка да я опъва. Пак става с подръчни средства но си е чанч. И аз на ланчата си го сменям сам ма тука е крива работа. По хубуу си даи 30-40 лева за смяна и да ти е мирна главата, на тоя поне може да му се има доверие макар че кат го видиш имаш чувството че го мързи и в червата
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар

              Working...
              X