Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губя спирана течност. Причини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Губя спирана течност. Причини?

    Здравейте,Преди 6-7 дена ми светна лапата. Сипах до горе (не на МАХ, а до ръба). Сега пак ми светна лампата. Пак налях до горе. Предполагам ще се ходи на майстор. Според вас какъв може да е проблема?
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    #2
    спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки канал
    FIAT PUNTO 1.2 MPI 75
    SKYPE: motiff

    Коментар


      #3
      motiff написа:
      спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки канал
      Ей, колега... не пиши с дупето си! :P Най-вероятната причина е маркуч, който е започнал да си заминава. Това се случва най-често. Залегни под четирите колела поотделно (предните се износват по-често) и виж, кой маркуч е омаслен.За спукана трубичка досега не съм чувал, дори на 25 годишни коли. Уплътнението на цилиндърчето също може да причина, но доста по-малко вероятна. Погледни и да не е имаслена помпата отдолу.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Според мен най-вероятната причина е изпускащи цилиндърчета на задните спирачки, ако са челюстни. Поне при мен на Темпрата преди време от това беше.Освен гореспоменатите възможни причини от колегите, друга вероятност е спукано резервоарче за спирачната течност.Ако съединителя е хидравличен - може да е от неговите елементи - горна и долна помпа...@vladim - само за информация - вярно че на нормална кола не съм виждал, но на стария ми Ситроен ВХ точно тръбичка се беше скъсала, или по-скоро протрила от постоянното сваляне и вдигане на окачването. При тях има помпа и налягането в системата е около 70 бара, така че само за секунда след скъсването останах без спирачки. Това е и най-слабото място на цялата хидравлична система - че спирачките и окачването са вързани заедно... Но на ФИАТ това няма как да стане.

        Коментар


          #5
          Immortal написа:
          Според мен най-вероятната причина е изпускащи цилиндърчета на задните спирачки, ако са челюстни. Поне при мен на Темпрата преди време от това беше.
          Съгласен !
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            Ако не са ти омаслени някое от спирачните цилиндърчета или маркучите- значи пропуска главния спирачен цилиндър - течноста или ти се излива под предната шофьорска стелка или през вакуум маркуча попада в двигателя и я изхвърля през ауспуха (след като се е напълнил със течност сервоапарата).
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Immortal написа:
              @vladim - само за информация - вярно че на нормална кола не съм виждал, но на стария ми Ситроен ВХ точно тръбичка се беше скъсала, или по-скоро протрила от постоянното сваляне и вдигане на окачването. При тях има помпа и налягането в системата е около 70 бара, така че само за секунда след скъсването останах без спирачки. Това е и най-слабото място на цялата хидравлична система - че спирачките и окачването са вързани заедно... Но на ФИАТ това няма как да стане.
              Странна работа... по принцип навсякъде, където има движещи се елементи от очакването, преминаването на спирачните магистрали там става в ролята на маркучи, а не на твърди връзки... Но щом казваш - явно е така. Тези повдигащи се и свалящи коли наистина не са нормални! :P
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                motiff написа:
                спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки канал
                Ей, колега... не пиши с дупето си! :P Най-вероятната причина е маркуч, който е започнал да си заминава. Това се случва най-често. Залегни под четирите колела поотделно (предните се износват по-често) и виж, кой маркуч е омаслен.За спукана трубичка досега не съм чувал, дори на 25 годишни коли. Уплътнението на цилиндърчето също може да причина, но доста по-малко вероятна. Погледни и да не е имаслена помпата отдолу.
                Миналото лято колегата iee тъкмо тръгва на почивка с типото и на 50-тина километра от Варна натиска спирачката и педала пада до ламарината! Ууупс! Звънка ми по телефона - така и така работата стана - ся к’во прайм? Викам му: кръгом към Варна полека и спираш с ръчната! Та какво се оказа - спукана тръбичката от помпата до предно дясно колело вследствие... корозия! И като я вдигнахме колата се оказа, че всички спирачни тръбички бяха кородирали и вече на път да последват първата! Та има фирми, които изработват медни!Но в случая на колегата е необходимо конкретно да се прегледа за причината!

                Коментар


                  #9
                  На първо четене, като я огледах се оказа, че предна дясна гума не просто е омаслена, а направо хвърля струя на асфалта при натискане на спирачка. Сега автомобила е на майстор, който ще изясни гумички ли, цяло цининдърче ли или маркучи. А за да не ми се случи случката на колегата iee съм казал на майсторчето да огледа всички колела. Иначе гледам, че цяло цилиндърче е 15-тина лева, толкова са и маркучи (marelli). Ще видим колко ще се опита да ме одруса майсторчето ...
                  Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                  MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                  Engine Stamp: 176B9.000
                  Version Code: 176BV
                  Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                  Коментар


                    #10
                    ///// написа:
                    .... И като я вдигнахме колата се оказа, че всички спирачни тръбички бяха кородирали и вече на път да последват първата! ....
                    Кофти случка... Аз пък бракувах опел на 26 години, който не си знаеше километрите, с оригиналните тръбички...
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар

                    Working...
                    X