Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стоманените джанти започнаха да ръждясват...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стоманените джанти започнаха да ръждясват...

    Както се вижда от заглавието на темата... и на 4-те джанти избиха ръждиви петна.Смятам на есен като дойде време да се слагат гумите на Дядо Мраз да почерпя джантите с ръждопреобразувател и после с боя. Правилно ли е?Гледам в Практикер има боя Протекта 3в1 - ръждопреобрзувател, грунд и боя. Дали ще стане с нея?

    #2
    Да споделя моят опит... Първо, най-добре е да направиш операцията, когато гумите са свалени! Тогава добре можеш да почистиш и борда отстрани на джантата - на милиметър от гумата. Взимаш бормашина и телена четка с накрайник и започваш да пилиш. Често ръждата се "заклепва" и с четката все едно я полираш, т.е. не пада. Затова след механичното сваляне на ръждата нанеси на засегнатите места ръждопреобразувател. Между другото операцията с четката е подходяща и за места, където привидно има малко ръжда, но като се разръчка с четката, боята пада и лъсва още ръжда. Купи си някакъв по-хубав ръждопреобразувател, избягвай тези със зеленикаво-синият цвят. Имаше един хубав български, тъмно кафяв и много гъст... но му забравих името. След, като минеш засегнатите места с преобразувателя, се убеди, че е изсухнал добре! Това е важно. След това мини една-две ръце с грунд. А... забравих да кажа, че ако не си надрал навсякъде старата боя с четката, действай със шкурка! След, като грундираш, изчакай добре да изсъхне. Аз лично минавах джантите 2-3 пъти с черна матова боя. След това една-две ръце безцветен лак и става бетон! Ако не ти се занимава си купи обикновен черен спрей. Много важно е да изчакваш бояда да изсъхва добре! Особено, ако я наслоиш по вътрешните ръбове.Опитвал съм да минавам метър с някои от изброените процедури, но след известен опит, който натрупах се убедих, че евтиното и лесното излиза скъпо!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар

    Working...
    X