Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трансплантация на двигатели...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трансплантация на двигатели...

    Имам въпрос карам фиатче 1.4 12 винтила браво, но ми се струва мн куцо така намерих си друго браво 2.0 20 винтила и питам много ли е сложно да му сменя карантиите (двифатекя с ел инсталацията с окачване и пр) купето нестава за нищо на 2-ката моето е перфектно... от много време бях решил да му сменя двигателя.. заслужава ли си да го правя?Някои правил ли е такива работи да даде съвет?

    #2
    Заслужава си...почвай го лека полека!

    Коментар


      #3
      Много сложна процедура.Едва ли окачването и разположението на другите възли и детайли е еднакво на двата мотора.А и ел.инсталацията сигурно не е същата.

      Коментар


        #4
        Незнам и аз надявам се окачването по мотора да е близо до това с моето мисля си, че купетата ги правят едни и същи само двигателите и окачеането е различно(само предполагам) ако някои знае или може да ми обясни с колко тампона и къде се намират на 2.0- ката е укрепен мотора бих му бил задължен.

        Коментар


          #5
          Мисля че захващанито по кпето винаги е едно и също. Ако е заедно с окачването и всичко останало, просто е доста работа. Иначе ще стане.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            2.0 бензиновия двигател на Браво е 5 цилиндров и е 2 пъти по-голям от 1.2 ще се събере ли в коша отпред?

            Коментар


              #7
              Humppa написа:
              2.0 бензиновия двигател на Браво е 5 цилиндров и е 2 пъти по-голям от 1.2 ще се събере ли в коша отпред?
              Е как бе нали е се една и съща кола, но като цяло е страшно много работа, иначе ако се изпипа ще имаш доста добър автомобил, ще трява да се сложи другата изпускателна система, а и е добре да сложиш другия заден мост, заради дисковите спирачки. Ако имаш много свободно време действай.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                ще се събере, само че трябва фактически да вземеш всичко, двигател, скорости, окачване..... електроника, компютри...Абе струва си, аз ако бях досега да съм почнал.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  Не е ли по-лесно да продадеш сегашното си браво и да търсиш петцилиндрово?

                  Коментар


                    #10
                    Ако имаш оборудван сервиз(гараж) и няколко месеца свободно време и технически познания почвай, ако не по добре се откажи. Другия вариянт е да платиш на някого няколко хиляди лв. и да ти го направи.
                    bravа jtd 105

                    Коментар


                      #11
                      Работата е доста... а и не съм сигурен дали всичко е съвместимо. Да не забравяме, че трабва да смениш и дреболии, като таблото, целият заден мост...
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        krasisk написа:
                        Ако имаш оборудван сервиз(гараж) и няколко месеца свободно време и технически познания почвай, ако не по добре се откажи. Другия вариянт е да платиш на някого няколко хиляди лв. и да ти го направи.
                        Ами колега, той ако плати на някого няколко хиляди, по-добре да си купи направо двулитрово Браво :D Щото и без това ако си имплантира този двигател ще му бръмне главата от ходене по мъките в КАТ за пререгистрация на колата и други врътки, които лично на мен не са ми ясни, но съм сигурен, че е адски гърч. А след това и без това ще плаща много по-голям данък, щото трябва да подава нова декларация в общината...Е, ако спазва всички процедури, де... :P
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          Работата е доста... а и не съм сигурен дали всичко е съвместимо. Да не забравяме, че трабва да смениш и дреболии, като таблото, целият заден мост...
                          Ти пък! Да го почва направо! Колко му е...

                          Коментар


                            #14
                            И аз така са да си копувам ново браво ще ми вземат поне 4, 5 хиляди лева за др, а това което си зех беше 1500 лева катастрофирал, мн зле но чукнато от към шофиорската врата тоталка е таван и гредички са мн зле...колкото до задния мост(тои е 2 носача с 2 шенкела) не е много работа повече ме притеснява оправията с КАТ и напасването на електрониката ,че там е куцня с датчици,буксички,бушончета мисля да почна проекта много скоро ще ви държа в течение надявам се да се получи нещо много интересно когато закъсам надявам се да ми помогнете кои с каквото може

                            Коментар


                              #15
                              Ще помагаме.Със съвет, със духовно присъствие и в краен случай с физическо присъствие.Като стана въпрос за последното присъствие бонбони не пия да знаеш :P Ако бях на твое място вече да съм извадил 1.4 - ката и да съм я обявил за продан.Действай смело и пипай внимателно.Ще стане споко.
                              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                              Коментар

                              Working...
                              X