Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми след махане на катализатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми след махане на катализатор

    Преди 2-3 седмици махнах катализатора. Първите няколко дни нямаше проблеми. След това няколко пъти се случи на студена кола 30-40 сек след като я запаля да изгасне на свободен ход. След това гасненето се учести, дори и на леко загряла кола. Просто спреш ли на светофар и пуснеш ли педала гаснеше често. Работата се усложни като взе да свети лампичката на инжекциона. Дори някой път като минавам на 2-ра колата почва да придърпва и светва тая лампичка. Още проблеми... като изгасне колата на някой светофар и я запаля веднага - не изгасва оранжевата лампичка на имобилайзера, но колата върви. Засега съм се ориентирал към сервиз АЛФА в Бургас, ако някой има по-добро предложение за сервиз на Фиат, нека да каже. Мерси предварително!
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    #2
    Когато махна катализатора сложи ли нещо на неговото място или го замени с тръба? Имам предвид нещо от рода на малко гърне. Самия катализатор има някакво съпротивление за изгорелите газове. След като се махне се променя общото съпротивление на цялата система. Предполагам, че това оказва влияние върху ламбда сондата, която по принцип се намира преди катализатора. Ако тя започне да дава грешни показания ECU-то започва да трупа грешка и минава в сервизен режим. Иди на една диагностика, за да видиш каква грешка е зарегистрирало ECU-то. Някъде бях чел, че изправният катализатор според европейските стандарти би трябвало да има 0.3 атмосфери съпротивление (според американските стандарти 0.2атм). Ако има повече от 0.3атм казват, че катализатора е за смяна.Твоя проблем на бензин ли се появи или като караш на метан?
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Ами сложиха нещо като малко гърне (мисля, че вибрационно гърне - две надупчени тръби и между тях вата). Предложиха два варианта - един за 30лв и един за 50лв (неръждавейка). Сложиха това за 50, а колата я карам само на бензин, тъй като метан станция в Бургас поне аз незнам да има още. Колата кято я купих си беше с уредбата за метан. А тази ламбда сонда не би трябвало да има ефект и върху метановата уредба нали така?
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Ако колата е дошла с метанова уредба значи може би е помислено и за ламбда сондата. За това какво представлява въпросната сонда можеш да прочетеш тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2287 Може би добре ще е да отидеш на диагностика, тъй като ECU-то на вашите автомобили е по-различно (по-умно ) от това на Типо. Колкото за читав сервиз в Бургас виж темата сервизи +/- , но там предполагам пишат повече за София, или ще трябва да потърсиш някой колега от Бургас.Успех
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          Този сервиз Алфа, който споменаваш равнозначен ли е с оторизирания на Фиат срещу Океански рибилов(сградата)

          Коментар


            #6
            Тези проблеми ме съмнява да са в следствие от демонтажа на катализатора.Закарай автомабила на диагностика за да се види какви грешки са се записали в компютъра.
            BRAVA 1,4 12V
            Nissan Navara

            Коментар


              #7
              Re:Алфа...

              stot написа:
              Този сервиз Алфа, който споменаваш равнозначен ли е с оторизирания на Фиат срещу Океански рибилов(сградата)
              Мисля,че не !,сервиз Алфа е на колелото до гробищата,не е специализиран за дадена марка/не казвам че е лош!/,другия-с/у Океански риболов,е "Бултрейдкар" -оторизиран за-Фиат-Ланча-Алфа Ромео.Смятам,че проблема ти не е свързан с махането на катализатора...просто съвпадение...или ако са работили с чука и мамата...-ламбда сондата е чувствителна на удари...Да не гадаем,отиди на диагностика...Успех !
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                Утре ще я видят в Алфа-та, а в този срещу Океански риболов... казаха ми, че вътре е било пълен батак. Незнам как това може да е оторизиран сервиз, но ако се наложи и там ще се ходи.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Оказа се, че проблема е в свещите. Изглежда са били оригиналните Champion-ки. Наистина са шампионки щом са изкарали 185000 км Сложиха някакви уж General Motors, които били много добри и компютъра ги разпозна като BOSCH Сега двигателят мърка като коте, но не мога да си обясня защо светеше постоянно оранжевата лампичка на имобилайзера и как се оправи това след смяна на свещите, като човека каза че по компютъра няма никакви проблеми...
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Оказа се, че проблема е в свещите. Изглежда са били оригиналните Champion-ки. Наистина са шампионки щом са изкарали 185000 км Сложиха някакви уж General Motors, които били много добри и компютъра ги разпозна като BOSCH Сега двигателят мърка като коте, но не мога да си обясня защо светеше постоянно оранжевата лампичка на имобилайзера и как се оправи това след смяна на свещите, като човека каза че по компютъра няма никакви проблеми...
                    Компютьра няма как да ги разпознае каква марка са свещите, но врьзка сьс запалителната система има!Така се бьрка работата на компютьра, при вьншно искрене, та даже и когато се поставят свещи без сьпротивление /R/ на кола, предназначена за свещи сьс сьпротивление!Искренето пречи на работата на ECU-то, но то фиксира грешки само от компонентите на инж. система!

                    Коментар

                    Working...
                    X