малко съм побеснял колеги..след като изгърмях предните амортисьори на "прекрасните" пътища съм пред смяна и за 4те понеже задните си отиват бавно и славно но без омасляване..така..имаше един шум отвреме на време от към двигателния отсек и реших един ден в гаража да открия откъде е така че като ходя при христо в ямбол да сменим каквото трябва..първо да обясня този шум...вие като лагер когато мотора е студен и после утихва..не спира а утихва и трябва да си настроиш добре ухото за да го хванеш...след това този шум го прави на един определен диапазон..на към 1000 и нещо оборота се чува след това спира на по високите...та един ден си реших да откача пистовия ремък за да изключа алтернатор и хидравлика (климатик нямам) и ако пак го прави да отворя капака на агренажния ремък...паля колата без пистов ремък дадох малко газ и установих че се чува пак...следва гасене , монтиране на ремъка и сваляне на кутията на агренажния ремък при което паля пак колата...идва от към онази част но как след като водната помпа е сменена при христо с нова и ролката на агренажа е на към 20.000 км и е SKF купена от ТЕХ-КО заедно с ремък Гейтс....паля колата и гледам как работят ролките....давам газ и гледам как ролката обира луфта на ремъка и при спадането на обороти пак отпуска но самия ремък винаги и през всяко време е стегнат (предишната ролка нещо не успяваше и самия ремък играеше танци как не си направих беля тогава не знам) няма луфтове нито омасляване нито антифриз вътре е чисто като операционна...и грънци едно тихо сложих една отверка на самата ос на ролката която е неподвижна и дадох газ и когато грънцало усетих на ръката ми нещо като пулсиране което беше едно и също с грънцането... мама му стара чисто нов лагер SKF купих го и си помня как беше опакован като че ли има някакво злато вътре...опаковка дебела типична за СКФ лагери и самата ролка беше в още една найлонова торбичка бяла с СКФ писани по нея и самата ролка имаше гравирано SKF...понеже при бравчо е зъбно колело тази ролка беше метална със сравнение със старата която беше пластмасова с метален корпус.... та това грънцене си е едно и също от няколко месеца насам и тая ролка да е била дефектна ??ако това е менте еми да му таковам таковата накрая...чак толкова прилежно да правят ментета...между другото доста ме озадачи един мой познат от който си купувам авточасти за фиата...навремето за агренажа ми беше казал че имам две ролки..едната е назъбена и още една но къде е тя?отворих капачето виждам ролката , виждам водната помпа да не би да е долу на коляновия вал някъде и да вие тя?че като чели шумът идва отдолу ...другата седмица христо да ме чака в сервиза че имам бая неща за правенеочаквам вашите мнения , благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ролката на агренажния ремък на браво 1.4
Collapse
X
-
Нямаш друга ролка, общо за 4 "ролки" - колянов и разпределителен вал, водна помпа и тази която си сменил. И аз взех ролка от магазина на хит-ко, но си я сменихме сами. Ролката беше в някаква раздърпана кутийка без никакви надписи. От магазина ми казаха, че била "оригинал" Единствено надписа Made in Germany ме успокоява малко. А ако щеш вярвай все си мисля, че на 180000км свалих оригиналната рола с която е излязла колата от завода - на ролката пишеше Made in Canada и хит-ко ми каза, че тези били за първоначално вграждане. Ролката нямаше грам смазка вътре, като я врътнех с пръст се въртеше по 10секFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
ролката на агренажа не е била купена от хит-ко а от друг магазин тук в пловдив за да се избягват недоразумения..както и да е! ще се смени още веднъж и да видим докъде ще стигнем с тая кола..следващата година ще се взима нова кола но колкото ще съм в казармата (12 месеца) приятелката ми ще я кара и трябва да се разчита на тая кола поне една година ощефиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар