Здравейте,Преди 6-7 дена ми светна лапата. Сипах до горе (не на МАХ, а до ръба). Сега пак ми светна лампата. Пак налях до горе. Предполагам ще се ходи на майстор. Според вас какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Губя спирана течност. Причини?
Collapse
X
-
motiff написа:спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки каналFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Според мен най-вероятната причина е изпускащи цилиндърчета на задните спирачки, ако са челюстни. Поне при мен на Темпрата преди време от това беше.Освен гореспоменатите възможни причини от колегите, друга вероятност е спукано резервоарче за спирачната течност.Ако съединителя е хидравличен - може да е от неговите елементи - горна и долна помпа...@vladim - само за информация - вярно че на нормална кола не съм виждал, но на стария ми Ситроен ВХ точно тръбичка се беше скъсала, или по-скоро протрила от постоянното сваляне и вдигане на окачването. При тях има помпа и налягането в системата е около 70 бара, така че само за секунда след скъсването останах без спирачки. Това е и най-слабото място на цялата хидравлична система - че спирачките и окачването са вързани заедно... Но на ФИАТ това няма как да стане.
Коментар
-
Immortal написа:@vladim - само за информация - вярно че на нормална кола не съм виждал, но на стария ми Ситроен ВХ точно тръбичка се беше скъсала, или по-скоро протрила от постоянното сваляне и вдигане на окачването. При тях има помпа и налягането в системата е около 70 бара, така че само за секунда след скъсването останах без спирачки. Това е и най-слабото място на цялата хидравлична система - че спирачките и окачването са вързани заедно... Но на ФИАТ това няма как да стане.Но щом казваш - явно е така. Тези повдигащи се и свалящи коли наистина не са нормални! :P
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:motiff написа:спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки канал
Коментар
-
На първо четене, като я огледах се оказа, че предна дясна гума не просто е омаслена, а направо хвърля струя на асфалта при натискане на спирачка. Сега автомобила е на майстор, който ще изясни гумички ли, цяло цининдърче ли или маркучи.А за да не ми се случи случката на колегата iee съм казал на майсторчето да огледа всички колела. Иначе гледам, че цяло цилиндърче е 15-тина лева, толкова са и маркучи (marelli). Ще видим колко ще се опита да ме одруса майсторчето ...
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар