вредно ли е за хидравликата и за колелата когато кормилото опре до края (наляво и надясно)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вредно ли е за хидравликата на волана въртенето до край?
Collapse
X
-
Нека допълня въпроса. Много често ми се случва при маневриране да стигна края с удар. Не задържам, но дали самия удар не е опасен с нещо за хидравликата? Иначе при задържане свири, но ми бе обяснено, да не му се притеснявам.... Знам ли...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
-
Както написа Митко - това води до натоварване в хидросистемата. Никакъв проблем не е след като се чуе характерия шум да се върне волана съвсем малко, колкото да спре. Това няма да промени положението на колелата т.е. колата ще направи същия завой.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
а както попита колегата по-горе... когато завъртим и с лек удар стигнем крайното положение - това много ли е вредно? защото като правя маневра и не винаги мога да мисля и във волана, а като че ли той много бързо достига крайно положение... в смисъл има ли някакъв ограничител на самия волан, или когато стигне края това означава че цялата кормилна уредба се изпъва някъде?а и друго... аз например съм свикнал от предишната ми кола да въртя волана само докато се движа леко... избягвам да въртя на едно място. тогава има ли някакво значение или й е се едно на хидравликата? ... и пак за този удар който се получава когато завъртиш докрай?FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Принципно на Типото волана свършва доста бързо вярно е това, преди години карах едно Мондео, там волана имаше безкраен ход :о), а огромната каруца завиваше на много по малък радиус от Типото ...Обаче задържането в крайно положение вдига налягането на хидравличната система, или нещо такова и заповаш да чуваш как помпата започва да вие, като върнеш наопаки волана спира. Преди време ми беше изтекла хидравличната смес от казанчето, и помпата виеше непрекъснато при маневри и никак в движение. самия удар не е много вреден само за миг е, освено това като поманеврираш ти сам си знаеш къде се пада. На място тежестта върху гумите и сцеплението с настилката дават голямо напрежение на хидравликата, за това е препоръчително маневрите да се правят в леко движение за да се намали търкането. Например използвайте за манвери снежна повърхност :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Кейн написа:Принципно на Типото волана свършва доста бързо вярно е това, преди години карах едно Мондео, там волана имаше безкраен ход :о), а огромната каруца завиваше на много по малък радиус от Типото ...Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
BlueStorm написа:Мисля, че за крайните положения има предпазни клапани. Това дето цвърчи, когато стигнеш докрай май са те.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Според мене, ако беше толкова вредно нямаше да има възможност да се навива докрай нали :DИ да натоварва хидравликата, сигурно трябва да го правиш всеки ден по 100 пъти та да се случи нещо. Ама то и 100 пъти на ден да натискаш педала на спирачката от 100км/ч в продължение на поне месец ще има и по-лоши резултати....Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар