За да ти е мирна главата процедурата е следната.Пълен демонтаж на старото ти табло, парното, вадиш целия двигателен блок (двигател, скорости и окачване, полуоски, спирачни дискове и пр.) - излиза на 8-10 болта нацяло, като купето вдигаш във въздуха.Махаш цялата ти стара генерация, водна инсталация (радиатори, перки и пр.) и ел. инсталация (сноповете кабели), кутията за бушоните и полагаш новите от 2-ката.И започваш по обратния ред да нареждаш новите.Накрая задния мост, при необходимост.След това с документите на новия двигател тичаш в КАТ и пререгистрираш с другия двигател, като минаваш само за сверка номер на двигател. Издава ти се нов голям талон, с който отиваш в общината.При пълно оборудване на сервиза процедурата отнема седмица и двама души.Успех.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трансплантация на двигатели...
Collapse
X
-
Слав написа:Ще помагаме.Със съвет, със духовно присъствие и в краен случай с физическо присъствие.Като стана въпрос за последното присъствие бонбони не пия да знаеш :P Ако бях на твое място вече да съм извадил 1.4 - ката и да съм я обявил за продан.Действай смело и пипай внимателно.Ще стане споко.поръчах си 20-ката ама са не ме сварта на едно място и реших да "инплантирам" една предна брония от Тойота Селика на бравото... е немога да опша какво се получи.. ето ви 2,3 снимчици ма не са с хубаво качество камерата на телефона ми не е от читавите
не е кои знае какво тука пишман "майстор сам правя по нещичко когато има време...
Трябва само да се докитне хубаво ма това по натам
разбирасе това ми струваше няколко изгаряния с поялник и замалко да си одрежа кракът с флексчето, но съм доволен от себе си.... добра работа за днес .
Коментар
-
Аз имах същата идея за моята 1,4-ка... само че мислех да слагам 1,6 16v мотор, че ми даваха такъв много изгодно. В последствие реших, че не си заслужава, защото не мога да си го направя сам, а на майстор както каза някой в предишните мнения трябва да се оръсиш солидно. За прехода от 1,4 на 1,6 трябваше да се сменят само ДВГ, скорости и компа... подмяна на ел. инсталация се налага ако двете коли не са една и съща модификация, в което съм почти сигурен, защото 1,4 ги правят с по - ниски модификации, а 2.0 обикновено са по - високи.Ако ти се занимава и разбираш от тая работа не е лоша идеята. Успех.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Stilo написа:За да ти е мирна главата процедурата е следната.Пълен демонтаж на старото ти табло, парното, вадиш целия двигателен блок (двигател, скорости и окачване, полуоски, спирачни дискове и пр.) - излиза на 8-10 болта нацяло, като купето вдигаш във въздуха.Махаш цялата ти стара генерация, водна инсталация (радиатори, перки и пр.) и ел. инсталация (сноповете кабели), кутията за бушоните и полагаш новите от 2-ката.И започваш по обратния ред да нареждаш новите.Накрая задния мост, при необходимост.След това с документите на новия двигател тичаш в КАТ и пререгистрираш с другия двигател, като минаваш само за сверка номер на двигател. Издава ти се нов голям талон, с който отиваш в общината.При пълно оборудване на сервиза процедурата отнема седмица и двама души.Успех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар