Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло във филтъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло във филтъра

    Значи става дума за пунтото от подписа ми.Вчера му погледнах въздушния филтър и установих че зад него където излиза тръбичката за вентилация на картера горе имаше локвичка масло събрана и един ръб я делеше да не напълни филтъра. Немога да го обясня с думи точно къде е но който има пунто знае пластмасата над двигателя между филтъра и инжекцията Също и инжекциона се беше доста омаслил .Преди 4 месеца му бях чистил теленото филтърче в тръбата нагоре.Колата иначе не гори масло и добре върви - за 7000 км от смяната маслото беше на почти на средата.Кажете от какво може да хвърля такова количество масло горе??? Да уточня само че колата я кара момиче което понякога забравя да сменя предавките - дали може да е от това??Иначе съм възхитен от окачването на колата- 7000 км каране яко по дупки без никакво пазене и не е мръднала, не съм и сменял нищо от както я взех от италия
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Повишено картерно налягане може би! Но някой по-компетентен(препатил) ще рязасни по-подробно.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Danchojn написа:
      Повишено картерно налягане може би! Но някой по-компетентен(препатил) ще рязасни по-подробно.
      Ами при ниски обороти съвсем леко духа от картера. При високи обороти духа доста по силно :S
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Re: Масло във филтъра

        infineon написа:
        Значи става дума за пунтото от подписа ми.Вчера му погледнах въздушния филтър и установих че зад него където излиза тръбичката за вентилация на картера горе имаше локвичка масло събрана и един ръб я делеше да не напълни филтъра. Немога да го обясня с думи точно къде е но който има пунто знае пластмасата над двигателя между филтъра и инжекцията Също и инжекциона се беше доста омаслил .Преди 4 месеца му бях чистил теленото филтърче в тръбата нагоре.Колата иначе не гори масло и добре върви - за 7000 км от смяната маслото беше на почти на средата.Кажете от какво може да хвърля такова количество масло горе??? Да уточня само че колата я кара момиче което понякога забравя да сменя предавките - дали може да е от това??Иначе съм възхитен от окачването на колата- 7000 км каране яко по дупки без никакво пазене и не е мръднала, не съм и сменял нищо от както я взех от италия
        Освен че забравя да сменя предавките попитай за температурата , да не е прегрявана колата че в тез жеги....В много случаи след прегряване става така запича сегментите и е налице повишено картерно налягане.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Ако е станало нещо с температурата и сегментите не са наред, не би ли трябвало и масло да започне да харчи? Да духа слабо на празен ход е нормално и не е притеснително!А колата има ли газ?Поздрави!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            аз имам същия проблем .само че за 10 000км са долял 4 литра.колега от форума ми каза че може да е запушена вентилацията на картера

            Коментар


              #7
              Re: Масло във филтъра

              Atanas71 написа:
              Освен че забравя да сменя предавките попитай за температурата , да не е прегрявана колата че в тез жеги....В много случаи след прегряване става така запича сегментите и е налице повишено картерно налягане.
              Ами колата няма стрелка за температурата така че не се знае във всеки случай не е останала без течност.Даже без да има нужда беше напълнила разширителния съд с вода до ръба на капачката няма газ количката и я кара много градско.Иначе върви та се къса колата. масло почти не харчи само защо го качва горе в такива количества
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                нема се пуашиш!!!и при мен е тъй... вече 2 години... откакто я имам... може би причината е, че влиза в червеното на оборотомера аз на смяна доливам литър масло... ама омаслява и от гарнитурата на капака на клапаните / което също е нормално за мен, щото съм я сменял... / разхода на гориво ми е перфектен, колата върви на змей....поне няма да ми ръждяса двигателя
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар

                Working...
                X