Преди 2-3 седмици махнах катализатора. Първите няколко дни нямаше проблеми. След това няколко пъти се случи на студена кола 30-40 сек след като я запаля да изгасне на свободен ход. След това гасненето се учести, дори и на леко загряла кола. Просто спреш ли на светофар и пуснеш ли педала гаснеше често. Работата се усложни като взе да свети лампичката на инжекциона. Дори някой път като минавам на 2-ра колата почва да придърпва и светва тая лампичка. Още проблеми... като изгасне колата на някой светофар и я запаля веднага - не изгасва оранжевата лампичка на имобилайзера, но колата върви. Засега съм се ориентирал към сервиз АЛФА в Бургас, ако някой има по-добро предложение за сервиз на Фиат, нека да каже. Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми след махане на катализатор
Collapse
X
-
Когато махна катализатора сложи ли нещо на неговото място или го замени с тръба? Имам предвид нещо от рода на малко гърне. Самия катализатор има някакво съпротивление за изгорелите газове. След като се махне се променя общото съпротивление на цялата система. Предполагам, че това оказва влияние върху ламбда сондата, която по принцип се намира преди катализатора. Ако тя започне да дава грешни показания ECU-то започва да трупа грешка и минава в сервизен режим. Иди на една диагностика, за да видиш каква грешка е зарегистрирало ECU-то. Някъде бях чел, че изправният катализатор според европейските стандарти би трябвало да има 0.3 атмосфери съпротивление (според американските стандарти 0.2атм). Ако има повече от 0.3атм казват, че катализатора е за смяна.Твоя проблем на бензин ли се появи или като караш на метан?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
Ами сложиха нещо като малко гърне (мисля, че вибрационно гърне - две надупчени тръби и между тях вата). Предложиха два варианта - един за 30лв и един за 50лв (неръждавейка). Сложиха това за 50, а колата я карам само на бензин, тъй като метан станция в Бургас поне аз незнам да има още. Колата кято я купих си беше с уредбата за метан. А тази ламбда сонда не би трябвало да има ефект и върху метановата уредба нали така?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ако колата е дошла с метанова уредба значи може би е помислено и за ламбда сондата. За това какво представлява въпросната сонда можеш да прочетеш тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2287 Може би добре ще е да отидеш на диагностика, тъй като ECU-то на вашите автомобили е по-различно (по-умно ) от това на Типо. Колкото за читав сервиз в Бургас виж темата сервизи +/- , но там предполагам пишат повече за София, или ще трябва да потърсиш някой колега от Бургас.УспехFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Re:Алфа...
stot написа:Този сервиз Алфа, който споменаваш равнозначен ли е с оторизирания на Фиат срещу Океански рибилов(сградата)Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Оказа се, че проблема е в свещите. Изглежда са били оригиналните Champion-ки. Наистина са шампионки щом са изкарали 185000 км Сложиха някакви уж General Motors, които били много добри и компютъра ги разпозна като BOSCH Сега двигателят мърка като коте, но не мога да си обясня защо светеше постоянно оранжевата лампичка на имобилайзера и как се оправи това след смяна на свещите, като човека каза че по компютъра няма никакви проблеми...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Оказа се, че проблема е в свещите. Изглежда са били оригиналните Champion-ки. Наистина са шампионки щом са изкарали 185000 км Сложиха някакви уж General Motors, които били много добри и компютъра ги разпозна като BOSCH Сега двигателят мърка като коте, но не мога да си обясня защо светеше постоянно оранжевата лампичка на имобилайзера и как се оправи това след смяна на свещите, като човека каза че по компютъра няма никакви проблеми...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар