значи от 2 дена всяка сутрин бутам колата за да запали сигурно и на вас ви се е случвало и знаете колко е кофти. щом запали сутринта и целия ден си има ток и пали сама. преди време правих алтернатор, сменяхме четки и тн. и нищо не стана, накрая взех втора употреба и нямах проблеми. може би сега започват?имам 2 въпроса:1.акумолатора ми е с "око" и вечер като се прибера то е "зелено" значи всичко е наред, но сутрин не ще да запали и "окото" показва че няма ток?!!?!?!?! къде отива????2.по цял ден ми свири алтернаторния ремък, само да го натовара малко с парно или фарове и озвучавам всички кръстовища. може би като е хлабав и не може да зареди хубаво акумолатора?лошото е че чак след 20-ти ще мога да намера време за сервизако се сетите за някоя дреболия, моля споделетемерси!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
загуба на ток
Collapse
X
-
Не е хубаво да караш така защото първо натоварваш много алтернатора и може да се прецака второ самият акумолатор си остава полу разреден и в големите студове ще видиш зор.Най лесно е да откачиш вечер клемите при хубаво зареден акумолатор, защото само от алтернатора едва ли е добре, и на сутринта закачаш и ако запалиш 100% имаш утечка, но ако не заредиш акумолатора на зареждачка той за една нощ може и сам да се разреди.Alfa 145QV
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар